MuscleMeat

Gezocht goed adresje voor 30mm halterschijven? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AndreJ

Novice
Lid geworden
25 mei 2023
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
67kg
Vetpercentage
14%
Hoi,

Ik wil mijn sportschoolbezoekjes wat aanvullen met wat thuisworkouts. Of om mijn sportschoolbezoekjes wat korter te kunnen houden (omdat ik de oefeneningen dan al thuis gedaan heb) of om toch een extra keer te kunnen pakken. Ik heb nu een verstelbaar halterbankje van de decathlon en 4 stuks 28mm halterstangen via marktplaats met een paar klein aantal gewichten. Ik wil vooral mijn borstoefeningen (incline press) thuis kunnen doen. Dit doe ik nu met 26kg dumbells op de sportschool. Ik zoek daarom een zwikje haltherschijven met 30mm boring. Die dingen zijn schreeuwend duur blijkbaar, heeft iemand hier toevallig een goedkoop adresje? Ofwel online of ergens omgeving Groningen?

Vraagje daarbij: het makkelijkst is natuurlijk met 10kg schijven te werken. Maar is dat ook praktisch? zijn die niet te groot/lomp om te gebruiken icm dumbells? die dumbells op de sportschool zijn natuurlijk wat compacter vormgegeven. Kan ik dan beter beter gaan voor een groter aantal 5kg schijven?

ohja en als hier iemand is uit het noorden die een zwikje schijven over heeft ter overname, dan houd ik me aanbevolen :-)
 
deze sectie in de gaten houden en Marktplaats.
 
Komt weinig voorbij zowel hier als op MP.
Ik heb laatst zelf bij Helisports gekocht, geloof rond de €3/kg.
 
Bij decathlon de 28mm schijven kopen?
Ik vind de 10kg schijven te groot voor een dumbell. Dus mss best op zoek naar de 5kg schijven…
 
Thanks voor de reacties. Ik ga voor 5kg schijven idd denk ik. Ook de decathlon is niet goedkoop met dit soort dingen. Ik zie wel!
 
2,6euro de kg als je gietijzeren 5kg koopt
 
Ik heb hier nog wel het e.e.a. aan schijven liggen. Je mag me een PM doen bij interesse.
 
Mocht je nog zoeken, ik heb hier nog liggen

4x10kg (30mm)
2x1.25 (28mm)
Allemaal gietijzer
2 halter stangen,
1 van 180 met schroef sluiting (30mm)
1 Hex-bar van 150 breed (30mm)

Aanvulling :
2x 5KG kunststof met beton gevulde Gorilla Sports grip schijven
2x 10KG kunststof met beton gevulde Gorilla Sports grip schijven

Reden voor verkoop, ik ga over naar 50mm en naar losse hex dumbbells


PM me maar bij Interesse
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven