XXL Nutrition

Goed bovenlichaam, abs/buik blijft bloated. Waar gaat het mis!? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jij weegt 40kg meer :eek:

Ben net als TS ook lange tijd gewichtsgebonden geweest i.v.m. wedstrijden, je tuned je lijf voor je sport.

TS ziet er echt netjes uit en ook keurig in proporties.
 
het is ook meer een provocerende opermkingen die je aan het denken moet zetten dan dat het nou een oprechte vraag was. Ik dacht dat je dat wel zou begrijpen maar blijkbaar moet ik alles spellen voor jou voordat je het begrijpt


maar OK je bent een vrouw, je hebt gelijk meis!! Helemaal gelijk

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------



:roflol:

Goed zo, je leert het al, bravo
 
Ts ziet er beter uit dan meaantje...

Snap sowieso dat gejank niet. Gewicht zegt niet zoveel.
 
waarom the fk cut je naar bijna stage ready?
 
ik zeg toch helemaal niet dat ik er goed uit zie ???


Ga dan al helemaal niet zitten janken op stats van iemand anders.

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

waarom the fk cut je naar bijna stage ready?


Wat je maar stage ready vind, die foto's komen echt niet in de buurt van 5,5% wat die jongen zegt.
Maar ripped zijn in de zomer of wanneer dan ook is gewoon vet. [emoji41]
 
Ga dan al helemaal niet zitten janken op stats van iemand anders.

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------




Wat je maar stage ready vind, die foto's komen echt niet in de buurt van 5,5% wat die jongen zegt.
Maar ripped zijn in de zomer of wanneer dan ook is gewoon vet. [emoji41]

ik nam aan dat die foto's niet waren van een moment waar hij 5.5% was. ( als hij dat wel denkt, lol.)

onder 5% noem ik stage ready.
 
.
 
Laatst bewerkt:
@TS Goeie fysiek hoor! Als ik dat overzou kunnen houden na mijn permacut zou ik echt mega tevreden zijn
!
 
Waarom in jouw geval je abs niet heel zichtbaar zijn:

- je hebt een hoger vp dan je denkt

- genetisch bepaald dat je abs minder uitkomen ( kan je jammer niks aandoen)

- Je drinkt teveel water, heb gelezen dat sommige voor een wedstrijd een week amper drinken zodat ze echt super droog staan

- misschien moet je meer met gewichten je abs trainen
 
Dan heb je het denk ik verkeerd begrepen, 5-3 dagen voor n wedstrijd word er veeel water gedronken
de laatste 2 is het nippen..
 
ja en weinig zout
 
Heren,

Ik heb het idee dat er iets niet goed gaat met mijn progressie t.o.v. de afgelopen maanden. Even een samenvatting van de laatste tijd:

BMR: 1730/1830 KCAL (Harris Benedict)
Onderhoud: 2600 KCAL (BMR x 1.5)
Cut: 2100 KCAL

20-09: 72.5 KG - 16%
19-12: 72.5 KG - 7%
12-02: 73.7 KG - 6%
20-02: 74.2 KG - 5.5%
20-03: 74.4 KG - 7%

De statistieken laten zien dat ik ongeveer 2 KG ben aangekomen en ongeveer 9 a 10 % vet (niet natuurlijk overigens) ben verloren. Dit d.m.v. verschillende dieten. Low carb (incl. refeed), low carb / high prot en nu sinds een week of 3/4 ben ik begonnen met carb cycle. Hiervoor heb ik een 2 day cycle (low/high).

Het lijkt erop dat ik in VP ben gestegen sinds ik een 2-day carb cycle schema gebruik. Ik ben hier dan ook niet zeker over of dit wel werkt.. Beter overschakelen naar 3 day (low, low, high)?

Buiten dat, de statistieken geven aan dat bij op de juiste weg/manier bezig ben. Mijn gewicht is lichtelijk gestegen en mijn VP is gedaald naar een respectabele Over het algemeen zijn/worden abs zichtbaar bij 8/10 %. Bij mij is dat helaas nooit het geval geweest, zelfs niet op 5.5%.

Mijn bovenlichaam is droog en ben daar tevreden over. Beneden mijn borst is het gewoon een ramp en lijkt het een grote water/vet-laag te zijn welke over mijn abs heen blijft zitten. Wanneer ik mijn abs ga voelen zijn ze redelijk groot/dik. Wat dat betreft maak ik mij geen zorgen. Maar hoe krijg ik die laag op mijn buik weg!? Ik weet het gewoon even niet meer.. Op de foto's bij nr 3 zie je waarschijnlijk waarom.. Het zit allemaal los aan de zijkant en voorkant. De achterkant (onderrug) voelt vast aan en is dus vet..

Ps. Ik drink minimaal 3L water per dag, amper tot geen alcohol, zout/natrium percentage is laag en schommelt amper.

Verdeling voedingsschema EKV (%) - KCAL:
Low: 74/14/13 - 1833 kcal
High: 38/55/8 - 2326 kcal

Verdeling voedingsschema EKV (gr) - KCAL:
Low: 275/50/50 - 1833 kcal
High: 200/280/40 - 2326 kcal

Foto's:
1. slank/goed zichtbare abs (flex/pose, dus betere look)
[Link niet meer beschikbaar]

2. Normale/dagelijkse look (flex/pose, dus betere look)
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
http://i61.tinypic.com/2bvbwl.jpg
http://i59.tinypic.com/2n6dd2c.jpg

3. Normale/dagelijkse look (ontspannen)
ekfbt3.jpg

Wie kan mij een duwtje in de juiste richting geven?


Hoe heb je je VP gehalveerd in die 3 maanden, terwijl je je gewicht behield? Welke AAS?
 
Back
Naar boven