MuscleMeat

godverd*mme! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by admin
Verder was dat van die 'linkse rakker' als grap bedoeld (zie afkorting j/k wat voor jou informatie 'joke' betekend).

"just kidding" :mier:
 
Originally posted by Zandokan


Waarom hoor ik nooit wat over de stelende hollander?

Omdat het "gierige" hollander is hier over de grens..

;)
 
He vinny , Weet je wat jij moet doen? Luisteren hier naar de jongens. Je gaat keihard trainen en vooral je benen. Tot die massief spier gewoon zijn :D en dan ga je muay Thai leren. Is de vechtsport ( als je de orginele volgt ) waar breek kicks en punchen worden geleerd ;) Als je met een keihard getraind been een low kick geeft ... wa yo.. blijft helemaal niks over van dat been.. Dus ik raad aan Muay Thai
 
Originally posted by maniac

Ik schijt op iedereen die andere mensen leed berokkent omdat hijzelf te lui is om te werken.

Er zijn mensen die er juist hun werk van hebben gemaakt :whip:
 
Misschien is het ook makkelijk om die chinese vechtsport te leren dat je baldadig veel klappen kan vangen ;)

Hoe heet dat ook'l weer? Ooit op discovery gezien, dat ze dan wat van die heipaaltjes op iemands kop kapot slaan en een bokser voluit op hun nek laten slaan! Dan concentreren ze al hun energie op 1 bepaalde plek van hun lichaam wat daardoor dus zo goed als onverwoestbaar word. Moet je wel eerst iets van 9 jaar mediteren om dat te leren. Zag je ook van die jonge chineesjes die dan elke dag 1.5 uur in een strop gingen hangen om hun nek te trainen! beetje :to: maarja...
 
even over die marokkanen. t zijn wel de meest sociale mensen die ik ken. ze komen met zn allen om je heen staan en vragen of je problemen hebt....:D

maar daarentege heb ik nooit problemen gekregen met die gasten. ken er gelukkkig ook aantal wat en dat zijn ook de ruige baasjes die je niet in je eentje moet tegenkomen. beter voor mij dus. Zijn wel mannetjes die ruzie zoeken dus ik snap elmars gedachte wel, want de statistieken liegen idd niet., kijk maar eens naar opsporing verzocht. zegt wel genoeg. probleem is als ze met vrienden zijn, alleen zijn t een voor een toffe en symphatieke mensen, zover ik dan weet. maar samen leven ze in een andere werld.

ben een keer bij een overval betrokken geweest. in Lloret.
stonden met zn drien (3kerels, 2 vrouwtjes ) voor ons appartement in portiek voor de deur die op slot was. kwamen er 3 spanjaarden aan die wat vroegen, wij verstonden t niet en een maat van me liep naar voren, werd geslagen en zn ketting van zn nek getrokken, zijn vriendin werd ook ketting van d nek getrokken warbij de jurk scheurde.

ik dook erboven op en ramde en kerel volop zn harses. Met een bloedende kop greep hij in zn borstzak om iest te pakken. Kwam er plost hulp van duitse hoek aan (grote kerel in auto) die stopte. hunwegrennen. Liep ik vervolgens in mn eentje de stad door naar mn andere vrienden. Man, ik was echt bang, iedreen stoot je aan omdat t zo druk was en dan ben je cht bang dat je een mes in je flikker krijgt. En je ziet iedreen voor die kerel aan want al die spanjaarde lijken zo veel op elkaar. jaja, nare situatie.
 
Laatst bewerkt:
Dit hele gebeuren had voorkomen kunnen worden, wanneer je op het moment dat die gozer in je zak zat hem zonder twijfel een ongelofelijke stoot voor zijn harses had gegeven. Een les voor volgende keer, die hoop ik voor je nooit komt.
 
Originally posted by Rob G
Misschien is het ook makkelijk om die chinese vechtsport te leren dat je baldadig veel klappen kan vangen ;)

Hoe heet dat ook'l weer? Ooit op discovery gezien, dat ze dan wat van die heipaaltjes op iemands kop kapot slaan en een bokser voluit op hun nek laten slaan! Dan concentreren ze al hun energie op 1 bepaalde plek van hun lichaam wat daardoor dus zo goed als onverwoestbaar word. Moet je wel eerst iets van 9 jaar mediteren om dat te leren. Zag je ook van die jonge chineesjes die dan elke dag 1.5 uur in een strop gingen hangen om hun nek te trainen! beetje :to: maarja...

boedhistische monniken geloof ik. alleen dan idd een andere naam
shao......???
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Mich
Dit hele gebeuren had voorkomen kunnen worden, wanneer je op het moment dat die gozer in je zak zat hem zonder twijfel een ongelofelijke stoot voor zijn harses had gegeven. Een les voor volgende keer, die hoop ik voor je nooit komt.


tja dat wel, maar ik kan moeilijk rustig nadenken in dat soort situatie's...kijk als ik weet van dat ik moet sparren, dan kan rustig nadenken..

Maar ja, ik ben nu op zoek naar een (kick)box school in mijn buurt, waar ik na mijn eerste jaar aan ga beginnen.
 
Originally posted by dandyman
even over die marokkanen. t zijn wel de meest sociale mensen die ik ken. ze komen met zn allen om je heen staan en vragen of je problemen hebt....:D

maar daarentege heb ik nooit problemen gekregen met die gasten. ken er gelukkkig ook aantal wat en dat zijn ook de ruige baasjes die je niet in je eentje moet tegenkomen. beter voor mij dus. Zijn wel mannetjes die ruzie zoeken dus ik snap elmars gedachte wel, want de statistieken liegen idd niet., kijk maar eens naar opsporing verzocht. zegt wel genoeg. probleem is als ze met vrienden zijn, alleen zijn t een voor een toffe en symphatieke mensen, zover ik dan weet. maar samen leven ze in een andere werld.

ben een keer bij een overval betrokken geweest. in Lloret.
stonden met zn drien (3kerels, 2 vrouwtjes ) voor ons appartement in portiek voor de deur die op slot was. kwamen er 3 spanjaarden aan die wat vroegen, wij verstonden t niet en een maat van me liep naar voren, werd geslagen en zn ketting van zn nek getrokken, zijn vriendin werd ook ketting van d nek getrokken warbij de jurk scheurde.

ik dook erboven op en ramde en kerel volop zn harses. Met een bloedende kop greep hij in zn borstzak om iest te pakken. Kwam er plost hulp van duitse hoek aan (grote kerel in auto) die stopte. hunwegrennen. Liep ik vervolgens in mn eentje de stad door naar mn andere vrienden. Man, ik was echt bang, iedreen stoot je aan omdat t zo druk was en dan ben je cht bang dat je een mes in je flikker krijgt. En je ziet iedreen voor die kerel aan want al die spanjaarde lijken zo veel op elkaar. jaja, nare situatie.


oei...dat is idd een hele klote situatie..


Originally posted by Ryu
He vinny , Weet je wat jij moet doen? Luisteren hier naar de jongens. Je gaat keihard trainen en vooral je benen. Tot die massief spier gewoon zijn :D en dan ga je muay Thai leren. Is de vechtsport ( als je de orginele volgt ) waar breek kicks en punchen worden geleerd ;) Als je met een keihard getraind been een low kick geeft ... wa yo.. blijft helemaal niks over van dat been.. Dus ik raad aan Muay Thai

haha lol, ik doe mijn best, maar ik kan maar geen goeie sportschool in mijn buurt vinden, ik heb er 1tje gevonden maar die zit propvol met turken en marrokanen. En ik als een bruin iemand zal daar niet echt goed bij passen denk ik..Maar ik ga binnekort verhuizen, en daar in de buurt hoort een boksschool te zijn dus. Maar ik w8 nog even tot mijn eerste jaar voorbij is, anders verlies ik veel spiermassa ( of ik moet mijn voeding omhoog krikken, maar dat lukt nog niet helemaal ).
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by dandyman


boedhistische monniken geloof ik. alleen dan idd een andere naam
shao......???

shaolin ;)
 
waar woon je Vinny, welke stad? je kunt trouwens beter gaan thai boksen als boksen, heb je iets meer aan op straat.
 
Den haag.

Ik ga binnekort verhuizen vlakbij Brouwersgracht, Daar is een boksschool. Ik hoop dat hij er nog staat want er is geen site of tel nr. Alleen een adres.
 
Den Haag, Kamakura al een geprobeerd? Ik weet niet hoe het met de instelling op die school is, maar ik weet wel dat er ontzettend goeie jongens vandaan komen.
 
Ja, keertje een proef les gedaan, maar ik vind het niet echt een leuke sfeer..Ik wil ook wel liever thai boks gaan doen, maar ik moet natuurlijk wel een leuke sportschool vinden.
 
Jep,is minstens zo belangerijk. Afgezien van Kamakura weet ik er geen in Den Haag, aangezien ik in de buurt van A'dam woon. Maar als er wel een boksschool is met een goeie sfeer, go for it.
 
Als het niet anders kan, dan koop ik maar een grote bokszak, en zoek ik bag workouts op. En een vriend wilt wel meedoen, dus kunnen we samen sparren. Bokshandschoenen heb ik ook al dus.
 
Originally posted by Vinny
Als het niet anders kan, dan koop ik maar een grote bokszak, en zoek ik bag workouts op. En een vriend wilt wel meedoen, dus kunnen we samen sparren. Bokshandschoenen heb ik ook al dus.
precies zoals ik doe, is egt relaxed. maar merk nu wel na een jaar dat je niet veel verder komt, na 50 potjes sparren leer je het wel, maar tog wil je dingen leren die je jezelf niet aan kunt leren dus ga ik binnekort tog weer lessen boksen.
 
Vinny vele zeggen wel dat je gewoon had terug moeten slaan maar dat is makkelijk gezegd. Mij is het nog nooit gebeurd maar ik weet dus niet wat ik op zulk moment moet doen net zo goed flip ik uit of sta ik vast genageld op de grond, wie zal het zeggen?
 
Back
Naar boven