MuscleMeat

Goed begin.

Bezoekers in dit topic

Anoniem_1984_1

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 dec 2007
Berichten
2.703
Waardering
0
Vandaag eerste thaiboksles gehad, direct weer een gekneusde teen opgelopen.

Ben gestopt met Taekwondo (WTF & ITF) omdat me er teveel lulletjes rozenwater zich aanmelden welke wel zichzelf willen leren verdedigen maar er geen pijn voor willen lijden of zich moe willen maken. Die sport gaat helemaal naar de klote.

Wel lekker man, met dank aan een mede member die me naar die gym heeft verwezen in eerste instantie voor BB, maar deze kans laat ik me natuurlijk niet lopen als ik het erbij heb in mijn pakket.:D
 
En welke school is het geworden?
Ik kan me herinneren dat je een tijdje geleden op zoek was naar een school in de omgeving Rotterdam - Den Haag.
In ieder geval, wel een goede eerste stap!
 
En welke school is het geworden?
Ik kan me herinneren dat je een tijdje geleden op zoek was naar een school in de omgeving Rotterdam - Den Haag.
In ieder geval, wel een goede eerste stap!
Ja, ik zou eigelijk gaan samenwonen maar dat gaat niet door dus verhuizen gebeurd ook niet meer anders was ik begonnen bij gym international in Vlaardingen.
 
Vandaag eerste thaiboksles gehad, direct weer een gekneusde teen opgelopen.

Ben gestopt met Taekwondo (WTF & ITF) omdat me er teveel lulletjes rozenwater zich aanmelden welke wel zichzelf willen leren verdedigen maar er geen pijn voor willen lijden of zich moe willen maken. Die sport gaat helemaal naar de klote.

Wel lekker man, met dank aan een mede member die me naar die gym heeft verwezen in eerste instantie voor BB, maar deze kans laat ik me natuurlijk niet lopen als ik het erbij heb in mijn pakket.:D

Wow, be njij mijn kloon, ik heb precies dezelfde gedachtegoed :eek:

Maar taekwondo do ik wel dr bij, dan onderscheid ik me van de gemiddelde thaiboksers en sommige trappen van taekwondo zijn gewoon meer mogelijkheden om de tegenstander neer te meppen.

Maar zoals je al zei, teveel lulletjes rozenwater. Die moeten taichi ofzo beoefenen, taekwondo gaat echt naar de klote zo.
 
Ik dacht dat jij MMA deed Cirkel?
 
Ik dacht dat jij MMA deed Cirkel?
Stond in de plenning om er mee van start te gaan zoals ik al eerder zei, maar helaas is dat stukgelopen.

Het enige aan MMA wat ik momenteel doe is thuistraining met een kameraad van me gezien er hier nergens in de buurt les wordt gegeven...

Btw, hoe kom je daar eigelijk bij?
 
Stond in de plenning om er mee van start te gaan zoals ik al eerder zei, maar helaas is dat stukgelopen.

Het enige aan MMA wat ik momenteel doe is thuistraining met een kameraad van me gezien er hier nergens in de buurt les wordt gegeven...

Btw, hoe kom je daar eigelijk bij?

Dacht in een van je posts te hebben gelezen dat je dat deed.

Zelf ook 5 jaar lang Taekwondo gedaan... Het werd steeds meer een siersport met een puntensysteem dan incasseren etc. idd

Jongens met een rode band met twee zwarte slippen die vervolgens klappen kregen op school van lui die niet eens vechtsporten deden. Het ging ze alleen maar om elke 6 maanden examen te doen en een hogere band te halen.
 
Muay thai zit bij je pakket in? Sweet.
 
Dacht in een van je posts te hebben gelezen dat je dat deed.

Zelf ook 5 jaar lang Taekwondo gedaan... Het werd steeds meer een siersport met een puntensysteem dan incasseren etc. idd

Jongens met een rode band met twee zwarte slippen die vervolgens klappen kregen op school van lui die niet eens vechtsporten deden. Het ging ze alleen maar om elke 6 maanden examen te doen en een hogere band te halen.

Zo zie ik dat bij meer vechtsporten. Mannetjes van 12 jaar die met een zwarte band rondlopen, elk jaar 4 keer op examen kunnen en dan 3 trappen en een kata lopen voor een nieuwe band. Vraag me af hoeveel waarde je dan aan zo'n band kan hechten. Vind daarom het systeem van examineren bij bjj erg goed. Gewoon kijken naar wat je kan in een gevecht en aan de hand daarvan banden uitdelen.
 
Jeps dat vind ik ook beter in het bandensysteem bij BJJ.
Ze kijken naar wat je daadwerkelijk kunt in een gevecht en niet naar wat je kan aangeleerd krijgen.
 
Back
Naar boven