XXL Nutrition

Godverdegodver pas geblokkeerd :mad:

Bezoekers in dit topic

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
413
Lengte
1m69
Massa
95kg
Moest vandaag echt voeding inslaan, want had helemaal niets meer. Op een of andere manier had ik al een vaag voorgevoel, dus koos ervoor om eerst te pinnen bij de automaat en niet in de supermarkt. Ik prik me pas erin, typ me pincode, toets het bedrag in en pats.. U pas is onbruikbaar in deze automaat, neem contact op met uw bank. WTF???? nah ja, foutje denk ik. storing? vervolgens nog 3 pinautomaten geprobeer (ook die van mijn eigen bank), weer niet. Nou breekt me klomp. Vervolgens in de supermarkt even 1 productje proberen te pinnen (had nog wel wat kleingeld opzak), pats: uw pinpas is geblokkeerd, betaal anders :frown:

Schijtzooi!! Hoe kan in godsnaam nou mijn pinpas geblokkeerd zijn? Kan dit een fout van de bank zijn? Zwaar irritant zo voor het weekend, want de banken waren ook al dicht. Moet ik tot maandag wachten. Ik weer geld lenen. Maar hoe kan dit nou??? Ik heb zelf niet mijn pinpas geblokkeerd.

Of een foutje van de bank of een foute grap van een 'vriend' lijkt mij het meest voor de hand liggend...

Een grap kan het niet zijn, want niemand weet mijn rekeningnummer (die weet ik zelfs niet uit mijn hoofd), ik laat mijn pas nooit ergens slingeren en heb em altijd bij me. Ik geef me pas ook nooit uit handen. Een foute grap lijkt me niet, want dan zijn ze aan het verkeerde adres en dat weten ze.

Foutje van de bank, das wel heel triest!! Dat is toch te slecht voor woorden? Als ik geen geld kon lenen, zat ik het gehele weekend zonder vreten. Stel ik ben een weekendje weg en er gebeurd zoiets ...

Heb je geen online-check om je saldo te checken of per telefoon? Ik kan dat wel bij beide banken dus als er iets fout zit dan kan ik altijd even bellen of het net op.

Neem anders even contact op met de Alarmlijn van de bank en leg het even uit. Die zijn er ook voor dat soort zaken!

thanks zal ik morgen ff doen. d8 al dat er telnr. was, maar dan gaan ze echt niet zomaar je pas unlocken (legitimatie ed. anders kan iedereen zomaar een pas unlocken).

Als jij een beetje op je strepen staat in het geval er dus gewoon wél geld op je rekening staat, en een beetje dramatisch doet, zul je versteld staan van de mogelijkheden.

ok thanks for the tip :)

wat k*t zeg!!, nog goed dat je niet eerst grote boodschappen deed en vervolgens merkt dat je het niet kan betalen.. :(

ja idd, sta je echt voor lul.

KaLe zei:
ja idd, sta je echt voor lul.

en wat dan nog erger maakt..

Je bent nog kaal ook :D

Kale ben je zeker dat je bankkaart niet vervallen is? heb dit namelijk al 2keer voorhad en ze hadden me ook niet verwittigd,dus ging ik mijn bank binnen en zegt die radijs achter 't loket tuurlijk gaat ze niet er ligt hier een nieuwe:eyebrow:

Vraag het gewoon even via internet? moet wel lukken denk ik?

ja maar dan reageren ze na t weekend denk je niet.. die mensen hebben ook weekend ;)

maaruhh.. klote kale.. erg irritant ! miss is je pas beschadigd? heb je em niet perongeluk op zon magneet ofzo gelegd.. dan kan de pas onbruikbaar worden.. had mijn moeder ook een paar jaar geleden...

ik ben net ook terug van boodschappen doen.. tot 14:00 werken en dan meteen naar de Aldi en dan naar de Edah... en moet maandag weer boodschappen halen bij de aldi want kon niet alles in 1x mee op de fiets :mad:

maja ga beetje offtopic :P

wees blij de fiets s voor je conditie :), moet zelf ook alles met de fiets doen maar mama gaat er meestal wel om :), nog 2jaar en dan auto :), bij mij heb je zon on line ding die 7/7dagen en 24/24 actief is... miss s het bij andere banken anders dunno...

dream warrior zei:
Kale ben je zeker dat je bankkaart niet vervallen is? heb dit namelijk al 2keer voorhad en ze hadden me ook niet verwittigd,dus ging ik mijn bank binnen en zegt die radijs achter 't loket tuurlijk gaat ze niet er ligt hier een nieuwe:eyebrow:

hijs geldig tot 2007

Frenkpie zei:
ja maar dan reageren ze na t weekend denk je niet.. die mensen hebben ook weekend ;)

maaruhh.. klote kale.. erg irritant ! miss is je pas beschadigd? heb je em niet perongeluk op zon magneet ofzo gelegd.. dan kan de pas onbruikbaar worden.. had mijn moeder ook een paar jaar geleden...

ik ben net ook terug van boodschappen doen.. tot 14:00 werken en dan meteen naar de Aldi en dan naar de Edah... en moet maandag weer boodschappen halen bij de aldi want kon niet alles in 1x mee op de fiets :mad:

maja ga beetje offtopic :P

Mijn pas is niet beschadigd en leg hem zowiezo nooit bij een magnetisch veld. Ik heb wel eerder een beschadigde pas gehad, maar dan geeft ie aan dat hij onbruikbaar is. Hij geeft nu gewoon aan dat hij geblokkeerd is

met legetimatie kun je aan loket ook gewoon cash halen

Ja dat kan zeer zeker, maar niet in het weekend, dan zijn namelijk de banken gesloten ;)

maar, ben vandaag dus naar de bank geweest. Wat bleek nou. Op een of andere manier had ik 6 euro teveel gepint (stond dus 6 euro negatief). Het banksysteem had daardoor mijn rekening geblokkeerd. Maar tis nu verholpen.

Back
Naar boven