MuscleMeat

Goed advies of slecht advies...? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Isdera

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2007
Berichten
728
Waardering
28
Lengte
1m83
Massa
101kg
Vetpercentage
14%
Collega bouwers!

Afgelopen week sprak ik met iemand die aan mij van alles en nog wat zou kunnen leveren voor me kuur.

Mijn doel is om aan het eind van de rit ongeveer 5kilo schoon over te houden. Ook wil ik niet dat mensen in me omgeven argwaan krijgen. Het is niet de bedoeling dat ik binnen mum van tijd opgeblazen ben.

Na veel gelezen te hebben wilde ik in september beginnen met een milde kuur van Bold only. Ook omdat mijn lichaam geen roids gewent zijn verwacht ik toch goed te reageren.
Mijn plan:
1-2 Bold 600mg EW
3-12 Bold 400mg EW
14-17 Nolvadex/Clomid 20mg ED

Na een tijdje gesproken te hebben adviseerde hij mij iets anders te gaan doen dan Bold, bold zou veel te heftig zijn. Ik zou dan veel voller gaan worden dan ik van plan was en dan zou het in mijn omgeving juist opvallen dat het door roids komt.
Zijn voorstel was:
1-10 Primo 600mg elke 5 dagen
1-10 Test E 500mg elke 5 dagen
1-10 Tren E 500mg elke 5 dagen
1-10 Oxi 100mg ED
1-10 Iomax 15gram ED
9-12 Clomid 20mg ED

Maar als ik zo lees op het forum over ervaringen van anderen, dan is zijn voorstel niet milder maar juist veel zwaarder. Ook lees ik niet veel goeds over oxi..!


Gewoon lekker beginnen met Bold only of zijn advies volgen??
 
Die gast wil jouw portomonnee plunderen.sowieso is zijn kuurvoorstel veel zwaarder en de dosering en middelen niet geschikt als eerste kuur.
Btr gewoon test e op 500mg/w voor 12 weken + nakuur natuurlijk.
 
Die gast wil jouw portomonnee plunderen.sowieso is zijn kuurvoorstel veel zwaarder en de dosering en middelen niet geschikt als eerste kuur.
Btr gewoon test e op 500mg/w voor 12 weken + nakuur natuurlijk.

+1

hij wil gewoon meer verdienen. Kuur die hij voorstelt is absoluut geen beginnerkuur. Tren zou ik als eerste kuur niet nemen.

zoals Ironeather zegt, gewoon test only 500 mg e/w
 
Hij wil je plunderen en je gezondheid nr de kl*ten helpen. Zijn voorstel slaat kant nog wal.

Ik ben al redelijk gevorderd en zou zijn voorstel met moeite willen accepteren, veel te heftig maar je zal wel resultaten boeken voor een redelijk prijs (gezondheid).
 
als je test op 500 doet en niet teveel KH & Vet zet je mooi aan zonder echt te 'ontploffen'
 
Thanks guys!

Ik had al zo'n donkerbruin vermoede dat zijn voorstel niet voor beginners was, zeker niet met het doel dit ik voor ogen heb.

Ik zie wel dat iedereen liever op test e gaat dan bold only als eerste kuur. Een specifieke reden?
 
Als hij zegt dat je van bold al veel te vol gaat worden dan ga je van zijn kuurvoorstel zeker ontploffen. Daar ga je pas echt veel van kunnen bijkomen en is gewoon overdreven. Met minder middelen kun je hetzelfde bereiken zeker als je nog geen kuurverleden hebt.

Ik zou gaan voor jou bold keuze, alleen dan niet eerst 2 weken op 600mg want heeft geen nut. Of de test-e, en laat er proviron naast lopen vanaf het begin als je vocht wil vermijden.
 
Ik zou ook test e nemen 1-12 250 ew daar mee beginnen en kijken wat test e met je doet,je zou eventueel nog een kickstart kunnen pakken de eerste 4 weken.Voordeel daarvan is dat je test e sneller inkickt.

1-12 test e 250mg e/w
1-4 winny(bv)
2 weken na je laatste inject je nakuurtje natuurlijk 20mg e/d voor 3 a 4 weken
Succes man
 
en vergeet niet dat 9-12 Clomid 20mg ED veelste laag is als nakuur
neem gewoon Nolvadex20mg per dag 4weken

gewoon test only 500mg evt met kickstart met winny of dianabol
 
Pfff... wat een achterlijk voorstel voor een 1e kuur.

Zou zijn adviezen in elk geval nooit meer serieus nemen want die gast is alleen maar uit om zijn beurs te spekken en daarnaast jouw gezondheid naar de klote te helpen.
 
Collega bouwers!

Afgelopen week sprak ik met iemand die aan mij van alles en nog wat zou kunnen leveren voor me kuur.

Mijn doel is om aan het eind van de rit ongeveer 5kilo schoon over te houden. Ook wil ik niet dat mensen in me omgeven argwaan krijgen. Het is niet de bedoeling dat ik binnen mum van tijd opgeblazen ben.

Na veel gelezen te hebben wilde ik in september beginnen met een milde kuur van Bold only. Ook omdat mijn lichaam geen roids gewent zijn verwacht ik toch goed te reageren.
Mijn plan:
1-2 Bold 600mg EW
3-12 Bold 400mg EW
14-17 Nolvadex/Clomid 20mg ED

Na een tijdje gesproken te hebben adviseerde hij mij iets anders te gaan doen dan Bold, bold zou veel te heftig zijn. Ik zou dan veel voller gaan worden dan ik van plan was en dan zou het in mijn omgeving juist opvallen dat het door roids komt.
Zijn voorstel was:
1-10 Primo 600mg elke 5 dagen
1-10 Test E 500mg elke 5 dagen
1-10 Tren E 500mg elke 5 dagen
1-10 Oxi 100mg ED
1-10 Iomax 15gram ED
9-12 Clomid 20mg ED

Maar als ik zo lees op het forum over ervaringen van anderen, dan is zijn voorstel niet milder maar juist veel zwaarder. Ook lees ik niet veel goeds over oxi..!


Gewoon lekker beginnen met Bold only of zijn advies volgen??

1. Eq heftig??

2. Tren 1e kuur?

Geld uit je zak kloppen en domme adviezen geven is wat ik lees.
 
Collega bouwers!

Afgelopen week sprak ik met iemand die aan mij van alles en nog wat zou kunnen leveren voor me kuur.

Mijn doel is om aan het eind van de rit ongeveer 5kilo schoon over te houden. Ook wil ik niet dat mensen in me omgeven argwaan krijgen. Het is niet de bedoeling dat ik binnen mum van tijd opgeblazen ben.

Na veel gelezen te hebben wilde ik in september beginnen met een milde kuur van Bold only. Ook omdat mijn lichaam geen roids gewent zijn verwacht ik toch goed te reageren.
Mijn plan:
1-2 Bold 600mg EW
3-12 Bold 400mg EW
14-17 Nolvadex/Clomid 20mg ED

Na een tijdje gesproken te hebben adviseerde hij mij iets anders te gaan doen dan Bold, bold zou veel te heftig zijn. Ik zou dan veel voller gaan worden dan ik van plan was en dan zou het in mijn omgeving juist opvallen dat het door roids komt.
Zijn voorstel was:
1-10 Primo 600mg elke 5 dagen
1-10 Test E 500mg elke 5 dagen
1-10 Tren E 500mg elke 5 dagen
1-10 Oxi 100mg ED
1-10 Iomax 15gram ED
9-12 Clomid 20mg ED

Maar als ik zo lees op het forum over ervaringen van anderen, dan is zijn voorstel niet milder maar juist veel zwaarder. Ook lees ik niet veel goeds over oxi..!


Gewoon lekker beginnen met Bold only of zijn advies volgen??
wat een ****ing slecht advies man,die gast is alleen op je geld uit en geeft geen moer om je gezondheid.

als je een kuur gaat doen doe het dan zo
wk1-12 500mg test e p/d
wk1-5 diana of winny op 40-50mg p/d(ligt eraan wat je wil bereiken)
wk14-17 20mg nolvadex

je kan eventueel de orals eruit laten,dan moet je alleen veel geduld hebben een week of 4-6.
 
wat een ****ing slecht advies man,die gast is alleen op je geld uit en geeft geen moer om je gezondheid.

als je een kuur gaat doen doe het dan zo
wk1-12 500mg test e p/d
wk1-5 diana of winny op 40-50mg p/d(ligt eraan wat je wil bereiken)
wk14-17 20mg nolvadex

je kan eventueel de orals eruit laten,dan moet je alleen veel geduld hebben een week of 4-6.

Ik zou d-boll 1-5 doen maar winny juist 7-12 kom je lekker droog je kuur uit.... winny is niet echt een kickstarter imo
 
Ik zou d-boll 1-5 doen maar winny juist 7-12 kom je lekker droog je kuur uit.... winny is niet echt een kickstarter imo
leg eens uit,hoeze is winny geen kickstarter?
vergeet niet dat als je winny op het einde doet,je cortisolwaardes omhoog schieten en daarvoor weer aromasin in je nakuur moet verwerken.
 
leg eens uit,hoeze is winny geen kickstarter?
vergeet niet dat als je winny op het einde doet,je cortisolwaardes omhoog schieten en daarvoor weer aromasin in je nakuur moet verwerken.

Een echte kickstart moet ervoor zorgen dat je kracht en gewicht explosief omhoog gaat. Dus dbol, oxy zijn bij definitie de standaard. Een kickstart is nu eenmaal iets anders dan gewoon aan het begin van een kuur wat orals slikken.

Cortisol waardes zijn na een kuur sowieso verhoogd en van alle orals is winny daar net wat slechter in dan de rest, halotestin verhoogd het minste. En denk je nu echt dat die verhoogde waardes een wereld van verschil maken? Kan je het meten? Aromasin hoeft er niet perse bij.
 
cortisol verhaal vind ik altijd zo overdreven

alsof winny op het eind een wereld van een verschil gaat maken.

Eens met Knik
 
Tja...op de na kuur na is het n leuke 5e kuur...zou m dan iets langer door trekken met test...maar ok...heftig...
Die ga je dus duidelijk niet doen!!!
Normaal is test only wel het meest gangbaar als eerste kuur maar ik zou eerst ff iets meer gaan afvallen als ik jou was...op 15%is de kans groot dat je veel vocht gaar vast houden...
Als je toch wilt gaan kuren zou ik er dan primo(500) of mast(300) naast gaan zetten
Mast heeft mijn voorkeur maar als je acne gevoelig bent moet je die ff uit je hoofd laten...
Je kunt imo beter eerst onder de 12% gaan komen met je vet % maar wie ben ik...
 
Ik heb hem verteld dat ik zijn voorstel niet wil gaan doen omdat ik hierover geen positieve reacties krijg. Al helemaal niet als eerste kuur voorstel. Toen legde ik hem voor wat volgens mensen om me heen een prima eerste kuur kan zijn:
1-14 Bold 600 EW
1-14 Test E 250 EW
1-14 Proviron 25mg ED
16-19 Nolvadex 20mg ED

Waarop hij mij verteld dat dit juist een zeer zware kuur is. Waar eigenlijk de grootste en meest gevorderde pro's nog over na moeten denken.
Hij zou alles kunnen leveren maar dan met tegen zin zegt hij.

Wat mij ook opviel is dat hij Ganabol kan leveren maar dan 200mg/ml. En volgens mij heb ik ergens gelezen dat dit origineel alleen gemaakt wordt op 50mg/ml. Daarbij schijnt het de meest nagemaakt bold te zijn op de markt.
Bovendien heb ik ook al van iemand anders een mooie prijs gekregen voor alle gear, waar ik meer vertrouwen in heb. Toch wekt al dat welles nietes vragen op...

Ik wil nu toch wel de knoop door hakken en een besluit nemen. Voor mij is het het belangrijkste dat:
- het in me omgeving niet opvalt dat ik roids gebruik
- ik zo min mogelijk vocht vasthoudt
- het toenemen van spiermassa langzaam gaat
- het toegenomen spiermassa makkelijk blijft zitten na de kuur

Kortom; mild is het motto
 
Ik heb hem verteld dat ik zijn voorstel niet wil gaan doen omdat ik hierover geen positieve reacties krijg. Al helemaal niet als eerste kuur voorstel. Toen legde ik hem voor wat volgens mensen om me heen een prima eerste kuur kan zijn:
1-14 Bold 600 EW
1-14 Test E 250 EW
1-14 Proviron 25mg ED
16-19 Nolvadex 20mg ED

Waarop hij mij verteld dat dit juist een zeer zware kuur is. Waar eigenlijk de grootste en meest gevorderde pro's nog over na moeten denken.
Hij zou alles kunnen leveren maar dan met tegen zin zegt hij.

Wat mij ook opviel is dat hij Ganabol kan leveren maar dan 200mg/ml. En volgens mij heb ik ergens gelezen dat dit origineel alleen gemaakt wordt op 50mg/ml. Daarbij schijnt het de meest nagemaakt bold te zijn op de markt.
Bovendien heb ik ook al van iemand anders een mooie prijs gekregen voor alle gear, waar ik meer vertrouwen in heb. Toch wekt al dat welles nietes vragen op...

Ik wil nu toch wel de knoop door hakken en een besluit nemen. Voor mij is het het belangrijkste dat:
- het in me omgeving niet opvalt dat ik roids gebruik
- ik zo min mogelijk vocht vasthoudt
- het toenemen van spiermassa langzaam gaat
- het toegenomen spiermassa makkelijk blijft zitten na de kuur

Kortom; mild is het motto

geef hem maar een dikke middelvinger, wat een idioot is die gast.

kuur ziet er nu goed uit, succes verder!
 
PRIMO !!!!! = mild , geen vocht , valt niet op , blijft zitten na kuur !!!!!

400 mg elke week voor 10 weken .

maar persoonlijk vind ik dat als je omg, het niet mag weten je gewoon helemaal niet moet kuren!!

heb gewoon schijt en ga gewoon knallen man :cool:
 
Back
Naar boven