AndroidHealthClinic

godverd*mme! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Olimantado




In de gaskamers ermee dus!! :rolleyes:
Zo ver zou ik niet gaan maar land uit lijkt me rechtvaardig genoeg.
 
Ik heb deze topic gelezen en ik kan wel zeggen dat jullie nog erger zijn dan die lui !!!!!
De meesten praten erover alsof het zwijnen zijn.
Het zijn mensen net als wij, met ook gevoelens.
Criminelen heb je in alle lagen van de bevolking.
Ook blank getinte nederlanders!!!
Je moet jezelf eens horen, ik ben een racist, kanker dit *** zo, doodschoppen die gasten, over de relling, het zit in de gene........., jaja
:mier:
 
Ach weer zon linkse rakker :rolleyes: j/k :D
 
Ik ben extreem-centraal! Als je tegen racisme bent wil dat nog niet zeggen dat je links bent, vind ik...
 
Ah ik ook..ik vind dat iedereen gelijk is voor de wet... tegen zowel negatieve als positieve discriminatie dus.
 
Originally posted by admin
Ach weer zon linkse rakker :rolleyes:

Dit heeft niks met rechts, links of het midden te maken, zelfs niet met de gene.
RESPECT !!!!! , verbeter de wereld, begin bij jezelf!!!

Admin wat is jou leeftijd?
 
vind ik ook Zandokan... Maar ivm positieve discriminatie heeft hij wel gelijk. Toch ligt de schuld ook bij de maatschappij. De maatschappij heeft ook de beroepsdopper gecreëerd, net zoals ze de allochtone crimineel gecreëerd heeft...
 
Originally posted by Zandokan


Dit heeft niks met rechts, links of het midden te maken, zelfs niet met de gene.
RESPECT !!!!! , verbeter de wereld, begin bij jezelf!!!

Admin wat is jou leeftijd?
Mijn leeftijd? Je haalt me de woorden uit de mond. Je komt net over als iemand die niet nadenkt voor ie iets schrijft.
Denk je dat ik ergens over begin als ik niet 100% zeker ben dat het de waarheid is?

Het is jammergenoeg zo dat 50% van de criminele activiteit van een persoon afhangt van zijn of haar origine en 50% afhangt van omgeving waarin iemand opgroeit.

Dit is in meerdere wetenschappelijke studies aangetoont.
Als jij denkt dit forum af te doen als laag niveau (in een andere post) dan denk ik dat je zelf eens je ogen moet open doen. Hier zit meer kennis dan jij in je hele leventje zult leren jongen dus voor je ergens op in gaat of tot conclusies komt dat hier enkel maar wat gezegd word zonder erbij na te denken raad ik je toch aan hier enig belang aan te hechten.

BTW mijn IQ of leeftijd of wat dan ook heeft hier niets mee te maken, ik ken mensen die op 80 jaar nog even dom zijn als toen ze geboren waren, ik ken mensen die op 20 jaar meer kennis hebben dan jij ooit zult vergaren.

Hier is het artikel dat gaat over genetische aanleg van criminaliteit:

Origins of Race Differences

Racial differences exist at a more profound level than is normally considered. Why do Europeans average so consistently between Africans and Asians in crime, family system, coïtusual behavior, testosterone level, intelligence, and brain size? It is almost certain that genetics and evolution have a role to play. Transracial adoption studies indicate genetic influence. Studies of Korean and Vietnamese children adopted into white American and white Belgian homes showed that, although as babies many had been hospitalized for malnutrition, they grew to excel in academic ability with IQs ten points higher than their adoptive national norms. By contrast, Sandra Scarr and her colleagues at Minnesota found that at age 17, black and mixed-race children adopted into white middle-class families performed at a lower level than the white siblings with whom they were raised. Adopted white children had an average IQ of 106, an average aptitude based on national norms at the 59th percentile, and a class rank at the 54th percentile; mixed-race children had an average IQ of 99, an aptitude at the 53rd percentile, and a class rank at the 40th percentile; and black children had an average IQ of 89, an aptitude at the 42nd percentile, and a class rank at the 36th percentile.

No known environmental variable can explain the inverse relation across the three races between gamete production (two-egg twinning) and brain size. The only known explanation for this trade-off is life-history theory. A life-history is a genetically organized suite of characters that evolved in a coordinated manner so as to allocate energy to survival, growth, and reproduction. There is, in short, a trade-off between parental effort, including paternal investment, and mating effort, a distinction Patricia Draper referred to as one between "cads" and "dads."

Evolutionary hypotheses have been made for why Asians have the largest brains and the most parenting investment strategy. The currently accepted view of human origins, the "African Eve" theory, posits a beginning in Africa some 200,000 years ago, an exodus through the Middle East with an African/non-African split about 110,000 years ago, and a Caucasoid/Mongoloid split about 40,000 years ago. Evolutionary selection pressures are different in the hot savanna where Africans evolved than in the cold arctic where Asians evolved.

The evidence shows that the further north the populations migrated out of Africa, the more they encountered the cognitively demanding problems of gathering and storing food, gaining shelter, making clothes, and raising children successfully during prolonged winters. The evolutionary sequence fits with and helps to explain how and why the variables cluster. As the original African populations evolved into Caucasoids and Mongoloids, they did so in the direction of larger brains and lower levels of coïtus hormone, with concomitant reductions in aggression and coïtusual potency and increases in forward planning and family stability.

Despite the vast body of evidence now accumulating for important genetic and behavioral differences among the three great macro-races, there is much reluctance to accept that the differences in crime are deeply rooted. Perhaps one must sympathize with fears aroused by race research. But all theories of human nature can be used to generate abusive policies. And a rejection of the genetic basis for racial variation in behavior is not only poor scholarship, it may be injurious to unique individuals and to complexly structured societies. Moreover, it should be emphasized that probably no more than about 50 percent of the variance among races is genetic, with the remaining 50 percent due to the environment. Even genetic effects are necessarily mediated by neuroendocrine and psychosocial mechanisms, thus allowing opportunity for benign intervention and the alleviation of suffering.

Als je verder wil lezen : [Link niet meer beschikbaar]


De oorzaak kan dus bij verschillende factoren liggen waaronder origine maar ook genetica (level aan testosteron en dus aggresiviteit) invloed van de omgeving enz enz.
 
Admin, geloof je die onzin nu echt?
 
Dat is geen onzin mijn beste Olimantado , dat is de harde waarheid. En het gaat over 50 % niet 100% dus ook de omgeving in onze eigen maatschappij speelt een sleutelrol in het ontwikkelen van de criminele achtergrond van een persoon.
Er is nog zoveel dat jullie niet weten, kennis is macht zeggen ze wel eens...

btw: dit heeft niets met racisme te maken want de personen die eraan werkten zijn proffesoren en weten goed waarmee ze bezig zijn, het enige wat dit aantoont is dat verschillende culturen personen van nature anders hebben gemaakt.
Is dit zo vreemd om te geloven?
 
Originally posted by admin

Hier zit meer kennis dan jij in je hele leventje zult leren jongen dus voor je ergens op in gaat of tot conclusies komt dat hier enkel maar wat gezegd word zonder erbij na te denken raad ik je toch aan hier enig belang aan te hechten.


Hier zit inderdaad veel kennis, maar vind je nou zelf niet dat je een beetje overdrijft... :D
 
Overdrijft? Als die gast alles kan leren wat wij hier allemaal tesamen weten dan mag hij direct naar de universiteit van mij.
 
Originally posted by admin
Overdrijft? Als die gast alles kan leren wat wij hier allemaal tesamen weten dan mag hij direct naar de universiteit van mij.


Ach ik heb ook op de Universiteit gezeten en kijk hoe dom ik ben... :D
 
Ik vind jou helemaal niet dom, excentriek, dat wel maar dom? Nee.
 
Ik denk dat jij ook iets minder dom bent dan het lijkt !!

(grapje)
 
Zolang je boven het gemiddelde zit kan je nooit dom zijn, tenzij dat gemiddelde gelijk of lager ligt dan wat maatschappelijk als dom wordt aanzien. :)
 
Originally posted by admin
Overdrijft? Als die gast alles kan leren wat wij hier allemaal tesamen weten dan mag hij direct naar de universiteit van mij.

Gast?,... Meneer nog altijd voor jou.
Dat je nu wat weet van AS wil nog niet zeggen dat je mensen kennis of wijsheid hebt.
Dus net wat olie zegt, overdrijf je niet een beetje !!! :D

En leeftijd heeft niks met kennis te maken nee, dat heb ik ook nooit gezegd, dus leg me geen woorden in de mond.
Dom ben je zeker niet, eerder slim en uitgekookt.
 
Stoor jij je eraan dat ik je gast noem? Niemand noemt elkaar hier meneer, de meesten spreken als vrienden onder elkaar. Ik zeg gast wel vaker hoor, is geen belediging naar jou toe.

ps: van AS weet ik niet zoveel, ik probeer gewoon een algemene kennis op te bouwen rond bodybuilding door ervaring te combineren met wijsheid en kennis.
 
Originally posted by Zandokan

Dat je nu wat weet van AS wil nog niet zeggen dat je mensen kennis of wijsheid hebt.

:D Hier moet ik Zandokan dan weer gelijk geven...
 
Originally posted by Olimantado


:D Hier moet ik Zandokan dan weer gelijk geven...
Ik denk niet da je via een forum kan zien hoe iemand echt is...
Uit mijn omgeving blijkt dat dat van die mensenkennis en wijsheid nogal meevalt.
 
Back
Naar boven