Fitness Seller

Goed aangepakt? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal het even 'kort' vertellen.

Vanmiddag met een meisje (een vriendin, EEN, niet mijn), op msn. Ze had ruzie met haar vader. Ze was het helemaal zat en begon over zelfmoord. Nu ben ik op zich wel een aanspreekbaar en behulpzaam persoon (Sorry voor de ego maar.. het is zo..), en ik heb het uit d'r kop gepraat. Ik blij, want, het blijft toch een gevoelig onderwerp.

Dus ik keek rond kwart voor 7 op msn, had ze een huilemoticon erin staan. Met daarachter: Wegh.
Mijn alarm ging direct af. Dit was niet goed. En achteraf bleek het ook zo te zijn. Dit had heel fout af kunnen lopen. Al goed, ik ga verder.

Ik sms'de haar: Wat is er? Ze sms'de terug: Niks. Ik: Zeg waar ben je. Zij: Beter weet je dat niet. Ik: Doe geen domme dingen. Zij: Ik kan niet meer terug nu. Toen ging het echt 100% rinkelen bij mij.. op weg naar het spoor? Jup.
Naja ik BLEEF sms'en, zelfs gebeld, en heb er voor gezorgd dat ze naar huis ging. Toen ik net op msn vroeg of ik haar gered had was het antwoord: "Jep.."

Zo dat was me een avondje... en nog steeds..

Ik pak maar eens een cola'tje..

Zelfmoord plegen omdat je ruzie hebt met je pa? Ik kreeg klappen van mijn pa. Had ik zelfmoord neigingen? Nee. Het is normaal voor een adolescent dat je je tegen je ouwelui keert, hoort bij het opgroeien, kom je ook nog wel achter bro. Dat vormt je en maakt je klaar voor de maatschappij.

Verder is het een nogal aanstellerig verhaal. Het is duidelijk een aandachtsgeil geval. Laat dr lekker de moord stikken. Zulke wijven heb je niks aan.
 
Hij heeft het toch weer voor elkaar he. Binnen 3 uurtjes een topic van 7 pagina's
 
Niet alweer he..
 
slechte humor alert !! vooral niet lezen ^^
<sarcasme> Je had het anders moeten aanpakken, je had moeten vragen of ze van een brug wou springen. Dan als een gek naar die brug lopen en wachten tot ze er is. Als ze aankomt, kort begroeten en vragen of je ze nog even anaal mag nken. Waarschijnlijk zal ze nee zeggen, blijf vooral wachten. Als ze vraagt waarom je er nog staat zeg je haar gewoon dat je wacht tot ze springt dan kan je haar nog altijd anaal nemen en is ze nog lekker warm!! ^^ kijken of ze dan springt ^^^</sarcasme>

btw sniperx niks aantrekken van al die haat, gewoon blijven posten :D
 
Is ze al voor de trein gesprongen?
 
Dat jullie het nou nog niet snappen. Dat hele meisje bestaat niet, en ze schreeuwt helemaal niet om aandacht. De enige die hier aandacht wil is die klote sniper, met zijn k*tverhalen. Wanneer ga je nou van het forum? Lang kan het niet meer duren toch?
 
Ik maak er ook een eind aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven