jinxx
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 15%
Voor iemand van 20, 1m85 en ongeveer 79 kilo nu weegt?
S'morgens:
1 bruin brood met gekookt ei
1 bruin brood met kipfilet
1 glas magere melk
2e:
1 gekookt ei
1 banaan
1 glas magere melk
3e:
halve bak magere kwark (250g)
4e:
idem als 2e of 3e
Avondeten:
Kipfilet/rijst/pasta of zoiets met wat groente (wat de pot schaft)
6e:
bakje tonijn (185g)
7e:
Kwark of tonijn
De hele dag drink ik veel water (3 a 4 liter) en na mijn training neem ik altijd ongveer 50g dextrose met water en daarna weer een shake (300ml magere melk met 30g proteine poeder)
Ik wil dus echt graag afvallen, ik weet niet wat mijn BF % is maar ga dit wel binnenkort laten meten, ik weet wel dat die op dit moment echt veel te hoog is (kheb een klein buikje). Ook doe ik sinds 3 dagen meteen na het opstaan cardio. Ik ga dan joggen voor ongeveer 30 mins op 1 tempo tot ik echt helemaal op ben. Dit dieet hou ik nu trouwens al zo'n week aan en daarvoor at ik echt alles wat ik wou (chips/koek/cola/snoep etc) en ook wel 2 x zoveel denk ik. Wanneer kan ik resultaten verwachten? En zal ik door dit dieet ook veel spieren gaan verbranden (ipv van vet) want die wil ik natuurlijk zo graag mogelijk behouden. Een van de vets die me wil helpen om dit te perfectioneren?
SP. Ik train trouwens nog maar sinds 2 maandjes
S'morgens:
1 bruin brood met gekookt ei
1 bruin brood met kipfilet
1 glas magere melk
2e:
1 gekookt ei
1 banaan
1 glas magere melk
3e:
halve bak magere kwark (250g)
4e:
idem als 2e of 3e
Avondeten:
Kipfilet/rijst/pasta of zoiets met wat groente (wat de pot schaft)
6e:
bakje tonijn (185g)
7e:
Kwark of tonijn
De hele dag drink ik veel water (3 a 4 liter) en na mijn training neem ik altijd ongveer 50g dextrose met water en daarna weer een shake (300ml magere melk met 30g proteine poeder)
Ik wil dus echt graag afvallen, ik weet niet wat mijn BF % is maar ga dit wel binnenkort laten meten, ik weet wel dat die op dit moment echt veel te hoog is (kheb een klein buikje). Ook doe ik sinds 3 dagen meteen na het opstaan cardio. Ik ga dan joggen voor ongeveer 30 mins op 1 tempo tot ik echt helemaal op ben. Dit dieet hou ik nu trouwens al zo'n week aan en daarvoor at ik echt alles wat ik wou (chips/koek/cola/snoep etc) en ook wel 2 x zoveel denk ik. Wanneer kan ik resultaten verwachten? En zal ik door dit dieet ook veel spieren gaan verbranden (ipv van vet) want die wil ik natuurlijk zo graag mogelijk behouden. Een van de vets die me wil helpen om dit te perfectioneren?
SP. Ik train trouwens nog maar sinds 2 maandjes
Laatst bewerkt: