Fitness Seller

godverd*mme! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by admin
Stoor jij je eraan dat ik je gast noem? Niemand noemt elkaar hier meneer, de meesten spreken als vrienden onder elkaar. Ik zeg gast wel vaker hoor, is geen belediging naar jou toe.

ps: van AS weet ik niet zoveel, ik probeer gewoon een algemene kennis op te bouwen rond bodybuilding door ervaring te combineren met wijsheid en kennis.

Ik zei al, kennis heb je al .....
 
Originally posted by Zandokan


En leeftijd heeft niks met kennis te maken nee, dat heb ik ook nooit gezegd, dus leg me geen woorden in de mond.
Dom ben je zeker niet, eerder slim en uitgekookt.
U geeft wel die indruk meneer,

Admin wat is jou leeftijd?

Komt nogal denigrerend over.

Trouwens bedankt voor het compliment maar ik zie mezelf niet als 'slim' of 'uitgekookt'.
 
Juist, maar het ging over de kennis en wijsheid op dit board. En die is er inderdaad, maar dan enkel over AS, training, voeding en supplementen... (ok soms ook wel eens over wat anders). Het is natuurlijk ook een BB board, dus is niks mee!
 
Nee maar goed, ik vind niet dat een bodybuilder of bodybuilding forum zich moet beperken tot enkel kennis over bodybuilding.

Maar we dwalen af beste 'heren'.
 
Originally posted by admin

U geeft wel die indruk meneer,



Komt nogal denigrerend over.

Trouwen sbedankt voor het compliment maar ik zie mezelf niet als 'slim' of 'uitgekookt'.

Dat het denigrerend overkomt is niet aan mij, zo bedoel ik het in ieder geval niet. :D
 
Chat?

Dit lijkt wel een live chat.... ;)
 
Als je vraagt naar een leeftijd van een persoon op momenten dat je in discussie bent met die persoon dan is dat in onze maatschappelijke normen een teken dat je aan iemand zijn of haar inteligentie of volwassenheid twijfeld. (denk aan kinderachtig ed.)
Heb ik niet verzonnen hoor, maar het is wel zo.
 
Originally posted by admin
Als je vraagt naar een leeftijd van een persoon op momenten dat je in discussie bent met die persoon dan is dat in onze maatschappelijke normen een teken dat je aan iemand zijn of haar inteligentie of volwassenheid twijfeld. (denk aan kinderachtig ed.)


Dit moet ik wel tegenspreken. Als ik een jong wijffie ga versieren, vraag ik ook altijd haar leeftijd. Stel dat ze er ouder uit ziet dan ze is en ze is nog geen 16 kun je een hoop problemen krijgen.
Gelukkig versier ik meestal wijffies tussen 30-35!!
 
Originally posted by admin
Nee maar goed, ik vind niet dat een bodybuilder of bodybuilding forum zich moet beperken tot enkel kennis over bodybuilding.


En je moet er ook lol kunnen trappen, want trainen is een ernstig iets!! Er moet evenwicht zijn! :D
 
Originally posted by admin

Ik denk niet da je via een forum kan zien hoe iemand echt is...
Uit mijn omgeving blijkt dat dat van die mensenkennis en wijsheid nogal meevalt.

Nee je kan niet zien hoe iemand is op een forum maar men kan wel lezen hoe iemand is, en dat heeft dus weer te maken met mensenkennis en wijsheid.
En geloof nooit zomaar wat een ander je zegt. ;)
 
Originally posted by admin
Als je vraagt naar een leeftijd van een persoon op momenten dat je in discussie bent met die persoon dan is dat in onze maatschappelijke normen een teken dat je aan iemand zijn of haar inteligentie of volwassenheid twijfeld. (denk aan kinderachtig ed.)
Heb ik niet verzonnen hoor, maar het is wel zo.

Hallo, tik tik wakker worden, je zei zelf dat leeftijd niks met wijsheid te maken heeft, dus waarom voel je je dan aangesproken als ik je leeftijd vraag?
Kunnen twee verschillende vragen niet achter elkaar worden gesteld?
Ga uit van het positiefe van de mens, dan voel je je ook niet zo snel op je piepie getrapt. :D

Dus nogmaals mijn vraag, hoe oud ben jij Admin?
 
Originally posted by Olimantado



En je moet er ook lol kunnen trappen, want trainen is een ernstig iets!! Er moet evenwicht zijn! :D

Juist KARMA !!!
 
Ik weet BOS, dat mijn opmerkinging van minderzwart op straat een beetje kort door de bocht is. Ik heb het getypt terwijl ik een beetje opgenaaid was over het probleem en heb de zaken misschien wat te lomp verwoord. Neej ik zie niet elke niet blanke persoon als 'zwart'. Ik vond het alleen wel lekker klinken :) Ik weet dat je zoiets eigenlijk niet kan zeggen.

Wat veel mensen zeggen over aanpassingingsproblemen; dat zei dezelfde iuitgangspositie moeten krijgen als Nederlanders en dat de problemen dan minder worden, dat vind ik onzin. Zij hebben dezelfde uitgangspositie als Nederlanders. Je kunt tegenwoordig toch niet meer zeggen dat zei de kansen niet krijgen. Geloof me, deze jongens volgen ook gewoon een opleiding. Zei zitten ook gewoon op school, lopen in dure kleren rond en hebben genoeg te besteden (komt regelmatig natuurlijk ook door inkomsten als het jatten van telefoons en het verkopen van genotsmiddelen). Waarom zouden zei het slechter hebben als anderen?

Gisteren in het nieuws; over 4 jaar is meer als de helft van Amsterdam van buitenlandse komaf. Ik vind dat dit te ver gaat!

Van de week in de krant: Allochtoons kind hoeft niet naar school wegens geloofsovertuiging. Het kind mocht niet naar school omdat dit tegen het geloof van de ouders was. Sorry hoor, maar wat is dat voor onzin? Ik dacht dat in Nederland iedereen een leerplicht had tot zijn 16e jaar?! Waarom zullen wij daarvoor uitzonderingen maken? Dit lijd nou juist tot een kloof tussen buitenlanders en Nederlanders. Behandel dan ook iedereen gelijk! Waarom mag elke buitenlander een hoofddoek op in de klas maar mag niemand een petje op in de klas?! Waarom krijgen buitenlanders vrij op hun feestdagen terwijl Nederlanders die zelfde dagen gewoon naar school moeten? Dit moet gewoon inet kunnen, als mensen gelijk behandeld willen worden moeten voor hen ook dezelfde regels gehanteerd worden. Gelijke behandeling geeft dan ook een gevoel van samenhorigheid (wat de buitenlanders nu alleen heel sterk onder elkaar hebben), maar allerlei uitzonderingen maken op basis van geloofsovertuiging zorgt r ook voor dat mensen elkaar gaan beoordelen op basis van geloofsovertuiging en huidkleur en niet meer op karakter!

En zandokan:

Originally posted by Zandokan
Ik heb deze topic gelezen en ik kan wel zeggen dat jullie nog erger zijn dan die lui !!!!!
De meesten praten erover alsof het zwijnen zijn.
Het zijn mensen net als wij, met ook gevoelens.
Criminelen heb je in alle lagen van de bevolking.
Ook blank getinte nederlanders!!!
Je moet jezelf eens horen, ik ben een racist, kanker dit *** zo, doodschoppen die gasten, het zit in de gene........., jaja
:mier:

ik vind dat je je zelf nogal tegenspreekt hier. Je zegt:

Het zijn mensen net als wij, met ook gevoelens.
Criminelen heb je in alle lagen van de bevolking.
Ook blank getinte nederlanders!!!

Daar mee wil je dus zeggen dat zij net zo min goed of slecht zijn als Nederlanders. Maar aan de andere kant zeg je wel:

heb deze topic gelezen en ik kan wel zeggen dat jullie nog erger zijn dan die lui !!!!

Hier mee wil je dus zeggen dat ze wel degelijk slecht zijn!

En zoals ik al eerder zie: je hebt zeker criminelen in alle lagen van de bevolking, maar relatief zeker bij lange na niet zo veel als in de marrokaanse bevolking.

Dit is een discussie zonder eind die al veels te vaak gevoerd heb... Komt r toch nooit uit!
 
Originally posted by Rob G
Tomtidomtidom.... same story, different day... En dan nog met praat komen van ' je mag ze niet over 1 kam scheren' en ' als r 1 slechte tussen zit wil dit niet zeggen dat ze dat allemaal zijn'.

Ik heb daar op te zeggen: 'als r een goede tussen zit (als die r al tussen zit) wil dat toch ook niet zeggen dat ze allemaal goed zijn?

Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen rasist, ik heb niets tegen buitenlanders, maar mensen die tegenwoordig nog aankomen met het gezanik dat r net zo veel criminelen tussen de nederlandse bevolking zitten als bij de marrokaanse die lach ik kei hard uit! Het is gewoon een f*cking FEIT dat die lui crimineel ingesteld zijn! Wat is de reden? Cultuur, integratie (het ligt aan de nederlanders hoor want wij geven ze niet goed de kans in te burgeren)? Neej joh! Het is gewoon de instelling! Geen werk, strenge ouders, streng geloof, dit zijn geen redenen om ruzie te zoeken met jan en alleman, geen enkel respect te hebben voor vrouwen of ouderen en alles te slopen binnen handbereik. Als een marokaan zijn hand in mijn broekzak steekt breek ik hem r af!

Mensen die beweren dat je ze niet over 1 kam kan scheren hebben nooit meer als 10 marrokanen gezien. Geloof me; ik heb r genoeg gezien, gesproken en leren kennen ik ik scheer ze al jaren over 1 kam en zal dat altijd blijven doen!

Ik weet dat ik nu heel wat heilige huisjes omver schop en veel opmerkingen uit lok, maar als je eerlijk tegen jezelf bent kun je het niet ontkennen. Weet je wat de politie zegt als je fiets gejat is? 'Ga eens bij het azielzoekerscentrum kijken'. En 9 van de 10 keer staat hij r ook.

Ik beoordeel helemaal inemand op uiterlijk, huidskleur of wat dan ook, maar het is gewoon zo dat 99 van de 100 keren dat ik 'wat kijk je nou sukkel' hoor, het uit de mond van een marrokaan komt. En iedereen maar roepen 'meer blauw op straat!' Dan zeg ik: 'minder zwart op straat!'

En nu gaan mensen komen met 'ik ken een marrokaan en die is wel aardig'. Jah die ken ik ook ja, als ze hijsen van mijn joint willen!

Wat zal mijn karma nu dalen....:)

:clap:
 
Ik weet een oplossing die heb ik zelf ook in gebruik. Ik heb een Duitste Herder (mannetje) van ongeveer 55 kg normaal worden ze 45 kg maar mijne is iets meer gegroeit ;) Ik heb wat buren en dat zijn koerden (ook niet 1 van de aardigste) en die hebben kleine (Kl*te) kinderen. En dan ga i hem uitlaten en staan die kinderen op de gallerij te spelen en dan gaan ze huilen etc en dan komt die moeder naar me toe van "Asjublief, u moet hond bij u houduh, mijn kindere zijn bang van die hond" maar mijn hond doet geen kwaad, maar ik ga hem echt niet voor iedereen aanlijnen zo heeft die hond ook geen leven, maar gelukkig lopen ze allemaal met een grote boog om hem heen. Ik snap niet dat die mensen zo verschikelijk bang voor honden zijn. Toen hij een paar weken was en nog bang was voor mensen enzo toen liepen ze al om hem heen en waren ze al bang.. ?!?!?!? Ikke niet snap!!
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Vinny


Heh none taken, als er maar 1tje was, had ik hem opgegeten.

getver! :barf:



maarre je weet dat varkensvlees niet goed is he? :D
 
Originally posted by admin
Als je vraagt naar een leeftijd van een persoon op momenten dat je in discussie bent met die persoon dan is dat in onze maatschappelijke normen een teken dat je aan iemand zijn of haar inteligentie of volwassenheid twijfeld. (denk aan kinderachtig ed.)
Heb ik niet verzonnen hoor, maar het is wel zo.


dit noemt men een persoonlijke aanval in de vorm van een vraag in een discussie :)
 
Vind eerlijk gezegd dat admid toch gelijk heeft op een bepaald niveau.

Ik ben opgegroeid tussen de allochtonen denk dat de helft van men vriendenkennis allochtoon is.
Niet dat ik zo een links depje ben die alles voor de vreemdelingen doet en voor stemrecht voor migranten is ( ****ing stom wetsvoorstel ! ) , ma sowieso leef je er mee leven.

En uit men persoonlijke ervaring geeft ik toe dat er redelijk veel zijn die in de criminaliteit zitten en de hoodlum uithangen op straat, ma wil niet zeggen dat er geen goede tussen zitten.

1 van men beste vrienden is half tunesiën en half belg (moeder) en kom ik super mee, een andere goede vriend is turk kom ik ook super mee overeen ... maar bij hem ondervind ik wel een ander idee van leven ... gedachten en dat is 100% te wijten aan de cultuur en opvoeding. Die jongens zijn gewoon anders opgevoed dan ons en leven anders ... maakt niet dat ze daardoor allemaal criminelen zijn.

En let op er zijn veel allochtonen die ik met veel plezeir op het eerste beste vliegtuig naar huis toe stuur hoor! Maar het simpele feit is dat de turken en marrokanen etz... die hier wonen, die hun ouder zijn naar hier gehaald om als gastarbeider hier te werken en dus hebben hun kinderen allemaal de belgische of ned. nationaliteit ...

En natuurlijk moeten die criminelen eruit ... maar ook die autochtonen criminelen ... en geloof me er zijn er ook veel hoor.
Er is gewoon een dringende mentaliteitsverandering nodig!

Wat me wel enorm ergert zijn al die vluchtelingen die naar hier komen om een beetje van ons geld te gaan profiteren!
Men ex die is van haar 16 van thuis weg en die kreeg van het ocmw een 23000bf in de maand op haar 19de ... dus huishuur, eten, kleren, etz ... en nen afrikaan die hier komt krijgt zonder boe of ba 33000bf in de maand heeft voorang op een sociale woning , kan een zaak beginnen en moet de eerste 5 jaar geen belasting betalen ( voor ons 2 jaar ) dat stoort me wel enorm.

Maar waar ligt de grote fout, niet bij hen!
BIJ DE ****ING SCHIJT REGERING!!!!!!!!

Moest ik in een 3de wereldland wonen en geen geld hebben , eten en de kans hebben lekker van het ocmw te gaan leven in belgië ... damn zou snel weg zijn.

Ik denk dat we de oorzaak van de probelemen moeten bekijken en das gewoon die regering ... zo simpel is het.
Moeten zorgen voor integratie, niet willen werken ... terug, verplicht nederlands leren, ...

Mja algemeen is het gewoon een klote wereld, we moeten maar zien het beste ervan te maken!

1 ding weet ik ze zouden bij mij niet in men zakken moeten zitten hoor niet met 2, 3 of 4 ... zou misschien defig slagen krijgen ma **** anders denken die mannen dat ze alles ongestraft mogen doen .... turk , marrokaan , belg , nederlander , marsman ... allemaal gelijk ... zou toch teminste 1 ervan deftig een hersenschudding geven hoor !!!!!:D

Greetz

ps: effe voor aan te tonen dat ze niet allemaal slecht zijn, een goede vriend van me is tijdens de oorlog in kosovo moeten vluchten, zen pa was een grote aannemer en dus een gefortuneerde familie. Nu wonen ze in belgië in een sociale woning .... effe om aan te tonen dat het niet voor iedereen een gemakkelijke oplossing is om naar hier te komen. Alles moeten achterlaten, huis , auto , firma ...
Nu die jongen woont hier 4-5 jaar spreekt heel goed nederlands, heeft zen diploma A2 automechanica en werkt nu al bij BMW ...
Volledig geïntegreerd ... natuurlijk een zeldzaam toonvoorbeeld mja :)
 
Originally posted by Rob G
Ik weet BOS, dat mijn opmerkinging van minderzwart op straat een beetje kort door de bocht is. Ik heb het getypt terwijl ik een beetje opgenaaid was over het probleem en heb de zaken misschien wat te lomp verwoord. Neej ik zie niet elke niet blanke persoon als 'zwart'. Ik vond het alleen wel lekker klinken :) Ik weet dat je zoiets eigenlijk niet kan zeggen.

Wat veel mensen zeggen over aanpassingingsproblemen; dat zei dezelfde iuitgangspositie moeten krijgen als Nederlanders en dat de problemen dan minder worden, dat vind ik onzin. Zij hebben dezelfde uitgangspositie als Nederlanders. Je kunt tegenwoordig toch niet meer zeggen dat zei de kansen niet krijgen. Geloof me, deze jongens volgen ook gewoon een opleiding. Zei zitten ook gewoon op school, lopen in dure kleren rond en hebben genoeg te besteden (komt regelmatig natuurlijk ook door inkomsten als het jatten van telefoons en het verkopen van genotsmiddelen). Waarom zouden zei het slechter hebben als anderen?

Gisteren in het nieuws; over 4 jaar is meer als de helft van Amsterdam van buitenlandse komaf. Ik vind dat dit te ver gaat!

Van de week in de krant: Allochtoons kind hoeft niet naar school wegens geloofsovertuiging. Het kind mocht niet naar school omdat dit tegen het geloof van de ouders was. Sorry hoor, maar wat is dat voor onzin? Ik dacht dat in Nederland iedereen een leerplicht had tot zijn 16e jaar?! Waarom zullen wij daarvoor uitzonderingen maken? Dit lijd nou juist tot een kloof tussen buitenlanders en Nederlanders. Behandel dan ook iedereen gelijk! Waarom mag elke buitenlander een hoofddoek op in de klas maar mag niemand een petje op in de klas?! Waarom krijgen buitenlanders vrij op hun feestdagen terwijl Nederlanders die zelfde dagen gewoon naar school moeten? Dit moet gewoon inet kunnen, als mensen gelijk behandeld willen worden moeten voor hen ook dezelfde regels gehanteerd worden. Gelijke behandeling geeft dan ook een gevoel van samenhorigheid (wat de buitenlanders nu alleen heel sterk onder elkaar hebben), maar allerlei uitzonderingen maken op basis van geloofsovertuiging zorgt r ook voor dat mensen elkaar gaan beoordelen op basis van geloofsovertuiging en huidkleur en niet meer op karakter!

En zandokan:



ik vind dat je je zelf nogal tegenspreekt hier. Je zegt:

Het zijn mensen net als wij, met ook gevoelens.
Criminelen heb je in alle lagen van de bevolking.
Ook blank getinte nederlanders!!!

Daar mee wil je dus zeggen dat zij net zo min goed of slecht zijn als Nederlanders. Maar aan de andere kant zeg je wel:

heb deze topic gelezen en ik kan wel zeggen dat jullie nog erger zijn dan die lui !!!!

Hier mee wil je dus zeggen dat ze wel degelijk slecht zijn!

En zoals ik al eerder zie: je hebt zeker criminelen in alle lagen van de bevolking, maar relatief zeker bij lange na niet zo veel als in de marrokaanse bevolking.

Dit is een discussie zonder eind die al veels te vaak gevoerd heb... Komt r toch nooit uit!


Je zegt dat je het eigenijk niet kan zeggen, maar je zegt het wel !!!!
... ik vindt ook dat je eerst moet nadenken voor dat je spreekt... en als je schrijft moet het helemaal niet moeilijk zijn om eerst natedenken.

Waarom zouden zei het slechter hebben als anderen? je kan beter vragen waarom zouden zei slechter zijn dan een andere?

Nja, je praat alsof het over heel nederland gaat, en dan nog.
Waarom maken mensen zich zo druk om anderen?
Omdat ze zelf bang zijn wat te kort te komen.
Laten we eerst aan ons zelf werken voordat we een ander willen verbeteren.

Je moet eerst de splinter uit je eigen oog halen om de balk bij een ander te kunnen verwijderen.

.... Jamai hebben ze ook thuis gelaten omdat hij in idols was.
terwijl hij leerplichtig is.
En zo veel moeders die hun kinderen thuis laten om hun redenen..... Dus waar zou ik me druk om maken.... ik zit er mee, niet degene die mij zou irriteren.

en dat is gewoon dom. Degene die een ander daarom veroordeeld en beoordeeld, moet eerst ze eigen eens na laten kijken. zieltje.


Ik bedoel daarmee dat wij ons hoger vinden staan dan de buitenlanders.. dus alleen al om die reden het goede voorbeeld moeten geven.

:D
 
Originally posted by Elmar
Ik weet een oplossing die heb ik zelf ook in gebruik. Ik heb een Duitste Herder (mannetje) van ongeveer 55 kg normaal worden ze 45 kg maar mijne is iets meer gegroeit ;) Ik heb wat buren en dat zijn koerden (ook niet 1 van de aardigste) en die hebben kleine (Kl*te) kinderen. En dan ga i hem uitlaten en staan die kinderen op de gallerij te spelen en dan gaan ze huilen etc en dan komt die moeder naar me toe van "Asjublief, u moet hond bij u houduh, mijn kindere zijn bang van die hond" maar mijn hond doet geen kwaad, maar ik ga hem echt niet voor iedereen aanlijnen zo heeft die hond ook geen leven, maar gelukkig lopen ze allemaal met een grote boog om hem heen. Ik snap niet dat die mensen zo verschikelijk bang voor honden zijn. Toen hij een paar weken was en nog bang was voor mensen enzo toen liepen ze al om hem heen en waren ze al bang.. ?!?!?!? Ikke niet snap!!

Nee dat snap ik dat jij het niet begrijpt !!!!
 
Back
Naar boven