Fitness Seller

Goed dieet? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gino1988

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 mei 2009
Berichten
9
Waardering
0
Hallo,

Sinds ik op kantoor werk is het allemaal wat minder met lichaamsbeweging.. :(

Begint nu wel heel gek te worden en daaarom ben ik vandaag weer begonnen met trainen & cutten...

Tips over onderstaand schema?

0800
50 gr brinta in 300 ml halfvolle melk
30 gram whey

1030
150 gram tonijn op water
2 eieren

1300
100 gram gekookte basmati rijst
100 gram kipfilet
2 eieren

40 gr whey als pre-training

1800
Avondmaaltijd, bestaande uit:
- Vlees of vis.
- Tenminste 200/300 gram groene groenten, meestal sla.
- Pasta, rijst of aardappelen.

Is dit niet teveel ei ?

Bedankt!

Gr.
Gino
 
Begin is met het aantal kcal, eiwitten, koolhydraten en vetten erbij te zetten.
 
uhmm tja en geef even wat meer info over jezelf....
en trainen op zo weinig carbs...succes..
 
Je zal denk ik wel aardig wat scheten laten met zo veel eieren.
Overigens eet je wel heeel weinig
 
,,,,
 
Laatst bewerkt:
ow en waarom geen melk dan???
zie trouwens geen shakes met melk staan alleen brinta met melk...
 
,,,,,
 
Laatst bewerkt:
Zonder behoeften kan niemand wat zinnigs zeggen.
 
.....
 
Laatst bewerkt:
Haha nou dan zou ik die instructeur maar niet te serieus nemen hoor....
 
.,,,
 
Laatst bewerkt:
Zolang je geen pro BBer bent boeit dat geen reet (wat betreft het effect van zuivel op de huid, los van wat het effect is)
 
Haha, zie dat er alweer een ander discussie gestart is… 

Kort wat informatie over mezelf..

- 26 jaar
- 120kg (schoon aan de haak)
- 1.82 lang
- Weinig tijd beschikbaar..
- Kantoorwerk..

Dinsdag, donderdag = snelwandelen 45/60 minuten.

Maandag, woensdag & vrijdag = cardio + KT

Cardio:
12 minuten fietsen
12 minuten Crosstrainer

Ik weet ‘t, het is niet behoorlijk indrukwekkend, maar heb ook 4 jaar niks gedaan.

KT:
4 a 5 verschillende oefeningen (bepaalde spiergroepen) in sessies van 5. Ik begin de 1e sessies met “weinig” gewicht op snelheid en aantal. Laatste 2 sessies zijn met “veel” gewicht en meer op kracht.

Meer info nodig :P
 
nou eigenlijk je vet%... :D

De tijd dat je spendeert aan snel wandelen kan je natuurlijk ook in de sportschool doorbrengen en het snot voor je ogen trainen zodat je spiermassa vergroot wordt...

waarom heb je een keuze gemaakt om zo weinig te eten? Met name carbs?? je weet dat je energie nodig heb om energie te verbranden....
 
En dan????
Dat iemand groot en/of droog is maken zijn adviezen nog niet altijd goed of waar of verstandig!

DIT ^^.
Je hebt ook mensen die er prachtig uit zien door GENEN en in het weekend zwaar aan de pille en drank. Daar kan je ook geen adviezen van aannemen.

En lekker boeiend van dat zuivel....... dat is wel het minste waar je je zorgen moet om maken in dit geval. Zolang je geen shitload weg werkt zoals 2 liter... oid
veel zout eten en koolhydraten + hoog vetpercentage, daar houd je goed vocht van vast, in mijn geval iig extreem.

En wat betreft eetschemas..... dat verschilt echt per persoon.
Ik vind 120 kilo wel erg zwaar voor iemand van 1.82...... ben je de hulk en meso :D? Of gewoon erg dik.

Verzadigd overdag? of helemaal niet?
wat ''ik'' altijd doe...... mits ik wil afvallen, ik kijk niet echt naar een schema maar tel gewoon wat ik eet qua KCAL vet, koolhydraten en eiwit. (grof gezegd)...... dan test ik een beetje uit wat goed werkt zodat ik me ook nog een beetje energie, blij, verzadigd en gemotiveerd voel.


Dan haal ik er +-700kcal af ongeveer voor een dag of 4...... en die andere 3 dagen +-500... (een kcal of 1800-2200 per dag).. beetje stoeien.
Dan heb ik sochtends.. na een uur meestal al trek..... maar toch wacht ik nog een poos voordat ik weer eet... dan eet ik weer en heb ik weer trek na 2 uur..... zo gaat dat bij mij dus ongeveer als ik kcals CUT ' onder' onderhoud.

Ik eet zelf het liefst 3x per dag ipv 6 oid...... 's ochtends 's middags en 's avonds. Ik heb liever in 1x een energie knal en daarna wat honger dan dat ik me irriteer aan kleine maaltijden. Vind het trouwens wel relex een 'beetje'' honger, geeft weer wat motivatie imo.

Ik train ook minder extreem dus niet 4-6 reps maar lekker 8 - 12.

Als ik bijvoorbeeld. de hele dag geen trek of honger heb weet ik gewoon dat ik genoeg eet en niet/amper afval.

Ik ben endo/meso..... duz..> ik kom vrij makkelijk aan in VET maar ook wel aan spier.
Altijd handig als je al weet hoe je reageerd op eten.trainen.

Mijn mening : als je je helemaal kapot staart op schema's zonder variatie en eigen initiatief houd je het geen week vol.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven