XXL Nutrition

Goed aangepakt? (2 bezoekers)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.

sniperx

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
9 feb 2008
Waardering
5
Lengte
1m90
Massa
67kg
Vetpercentage
10%
Ik zal het even 'kort' vertellen.

Vanmiddag met een meisje (een vriendin, EEN, niet mijn), op msn. Ze had ruzie met haar vader. Ze was het helemaal zat en begon over zelfmoord. Nu ben ik op zich wel een aanspreekbaar en behulpzaam persoon (Sorry voor de ego maar.. het is zo..), en ik heb het uit d'r kop gepraat. Ik blij, want, het blijft toch een gevoelig onderwerp.

Dus ik keek rond kwart voor 7 op msn, had ze een huilemoticon erin staan. Met daarachter: Wegh.
Mijn alarm ging direct af. Dit was niet goed. En achteraf bleek het ook zo te zijn. Dit had heel fout af kunnen lopen. Al goed, ik ga verder.

Ik sms'de haar: Wat is er? Ze sms'de terug: Niks. Ik: Zeg waar ben je. Zij: Beter weet je dat niet. Ik: Doe geen domme dingen. Zij: Ik kan niet meer terug nu. Toen ging het echt 100% rinkelen bij mij.. op weg naar het spoor? Jup.
Naja ik BLEEF sms'en, zelfs gebeld, en heb er voor gezorgd dat ze naar huis ging. Toen ik net op msn vroeg of ik haar gered had was het antwoord: "Jep.."

Zo dat was me een avondje... en nog steeds..

Ik pak maar eens een cola'tje..

Verder blijft alles en iedereen anoniem, dit is niet grappig.

Edit: Geen bullshit hier, dit is geen grappig of lollig onderwerp...

Laatst bewerkt:

baaaEy

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
26 apr 2007
Waardering
21
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
7%
Good boy.

Heb je trouwens verkering met dat ene labiele wrak die emo berichten op haar eigen hyves plaatst?

Voorarm

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 okt 2007
Waardering
119
Lengte
1m50
Heel veel mensen die wel eens voor het spoor of boven aan een brug zijn, heel weinig die iets ondernemen.

sniperx

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
9 feb 2008
Waardering
5
Lengte
1m90
Massa
67kg
Vetpercentage
10%
  • Topic Starter Topic Starter
Heel veel mensen die wel eens voor het spoor of boven aan een brug zijn, heel weinig die iets ondernemen.
Jup dat weet ik, maar het blijft gevoelig he..

Anoniem

Huge Freak
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
28 aug 2003
Waardering
1.070
Lengte
1m90
Dreigen met zelfmoord omdat ze ruzie had met haar vader. Dat noem je nou een attention whore.

sniperx

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
9 feb 2008
Waardering
5
Lengte
1m90
Massa
67kg
Vetpercentage
10%
Dreigen met zelfmoord omdat ze ruzie had met haar vader. Dat noem je nou een attention whore.
Het was keer op keer. En ook nog met d'r broer etc.

Dan nog, soms wordt het te veel. En dan kan je beter helpen dan laten stikken en sirenes horen mocht het toch echt zijn..

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

:fuu: Pak dan (choco)melk!
Straks pak ik de melk erbij :)

WeekendWarrior

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
5 sep 2008
Waardering
51
Lengte
1m59
Massa
73kg
Vetpercentage
7%
Lijkt mij dat pappie niet al te lief is voor haar en dat ze daar een beetje aandachtsgeil van wordt.

bascross

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
2 sep 2005
Waardering
2.897
Lengte
1m97
Massa
108kg
Vetpercentage
14%
Goed verhaal, misschien kan het worden verfilmd?

• Like
Waarderingen: mat

cutler

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 mei 2007
Waardering
77
Lengte
2m30
Massa
40kg
Vetpercentage
50%
haha dat is gewoon vragen om aandacht, is het toevallig zo'n emo type? en het zal ook wel de leeftijd zijn.

ik ken het verhaal niet, maar zelfmoord plegen vanwege een ruzie met je vader... :rolleyes:

sniperx

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
9 feb 2008
Waardering
5
Lengte
1m90
Massa
67kg
Vetpercentage
10%
haha dat is gewoon vragen om aandacht, is het toevallig zo'n emo type? en het zal ook wel de leeftijd zijn.

ik ken het verhaal niet, maar zelfmoord plegen vanwege een ruzie met je vader... :rolleyes:
+ Broer e.d. en nog meer. 't Is absoluut geen emo type..

SHUTTERSPEED

@
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
13 jun 2005
Waardering
288
the attention whore force is strong with this one :o

Youssouf

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
30 mrt 2009
Waardering
0
jawel. waar ging de ruzie over?

billyangel

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 sep 2008
Waardering
8
Lengte
1m85
Massa
104kg
Vetpercentage
15%

Isnogood

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
25 mrt 2007
Waardering
220
Lengte
1m87
Massa
80kg

Vanmiddag met een meisje (een vriendin, EEN, niet mijn), op msn. Ze had ruzie met haar vader. Ze was het helemaal zat en begon over zelfmoord. Nu ben ik op zich wel een aanspreekbaar en behulpzaam persoon (Sorry voor de ego maar.. het is zo..), en ik heb het uit d'r kop gepraat. Ik blij, want, het blijft toch een gevoelig onderwerp.

Dus ik keek rond kwart voor 7 op msn, had ze een huilemoticon erin staan. Met daarachter: Wegh.
Mijn alarm ging direct af. Dit was niet goed. En achteraf bleek het ook zo te zijn. Dit had heel fout af kunnen lopen. Al goed, ik ga verder.

Ik sms'de haar: Wat is er? Ze sms'de terug: Niks. Ik: Zeg waar ben je. Zij: Beter weet je dat niet. Ik: Doe geen domme dingen. Zij: Ik kan niet meer terug nu. Toen ging het echt 100% rinkelen bij mij.. op weg naar het spoor? Jup.
Naja ik BLEEF sms'en, zelfs gebeld, en heb er voor gezorgd dat ze naar huis ging. Toen ik net op msn vroeg of ik haar gered had was het antwoord: "Jep.."

Wow man, jij bent echt de sinterklaas van je generatie!

Loo

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
11 okt 2004
Waardering
674

goed gedaan bro, je hebt misschien wel haar leven gered!

Zorg nu dat je er voor haar kan zijn als vriend.

Wie weet bloeit er wel een relatie op.

Ik ben trots op je!

AdHoc

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
4 jun 2007
Waardering
460
Lengte
1m78
Massa
97kg
Vetpercentage
12%
goed gedaan bro, je hebt misschien wel haar leven gered!

Zorg nu dat je er voor haar kan zijn als vriend.

Wie weet bloeit er wel een relatie op.

Ik ben trots op je!
Slijmbal , je wilt zeker dat sniperx je vriendje word!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bovenaan