Fitness Seller

Goed aangepakt?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ohhhhhhhhhhhhh brother doe niet zo gek :roflol::roflol::roflol:

Wat is het doel hiervan Sniper en wat wil je hiermee bereiken kleine e-hero van me..?
 
Alles wordt nu op msn duidelijk. Ze had wel degelijk zelfmoord gepleegd..

'Ik had zelfmoord gepleegd als jij me niet had geholpen lieve Bryan'
En dan geloof je dat?:rolleyes:

Mensen stellen zich tegenwoordig nou eenmaal graag aan. Niks mis mee dat je er aandacht aan schenkt als dat je een goed gevoel geeft, maar neem maar van mij aan dat ze nooit voor een trein zou springen.
 
Extra stemmen voor de beachcontest omdat je een echte msn baywatch beachlifeguard bent en een leven hebt gered?
 
ik heb ooit ook een chick van de dood gered... Wilde haar vermoorden maar uiteindelijk niet gedaan... :D
 
Doet me denken aan een meid toen ik nog op de middelbare school zat. Die is wel 10x naar het spoor gelopen en dreigde ook altijd met zelfmoord, maar uiteindelijk durven ze 't toch niet als die trein aan komt denderen. :o Maargoed, "wat als" blabla..
 
Mensen die ECHT zelfmoord willen plegen doen het.
 
Als je zelfmoord wilt plegen ben je zo egoistisch, misschien maar beter ook dan


:rolleyes:
 
:roflol:

lolcat.jpg
 
Komaan snipertje, vind je het zelf niet een beetje respectloos naar dat meisje toe om dit hier te posten? Wij hebben hier toch geen zaken mee? Natuurlijk leuk om jezelf een beetje op te hemelen he... Nee ik vind het echt niet kunnen.
 
Komaan snipertje, vind je het zelf niet een beetje respectloos naar dat meisje toe om dit hier te posten? Wij hebben hier toch geen zaken mee? Natuurlijk leuk om jezelf een beetje op te hemelen he... Nee ik vind het echt niet kunnen.

't Is anoniem. Respectloos? Ik ben de enige die haar tegenhield. Op hemelen? Het is goed met jou. :fire:
 
Lol, welkom in de wereld van de pubertijd sniper, geloof niet alles wat zo'n 15 jarig zielepootje je verteld, ze is op zoek naar medelijden, jij geeft dr dat, dus hierna gaat ze nog veel vaker met dit soort dingen komen.

Volgende keer gewoon zeggen : je weet waar de trein stopt.
 
Lol, welkom in de wereld van de pubertijd sniper, geloof niet alles wat zo'n 15 jarig zielepootje je verteld, ze is op zoek naar medelijden, jij geeft dr dat, dus hierna gaat ze nog veel vaker met dit soort dingen komen.

Volgende keer gewoon zeggen : je weet waar de trein stopt.

:roflol:. Als je in mijn schoenen gestaan had, denk je op dat moment toch: Misschien is het echt, misschien niet. Zekere voorh etonzekere.
 
Zou het erger vinden voor de machinist
 
't Is anoniem. Respectloos? Ik ben de enige die haar tegenhield. Op hemelen? Het is goed met jou. :fire:

wat ben jij toch een naief klein kindje.
zeker ergens in een film gezien hoe vrienden elkaar uit de zelfmoord praten.

ga eens naar buiten, daar is iets te zien, zoals THE REAL WORLD. EXPLORE IT AND LEARN, ipv hier de e-hero uit te hangen.

ik hoop echt dat je ooit nog volwassen genoeg word om te lachen wat je hier allemaal op dit forum plaatst, man man man.
 
Sniper X is niet alleen een bodybuilder maar ook nog eens een superheld!
 
:roflol:. Als je in mijn schoenen gestaan had, denk je op dat moment toch: Misschien is het echt, misschien niet. Zekere voorh etonzekere.

Gezien mijn levenservaring en het feit dat dit soort kindertjes zichzelf vaak gewoon voor schut zetten, en dan ook nog is het motief van "de zelfmoordpoging" zou ik zeggen het is niet echt ;)

Mocht het wel echt zijn dan laat ze jou het echt niet weten hoor, bij hoeveel van de echte zelfmoordgevallen hebben de mensen het eerst even telefonisch gemeld bij hun naasten? Dus dan gaan ze het zeker niet vertellen aan een MSN vriendje.

Het laatste wat je wil als je dood wilt is dat sensatiezoekers jou van gedachten gaan proberen te veranderen :rolleyes:
 
Dit word een nominatie voor een lintje! Jaja we hebben er een volks held bij, binnenkort exclusief bij SBS6 te zien!
 
Ze leeft wel hoor. Ik zei ALS ik niets had gedaan.

Als jij het maar gelooft. Wat een simpele ziel ben je ook. Helemaal om het in geuren en kleuren hier te posten.

Pubers.... denken dat ze alles van de wereld weten en zo niet, dan pleeg je toch ff zelfmoord? Simpele zielen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven