MuscleMeat

Goed aangepakt? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
2nr0cpl.jpg
 
Wat een karmawaardige daad Snipertje, je hebt een heleboel mensen een treinvertraging bespaard vandaag. Ik zou haar dit aanraden als ze weer neigingen krijgt, is tien keer origineler dan voor de trein springen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Een paar mensen hier moeten gecastreerd worden. Nooit puber geweest?
 
Een paar mensen hier moeten gecastreerd worden. Nooit puber geweest?

Iemand die weinig van de puberteit ervaren heeft moet maar gecastreerd worden????
 
Een paar mensen hier moeten gecastreerd worden. Nooit puber geweest?

Nee hoor niet een paar mensen, eentje maar.... namelijk je vader een jaar of 15 geleden. Dat was genoeg geweest
 
Een paar mensen hier moeten gecastreerd worden. Nooit puber geweest?
Wil je hiermee zeggen dat het tegenwoordig maar als "normaal" moet worden beschouwd dat aandachtsgeile bakvisjes bij elke kleine worsteling in het leven van de daken schreeuwen dat ze er niet meer tegen kunnen en er een eind aan maken?
:fuu:
 
Een paar mensen hier moeten gecastreerd worden. Nooit puber geweest?

Jij moet gewoon even gauw opdonderen klein onderkruipsel , jij bent hier net zo welkom als een ongewenste zwangerschap in een huwelijk.

Ik ga slapen , morgen weer vroeg me bed uit en dit topic is niet leuk meer , gegroet mensen!
 
Jij moet gewoon even gauw opdonderen klein onderkruipsel , jij bent hier net zo welkom als een ongewenste zwangerschap in een huwelijk.

Ik ga slapen , morgen weer vroeg me bed uit en dit topic is niet leuk meer , gegroet mensen!
net zo erg als slechte coïtus ofniet ;) truste :kiss:
 
wat is dit nou weer voor een bazentopic,
sniperbotje, het is gewoon een emo die meer hyves vrienden wil. Naja je kan nog altijd vragen om een zoentje
 
Nee hoor niet een paar mensen, eentje maar.... namelijk je vader een jaar of 15 geleden. Dat was genoeg geweest

:roflol:

Ik wilde deze grap eigenlijk maken. Maar ik gun hem jou ook!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik heb al mensen verloren door zelfmoord
Trust me, zoiets zie je niet aankomen, iemand die het echt wilt doen doet het gewoon zonder er met een woord over te reppen

Dit is imo gewoon een aandachtsroep

+1, al zijn er natuurlijk uitzonderingen. Maar daartoe behoren 15-jarige meisjes die een ééndagscrisis hebben helaas niet...

Marky imitatie fail.

Ik verstond haar toch gewoon? Hoe is het dan een Marky-imitatie?
Of is dat de fail van de imitatie? :scratch:



Sniper wacht maar tot je nog wat ouder bent. Eens al die k*thormonen flink door je gaan gieren zie ik je ook wel nog van die korte, hevige identiteitscrisissen krijgen, dat hoort gewoon bij de leeftijd. :rolleyes:
 
Wat wil je dat we zeggen? ???

Sterke eerste post.
 
hoi wiens kloon ben jij ???

Haha had het niet door dat het hier '? ? ?' was i.p.v. ':confused:'. Ik post zelf meer op de Bodybuilding.com forums het enige wat ik hier doe is lezen maar ik besloot om ook hier maar is te gaan posten! :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven