XXL Nutrition

Goed aangepakt?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
:roflol: wat een kansloos figuur ben je ook he!
 
diep man , mischien moet je maar is met haar en der ouders gaan praten hier over,
volgede keer loopt het mischien echt uit de hand.
 
diep man , mischien moet je maar is met haar en der ouders gaan praten hier over,
volgede keer loopt het mischien echt uit de hand.

Met wat geluk springt zij samen met sniper...twee voor de tijd van één
 
Adhoc, triest persoon.
 
Met wat geluk springt zij samen met sniper...twee voor de tijd van één

Men broer heeft ook al is aan't treinspoor gestaan, zie de grap er niet van in.
 
't Is anoniem. Respectloos? Ik ben de enige die haar tegenhield. Op hemelen? Het is goed met jou. :fire:

Sniper, waarom ben je nooit meer op msn? Ik bedoel... wie is dan mijn bron van kracht, mijn enige lichtpunt in deze duistere wereld. Vandaag weer zo'n dag,.. na een dol dwaze oppervlakkige vakantie waaruit de minpunten van vriendinnen toch weer scherp aan het licht zijn gekomen heb ik mezelf met moeite door de rest van de week heen gesleept met het idee dat ik op mijn stapavond weer een sort-of kick of life zou krijgen.
Maar nee.. weer werd ik geconfronteerd met de harde realiteit van de werkelijkheid dat het allemaal geen zak aan is en je simpelweg je leventje leidt tot het tijd is om de pijp uit te gaan. Waarbij je tussedoor de hel van rekeningen, administratie, werk, studie en de verplichte sociale contacten op de rit moet houden.
Alsof je al deze zaken als borden draaiende in de lucht moet houden, waarbij het ooit tot een punt zal moeten komen dat het teveel is. Er zal een punt komen dat je NET een verkeerd zetje krijgt en het onmogelijk is om dat ene bord nog controleerbaar te laten draai. Nee, juist dat bord heb je niet meer in de hand.. het raakt uit balans en Pats.. Ik breek. Vaarwel.
 
Men broer heeft ook al is aan't treinspoor gestaan, zie de grap er niet van in.

Ik sta zo vaak aan het treinspoor, elke keer als ik er overheen moet komt er een ****in trein langs en moet ik wachten!:mad:
 
Sniper, waarom ben je nooit meer op msn? Ik bedoel... wie is dan mijn bron van kracht, mijn enige lichtpunt in deze duistere wereld. Vandaag weer zo'n dag,.. na een dol dwaze oppervlakkige vakantie waaruit de minpunten van vriendinnen toch weer scherp aan het licht zijn gekomen heb ik mezelf met moeite door de rest van de week heen gesleept met het idee dat ik op mijn stapavond weer een sort-of kick of life zou krijgen.
Maar nee.. weer werd ik geconfronteerd met de harde realiteit van de werkelijkheid dat het allemaal geen zak aan is en je simpelweg je leventje leidt tot het tijd is om de pijp uit te gaan. Waarbij je tussedoor de hel van rekeningen, administratie, werk, studie en de verplichte sociale contacten op de rit moet houden.
Alsof je al deze zaken als borden draaiende in de lucht moet houden, waarbij het ooit tot een punt zal moeten komen dat het teveel is. Er zal een punt komen dat je NET een verkeerd zetje krijgt en het onmogelijk is om dat ene bord nog controleerbaar te laten draai. Nee, juist dat bord heb je niet meer in de hand.. het raakt uit balans en Pats.. Ik breek. Vaarwel.
Marky imitatie fail.
 
Wat een onzin zeg, dat je hier intrapt. :roflol: Het is pure aandachttrekkerij van dat meisje. Iemand die echt dood wil en zelfmoord gaat plegen neemt geen contact meer op met iemand.

Ik had er ook ooit zo ééntje: Ik ga zelfmoord plegen bla bla bla... Toen maar gezegd dat ze het moest doen. Guess what? Ze leeft nog. :rolleyes:

Ze leeft wel hoor. Ik zei ALS ik niets had gedaan.

Je kan je badge van de anti-zelfmoord brigade afhalen aan het stadhuis, proficiat!

you_win_the_prize.jpg
 
Men broer heeft ook al is aan't treinspoor gestaan, zie de grap er niet van in.

Dat is natuurlijk heel erg voor je broer, maar dat betekent niet dat dit Sniper verhaal meteen serieus genomen moet worden, zeker niet als het gaat om pubers.
 
OT: nu ff serieus: Ze wilt gewoon iemand waarbij ze alles kan laten vallen en ff voor het oog emotioneel kan instorten. Ze zal er zeker mee zitten hoor, zullen ook gedeeltelijk wel de hormonen zijn. Maar je moet je niet van je stuk laten brengen.

Op jouw leeftijd had ik ook zo'n vriendinnetje. Die pakte serieus een scheermesje en zette van die krassen op haar armen, benen, polsen.. keertje ook TEveel pillen op. Paar dagen is ze er beroerd van geweest, maar ze heeft alleen haar lever ermee naar z'n grootje geholpen. Toen had ze zo'n idee dat ze zichzelf dik vond en na het eten standaard eventjes moest overgeven... Nee geen aandacht aan geven, pak het gewoon op een andere manier aan met haar, ipv haar in de door haar gevraagde slachtofferrol te drukken.

---------- Toegevoegd om 23:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:35 ----------

Marky imitatie fail.
Ik doe geen drugs
 
Momenteel bekijken: 26 (23 leden en 3 gasten) gebruikers dit onderwerp

:slotje:
 
Men broer heeft ook al is aan't treinspoor gestaan, zie de grap er niet van in.

Ik zie er de grap ook niet van in om dit kansloze verhaal op een forum te posten waarbij de hoofdrolspeler(s) totaal geen waarde of bekendheid hebben. 99% van dit gehele topic is bashen onder andere door het verleden van de topicstarter, het onderwerp, de manier waarop het gebracht word.

Remember you're on the internet. Van dit hele verhaal is het leugenpercentage ook iets wat de wensen over laat gezien het verleden van de topicstarter.

serious_cat_2.jpg
 
attention wore. je had moeten smsen, doen! spring dan! wedden dat ze niet gesprongen had. Wat een hoer.
 
mja ik stoor me niet aan hem, vind het grappig om te zien hoe iedereen er telkens op ingaat, zijn log 5blz volgers per dag zegt genoeg denk :)

maar je hebt wel een punt.
 
voor ik ga slapen wil ik nog even zeggen, k*t topic.

dank u wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven