- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Moest vandaag echt voeding inslaan, want had helemaal niets meer. Op een of andere manier had ik al een vaag voorgevoel, dus koos ervoor om eerst te pinnen bij de automaat en niet in de supermarkt. Ik prik me pas erin, typ me pincode, toets het bedrag in en pats.. U pas is onbruikbaar in deze automaat, neem contact op met uw bank. WTF
? nah ja, foutje denk ik. storing? vervolgens nog 3 pinautomaten geprobeer (ook die van mijn eigen bank), weer niet. Nou breekt me klomp. Vervolgens in de supermarkt even 1 productje proberen te pinnen (had nog wel wat kleingeld opzak), pats: uw pinpas is geblokkeerd, betaal anders :frown:
Schijtzooi!! Hoe kan in godsnaam nou mijn pinpas geblokkeerd zijn? Kan dit een fout van de bank zijn? Zwaar irritant zo voor het weekend, want de banken waren ook al dicht. Moet ik tot maandag wachten. Ik weer geld lenen. Maar hoe kan dit nou
Ik heb zelf niet mijn pinpas geblokkeerd.

Schijtzooi!! Hoe kan in godsnaam nou mijn pinpas geblokkeerd zijn? Kan dit een fout van de bank zijn? Zwaar irritant zo voor het weekend, want de banken waren ook al dicht. Moet ik tot maandag wachten. Ik weer geld lenen. Maar hoe kan dit nou