AndroidHealthClinic

Goed aangepakt?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
je zou toch weg van DBB?
 
Mensen die zelfmoord willen plegen zeggen dat tegen niemand, is gewoon een aandachtshoer geen aandacht aan geven dus
 
Alles wordt nu op msn duidelijk. Ze had wel degelijk zelfmoord gepleegd..
 
Alles wordt nu op msn duidelijk. Ze had wel degelijk zelfmoord gepleegd..

Waar MSN al niet goed voor is... Wij lezen het wel in de krant.
 
Ik wil je niet ruw uit je droom slaan ofzo...
Maar als ze echt dood wilde was ze het wel geweest nu.
Dit is ongetwijfeld een 13 jarig meisje die een pukkeltje teveel heeft en daar pissed om is.

Ofwel: een Attention Whore?
 
sorry maar je bent een pussy als je zelfmoord wilt plegen als je ruzie hebt. Wens haar van mij heel veel succes met de toekomst!

maar iig, goed gedaan held!
 
ik wil je niet ruw uit je droom slaan ofzo...
Maar als ze echt dood wilde was ze het wel geweest nu.
Dit is ongetwijfeld een 13 jarig meisje die een pukkeltje teveel heeft en daar pissed om is.

Ofwel: Een attention whore?

15...
 
En nu wil je haar zelfmoordplannen gebruiken om jezelf een beter imago te geven op DBB? Je hebt wel lef.
 
En nu wil je haar zelfmoordplannen gebruiken om jezelf een beter imago te geven op DBB? Je hebt wel lef.

Met wat geluk volgt hij het voorbeeld...
 
En nu wil je haar zelfmoordplannen gebruiken om jezelf een beter imago te geven op DBB? Je hebt wel lef.

Nee, dit heet nou een verhaal kwijt willen.
 
Sniperx, ik heb hier nauwelijks woorden voor. Wat ben je toch een krachtdadige held! Ik sta perplex, dat dit nog voorkomt!

dat je haar ook serieus vraagt of je haar gered hebt achteraf, dan doe je het wel heel erg voor je ego allemaal
 
hahaha, een huil icoontje op haar msn. hilarisch

dat je zulke verhalen opnieuw op het internet plaatst. e-hero allert
 
Focking emo wijven.
 
Ik citeer

"Totaal meegaan in haar onzekerheid tot ze totaal geen eigenwaarde meer heeft. Vervolgens keihard anaal vernederen."
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven