XXL Nutrition

Goed aangepakt? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

sniperx

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2008
Berichten
7.673
Waardering
5
Lengte
1m90
Massa
67kg
Vetpercentage
10%
Ik zal het even 'kort' vertellen.

Vanmiddag met een meisje (een vriendin, EEN, niet mijn), op msn. Ze had ruzie met haar vader. Ze was het helemaal zat en begon over zelfmoord. Nu ben ik op zich wel een aanspreekbaar en behulpzaam persoon (Sorry voor de ego maar.. het is zo..), en ik heb het uit d'r kop gepraat. Ik blij, want, het blijft toch een gevoelig onderwerp.

Dus ik keek rond kwart voor 7 op msn, had ze een huilemoticon erin staan. Met daarachter: Wegh.
Mijn alarm ging direct af. Dit was niet goed. En achteraf bleek het ook zo te zijn. Dit had heel fout af kunnen lopen. Al goed, ik ga verder.

Ik sms'de haar: Wat is er? Ze sms'de terug: Niks. Ik: Zeg waar ben je. Zij: Beter weet je dat niet. Ik: Doe geen domme dingen. Zij: Ik kan niet meer terug nu. Toen ging het echt 100% rinkelen bij mij.. op weg naar het spoor? Jup.
Naja ik BLEEF sms'en, zelfs gebeld, en heb er voor gezorgd dat ze naar huis ging. Toen ik net op msn vroeg of ik haar gered had was het antwoord: "Jep.."

Zo dat was me een avondje... en nog steeds..

Ik pak maar eens een cola'tje..


Verder blijft alles en iedereen anoniem, dit is niet grappig.

Edit: Geen bullshit hier, dit is geen grappig of lollig onderwerp...
 
Laatst bewerkt:
Good boy.


Heb je trouwens verkering met dat ene labiele wrak die emo berichten op haar eigen hyves plaatst?
 
Heel veel mensen die wel eens voor het spoor of boven aan een brug zijn, heel weinig die iets ondernemen.
 
Heel veel mensen die wel eens voor het spoor of boven aan een brug zijn, heel weinig die iets ondernemen.

Jup dat weet ik, maar het blijft gevoelig he..
 
Dreigen met zelfmoord omdat ze ruzie had met haar vader. Dat noem je nou een attention whore.
 
Dreigen met zelfmoord omdat ze ruzie had met haar vader. Dat noem je nou een attention whore.

Het was keer op keer. En ook nog met d'r broer etc.

Dan nog, soms wordt het te veel. En dan kan je beter helpen dan laten stikken en sirenes horen mocht het toch echt zijn..

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

:fuu: Pak dan (choco)melk!

Straks pak ik de melk erbij :)
 
Lijkt mij dat pappie niet al te lief is voor haar en dat ze daar een beetje aandachtsgeil van wordt.
 
Goed verhaal, misschien kan het worden verfilmd?
 
  • Like
Waarderingen: mat
haha dat is gewoon vragen om aandacht, is het toevallig zo'n emo type? en het zal ook wel de leeftijd zijn.

ik ken het verhaal niet, maar zelfmoord plegen vanwege een ruzie met je vader... :rolleyes:
 
haha dat is gewoon vragen om aandacht, is het toevallig zo'n emo type? en het zal ook wel de leeftijd zijn.

ik ken het verhaal niet, maar zelfmoord plegen vanwege een ruzie met je vader... :rolleyes:

+ Broer e.d. en nog meer. 't Is absoluut geen emo type..
 
the attention whore force is strong with this one :o
 
10sbpjd.jpg
 
Ik zal het even 'kort' vertellen.

Vanmiddag met een meisje (een vriendin, EEN, niet mijn), op msn. Ze had ruzie met haar vader. Ze was het helemaal zat en begon over zelfmoord. Nu ben ik op zich wel een aanspreekbaar en behulpzaam persoon (Sorry voor de ego maar.. het is zo..), en ik heb het uit d'r kop gepraat. Ik blij, want, het blijft toch een gevoelig onderwerp.

Dus ik keek rond kwart voor 7 op msn, had ze een huilemoticon erin staan. Met daarachter: Wegh.
Mijn alarm ging direct af. Dit was niet goed. En achteraf bleek het ook zo te zijn. Dit had heel fout af kunnen lopen. Al goed, ik ga verder.

Ik sms'de haar: Wat is er? Ze sms'de terug: Niks. Ik: Zeg waar ben je. Zij: Beter weet je dat niet. Ik: Doe geen domme dingen. Zij: Ik kan niet meer terug nu. Toen ging het echt 100% rinkelen bij mij.. op weg naar het spoor? Jup.
Naja ik BLEEF sms'en, zelfs gebeld, en heb er voor gezorgd dat ze naar huis ging. Toen ik net op msn vroeg of ik haar gered had was het antwoord: "Jep.."

Zo dat was me een avondje... en nog steeds..

Ik pak maar eens een cola'tje..


Verder blijft alles en iedereen anoniem, dit is niet grappig.

Edit: Geen bullshit hier, dit is geen grappig of lollig onderwerp...

Wow man, jij bent echt de sinterklaas van je generatie!
 
Ik zal het even 'kort' vertellen.

Vanmiddag met een meisje (een vriendin, EEN, niet mijn), op msn. Ze had ruzie met haar vader. Ze was het helemaal zat en begon over zelfmoord. Nu ben ik op zich wel een aanspreekbaar en behulpzaam persoon (Sorry voor de ego maar.. het is zo..), en ik heb het uit d'r kop gepraat. Ik blij, want, het blijft toch een gevoelig onderwerp.

Dus ik keek rond kwart voor 7 op msn, had ze een huilemoticon erin staan. Met daarachter: Wegh.
Mijn alarm ging direct af. Dit was niet goed. En achteraf bleek het ook zo te zijn. Dit had heel fout af kunnen lopen. Al goed, ik ga verder.

Ik sms'de haar: Wat is er? Ze sms'de terug: Niks. Ik: Zeg waar ben je. Zij: Beter weet je dat niet. Ik: Doe geen domme dingen. Zij: Ik kan niet meer terug nu. Toen ging het echt 100% rinkelen bij mij.. op weg naar het spoor? Jup.
Naja ik BLEEF sms'en, zelfs gebeld, en heb er voor gezorgd dat ze naar huis ging. Toen ik net op msn vroeg of ik haar gered had was het antwoord: "Jep.."

Zo dat was me een avondje... en nog steeds..

Ik pak maar eens een cola'tje..


Verder blijft alles en iedereen anoniem, dit is niet grappig.

Edit: Geen bullshit hier, dit is geen grappig of lollig onderwerp...

goed gedaan bro, je hebt misschien wel haar leven gered!

Zorg nu dat je er voor haar kan zijn als vriend.

Wie weet bloeit er wel een relatie op.

Ik ben trots op je!
 
goed gedaan bro, je hebt misschien wel haar leven gered!

Zorg nu dat je er voor haar kan zijn als vriend.

Wie weet bloeit er wel een relatie op.

Ik ben trots op je!

Slijmbal , je wilt zeker dat sniperx je vriendje word!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven