XXL Nutrition

godverd*mme! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Speedy G.
Vind eerlijk gezegd dat admid toch gelijk heeft op een bepaald niveau.

Ik ben opgegroeid tussen de allochtonen denk dat de helft van men vriendenkennis allochtoon is.
Niet dat ik zo een links depje ben die alles voor de vreemdelingen doet en voor stemrecht voor migranten is ( ****ing stom wetsvoorstel ! ) , ma sowieso leef je er mee leven.

En uit men persoonlijke ervaring geeft ik toe dat er redelijk veel zijn die in de criminaliteit zitten en de hoodlum uithangen op straat, ma wil niet zeggen dat er geen goede tussen zitten.

1 van men beste vrienden is half tunesiën en half belg (moeder) en kom ik super mee, een andere goede vriend is turk kom ik ook super mee overeen ... maar bij hem ondervind ik wel een ander idee van leven ... gedachten en dat is 100% te wijten aan de cultuur en opvoeding. Die jongens zijn gewoon anders opgevoed dan ons en leven anders ... maakt niet dat ze daardoor allemaal criminelen zijn.

En let op er zijn veel allochtonen die ik met veel plezeir op het eerste beste vliegtuig naar huis toe stuur hoor! Maar het simpele feit is dat de turken en marrokanen etz... die hier wonen, die hun ouder zijn naar hier gehaald om als gastarbeider hier te werken en dus hebben hun kinderen allemaal de belgische of ned. nationaliteit ...

En natuurlijk moeten die criminelen eruit ... maar ook die autochtonen criminelen ... en geloof me er zijn er ook veel hoor.
Er is gewoon een dringende mentaliteitsverandering nodig!

Wat me wel enorm ergert zijn al die vluchtelingen die naar hier komen om een beetje van ons geld te gaan profiteren!
Men ex die is van haar 16 van thuis weg en die kreeg van het ocmw een 23000bf in de maand op haar 19de ... dus huishuur, eten, kleren, etz ... en nen afrikaan die hier komt krijgt zonder boe of ba 33000bf in de maand heeft voorang op een sociale woning , kan een zaak beginnen en moet de eerste 5 jaar geen belasting betalen ( voor ons 2 jaar ) dat stoort me wel enorm.

Maar waar ligt de grote fout, niet bij hen!
BIJ DE ****ING SCHIJT REGERING!!!!!!!!

Moest ik in een 3de wereldland wonen en geen geld hebben , eten en de kans hebben lekker van het ocmw te gaan leven in belgië ... damn zou snel weg zijn.

Ik denk dat we de oorzaak van de probelemen moeten bekijken en das gewoon die regering ... zo simpel is het.
Moeten zorgen voor integratie, niet willen werken ... terug, verplicht nederlands leren, ...

Mja algemeen is het gewoon een klote wereld, we moeten maar zien het beste ervan te maken!

1 ding weet ik ze zouden bij mij niet in men zakken moeten zitten hoor niet met 2, 3 of 4 ... zou misschien defig slagen krijgen ma **** anders denken die mannen dat ze alles ongestraft mogen doen .... turk , marrokaan , belg , nederlander , marsman ... allemaal gelijk ... zou toch teminste 1 ervan deftig een hersenschudding geven hoor !!!!!:D

Greetz

ps: effe voor aan te tonen dat ze niet allemaal slecht zijn, een goede vriend van me is tijdens de oorlog in kosovo moeten vluchten, zen pa was een grote aannemer en dus een gefortuneerde familie. Nu wonen ze in belgië in een sociale woning .... effe om aan te tonen dat het niet voor iedereen een gemakkelijke oplossing is om naar hier te komen. Alles moeten achterlaten, huis , auto , firma ...
Nu die jongen woont hier 4-5 jaar spreekt heel goed nederlands, heeft zen diploma A2 automechanica en werkt nu al bij BMW ...
Volledig geïntegreerd ... natuurlijk een zeldzaam toonvoorbeeld mja :)

Eindelijk een normaal reply inplaats van dat negatiefe. Toppie
:thumb:
 
Ik vind gewoon dat niet iedereen gelijk moet worden beoordeeld, over 1 kam geschoren worden. Niet alle allochtonen zijn goed of slecht of niet alle autochtonen zijn goed of slecht.

Iedereen moet worden behandeld als een individu en beoordeeld worden als een individu ... niet meer en niet minder.
Ongeacht de afkomst, religie en cultuur.

PUNT!

:D

Peace and love ...

Vooral diene love ... hopelijk wat sweet loving vant weekend ...:cool:
 
Originally posted by Speedy G.
Ik vind gewoon dat niet iedereen gelijk moet worden beoordeeld, over 1 kam geschoren worden. Niet alle allochtonen zijn goed of slecht of niet alle autochtonen zijn goed of slecht.

Iedereen moet worden behandeld als een individu en beoordeeld worden als een individu ... niet meer en niet minder.
Ongeacht de afkomst, religie en cultuur.

PUNT!

:D

Peace and love ...

Vooral diene love ... hopelijk wat sweet loving vant weekend ...:cool:

You gone make it. :heart:
 
Het zijn gewoon persoonlijke meningen. Moet je gewoon respecteren en je niet aan of tegen gesproken voelen. Die meningen kunnen verschillend zijn qua levensomstandigheden. Het ligt er maar net aan wat je hebt meegemaakt met die mensen. Ik heb gewoon persoonlijk geen positieve dingen meegemaakt met die mensen. Dat is mijn feit. Maar meestal kan je toch wel merken of zien of deze mensen "stout" zijn of niet want er zitten gewoon ook een hoop leuke mensen tussen.

ennuh HIND van idols is ook half marokaans maar is best een leuk wijffie hoor :D
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Elmar
Het zijn gewoon persoonlijke meningen. Moet je gewoon respecteren en je niet aan of tegen gesproken voelen. Die meningen kunnen verschillend zijn qua levensomstandigheden. Het ligt er maar net aan wat je hebt meegemaakt met die mensen. Ik heb gewoon persoonlijk geen positieve dingen meegemaakt met die mensen. Dat is mijn feit. Maar meestal kan je toch wel merken of zien of deze mensen "stout" zijn of niet want er zitten gewoon ook een hoop leuke mensen tussen.

ennuh HIND van idols is ook half marokaans maar is best een leuk wijffie hoor :D

Jamai is half indische, wereld gozer, David is weetikveel, wereld gozer..... het is eigenlijk belachelijk voor woorden dat we het hier over hebben.
Dit is toch ook weer een bewijs dat de mens in het algemeen, er nog lang niet is.
Het is niet alleen zwart of wit, recht of krom.... :(

Dat jij geen positiefe dingen/ontmoetingen met marokannen meemaakt is niet de schuld van de marokaanen, maar dat is jou KARMA !!!!

Ik heb nooit last met die mensen, omdat ik ook niet negatief denk over die mensen.
Karma is simple gezegd wat je zaait dat oogst je..... EN NIET EERST OOGSTEN EN DAN PAS ZAAIEN !!! ... zo werkt het gewoon niet.
:D
 
Ach jij bent gewoon iemand die niet wilt toegeven. Maar goed ik respecteer jou mening. En er zullen vast wel wat dingen waar zijn. Maar als nou een marokaan mijn moeder had neergestoken ofzo denk je dat ik dan nog goed kan denken over dat soort mensen als je nu weer hoort dat ze Vinny's telefoon hebben afgepakt. Zo kan het ook. Maar goed DIT IS MIJN MENING. Je bent het er niet mee eens en dat respecteer ik. Maar dan kan je ook andere meningen respecteren. Het is een discussie board dus je mag meningen geven. Maar dat ik weinig positieve dingen heb meegemaakt hier ligt niet aan mijn karma. Het is gewoon de buurt waar ik woon.
 
Het is idd wel raar dat als het woord "buitenlanders" word genoemd iedereen gelijk aan Koerden, Antillianen & Marokanen denkt. (iedergeval veel mensen) Terwijl er ook chinezen, amerikanen, koreanen, Tjechen etc hier rondlopen.
 
Originally posted by Olimantado



Dit moet ik wel tegenspreken. Als ik een jong wijffie ga versieren, vraag ik ook altijd haar leeftijd. Stel dat ze er ouder uit ziet dan ze is en ze is nog geen 16 kun je een hoop problemen krijgen.
Gelukkig versier ik meestal wijffies tussen 30-35!!
Ik had deze reactie wel verwacht, maar gebruik je wijsheid dan kom je misschien nog tot inzicht over mijn reactie :rolleyes:
 
Originally posted by Zandokan


Hallo, tik tik wakker worden, je zei zelf dat leeftijd niks met wijsheid te maken heeft, dus waarom voel je je dan aangesproken als ik je leeftijd vraag?
Kunnen twee verschillende vragen niet achter elkaar worden gesteld?
Ga uit van het positiefe van de mens, dan voel je je ook niet zo snel op je piepie getrapt. :D

Dus nogmaals mijn vraag, hoe oud ben jij Admin?
Wil je nu interessant doen of ben je echt zo naïef?
De vraag was gesteld op een moment dat het compleet niet ter zake deed punt andere lijn.
Het gaat dus om de moment waarop je het vraagt, als je met iemand oneens bent in een discussie en reageerd op een antwoord met 'hoe oud ben jij' dan is dat dus wel bedoeld als denigrerende taal.
Heel erg triestig dat je dat niet eens kan toegeven jongen.
Verder was dat van die 'linkse rakker' als grap bedoeld (zie afkorting j/k wat voor jou informatie 'joke' betekend).
En als je mijn leeftijd wilt weten, doe dan een beetje moeite en kijk in mijn profiel...


PS; aan speedy G: ik ben het volledig eens met je post.
 
Originally posted by Zandokan


Eindelijk een normaal reply inplaats van dat negatiefe. Toppie
:thumb:
Mijn reply was niet eens negatief bedoeld, ik wilde gewoon de naïevelingen onder ons eens een koude douche bezorgen.

Verder denk ik dat het normaal is dat er negatieve reacties komen als voor de zoveelste keer weer wat gestolen is van een onschuldig iemand door criminele alochtonen!
 
Originally posted by Zandokan



Je zegt dat je het eigenijk niet kan zeggen, maar je zegt het wel !!!!
... ik vindt ook dat je eerst moet nadenken voor dat je spreekt... en als je schrijft moet het helemaal niet moeilijk zijn om eerst natedenken.

Waarom zouden zei het slechter hebben als anderen? je kan beter vragen waarom zouden zei slechter zijn dan een andere?

Nja, je praat alsof het over heel nederland gaat, en dan nog.
Waarom maken mensen zich zo druk om anderen?
Omdat ze zelf bang zijn wat te kort te komen.
Laten we eerst aan ons zelf werken voordat we een ander willen verbeteren.

Je moet eerst de splinter uit je eigen oog halen om de balk bij een ander te kunnen verwijderen.

.... Jamai hebben ze ook thuis gelaten omdat hij in idols was.
terwijl hij leerplichtig is.
En zo veel moeders die hun kinderen thuis laten om hun redenen..... Dus waar zou ik me druk om maken.... ik zit er mee, niet degene die mij zou irriteren.

en dat is gewoon dom. Degene die een ander daarom veroordeeld en beoordeeld, moet eerst ze eigen eens na laten kijken. zieltje.


Ik bedoel daarmee dat wij ons hoger vinden staan dan de buitenlanders.. dus alleen al om die reden het goede voorbeeld moeten geven.

:D

Wat een onzin zeg!

Waarom zouden zij slechter zijn als wij? Daar gaat deze hele discussie over dus daar ga ik ook niet meer op in...

'Waarom maken mensen zich zo druk om anderen?
Omdat ze zelf bang zijn wat te kort te komen.
Laten we eerst aan ons zelf werken voordat we een ander willen verbeteren.'
Heb je dit van je oma gehoord? Wat een standaard praatje zeg. Ik maak me helemaal niet druk om andere, totdat ze zich met mij gaan bemoeien (door bv. mijn telefoon te jatten). Waarom zou ik dan eerst naar mezelf kijken? Is het mijn schuld als me telefoon word gejat? Dus als ik jou in je ballen trap ga jij eerst bij jezelf na of je ballen misschien niet gewoon in de weg hingen? Pfff, met zo'n instelling zullen ze altijd over je heen blijven lopen!

'.... Jamai hebben ze ook thuis gelaten omdat hij in idols was.
terwijl hij leerplichtig is.
En zo veel moeders die hun kinderen thuis laten om hun redenen..... Dus waar zou ik me druk om maken.... ik zit er mee, niet degene die mij zou irriteren.'
Wat een vergelijking zeg... Neej jij zit r niet mee neej, totdat ze dadelijk op jou centen gaan leven omdat ze nooit een opleiding genuttigd hebben. Ik maak me r wel degelijk druk om! Je opleiding is je toekomst man! Iedereen mag van mij geloven wat hij/zij wil, maar dat staat los van regels als leerplicht. Als het je niet bevalt ga je het toch lekker ergens anders proberen! Ik bedoel, van mij hoef je niet hier te komen. Als ik een weekje bij jou kom logeren dan eet ik wat de pot schaft en pas ik me aan aan JOU regels, waarden en normen!

En jah, ik voel me zeker wel hoger als een zielige persoon die aan zijn inkomen moet komen door eerlijk verdiende spullen van een ander te jatten!
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Zandokan


Dat jij geen positiefe dingen/ontmoetingen met marokannen meemaakt is niet de schuld van de marokaanen, maar dat is jou KARMA !!!!

Ik heb nooit last met die mensen, omdat ik ook niet negatief denk over die mensen.
Karma is simple gezegd wat je zaait dat oogst je..... EN NIET EERST OOGSTEN EN DAN PAS ZAAIEN !!! ... zo werkt het gewoon niet.
:D

Gelijk heb je, ik heb altijd vriendelijk gedaan tegen de lui die me ruit hebben ingeslagen en me stereo hebben gejat. Ik heb er toch vaak zat mee gepraat. En dit is wat me karma oogste.

Als er in die zin dus enige vorm van waarheid in zit zou het er dus op uit moeten draaien dat ik ze gewoon moet uitschelden, bedreigen of zo want vriendelijk er tegen doen heeft me dit op geleverd. Of zullen we realistisch zijn en dit als een mening waar nergens op slaat beschouwen? Aan jou de keuze...........
 
Zandokan jongen, naïever dan jou komen ze niet.
 
Originally posted by Zandokan


Gast?,... Meneer nog altijd voor jou.
Dat je nu wat weet van AS wil nog niet zeggen dat je mensen kennis of wijsheid hebt.
Dus net wat olie zegt, overdrijf je niet een beetje !!! :D

En leeftijd heeft niks met kennis te maken nee, dat heb ik ook nooit gezegd, dus leg me geen woorden in de mond.
Dom ben je zeker niet, eerder slim en uitgekookt.

Gelijk heb je, en als ik zo je reps lees is je bezit aan mensen kennis ook twijfelachtig. Evenals je uitleg waarom je vroeg naar de admin zijn leeftijd in de thread.
 
Originally posted by Zandokan
Ik heb deze topic gelezen en ik kan wel zeggen dat jullie nog erger zijn dan die lui !!!!!
De meesten praten erover alsof het zwijnen zijn.
Het zijn mensen net als wij, met ook gevoelens.
Criminelen heb je in alle lagen van de bevolking.
Ook blank getinte nederlanders!!!
Je moet jezelf eens horen, ik ben een racist, kanker dit *** zo, doodschoppen die gasten, over de relling, het zit in de gene........., jaja
:mier:

Pardon maar met deze opmerking scheer je iedereen hier over een kant. Je moet iedereen als een individu behandelen.
 
Originally posted by Elmar
Ach jij bent gewoon iemand die niet wilt toegeven. Maar goed ik respecteer jou mening. En er zullen vast wel wat dingen waar zijn. Maar als nou een marokaan mijn moeder had neergestoken ofzo denk je dat ik dan nog goed kan denken over dat soort mensen als je nu weer hoort dat ze Vinny's telefoon hebben afgepakt. Zo kan het ook. Maar goed DIT IS MIJN MENING. Je bent het er niet mee eens en dat respecteer ik. Maar dan kan je ook andere meningen respecteren. Het is een discussie board dus je mag meningen geven. Maar dat ik weinig positieve dingen heb meegemaakt hier ligt niet aan mijn karma. Het is gewoon de buurt waar ik woon.

En als het nu een hollander je moeder neer steekt, denk je dan net zo?
Kijk, Je bent het er niet mee eens en dat respecteer ik. Maar dan kan je ook andere meningen respecteren. 2x

Greetz
:D
 
Originally posted by admin

Mijn reply was niet eens negatief bedoeld, ik wilde gewoon de naïevelingen onder ons eens een koude douche bezorgen.

Verder denk ik dat het normaal is dat er negatieve reacties komen als voor de zoveelste keer weer wat gestolen is van een onschuldig iemand door criminele alochtonen!

Waarom hoor ik nooit wat over de stelende hollander?
 
Omdat die in verhouding minder talrijk zijn...
 
Originally posted by Zandokan


Waarom hoor ik nooit wat over de stelende hollander?

Omdat die hier niet te gast is om het ff "dom" te zeggen.

Tuurlijk moeten die ook aangepakt worden(logisch), maar het is toch overduidelijk dat er bepaalde mensen uit bepaalde bevolkingsgroepen voor teveel problemen zorgen.

Ik schijt op iedereen die andere mensen leed berokkent omdat hijzelf te lui is om te werken. Dat die mensen met zichzelf kunnen leven.

Ps. Dat van je hond(elmar) dat heeft, als ik me niet vergis, met geloof te maken. Iets met onrein.
 
Back
Naar boven