Fitness Seller

Goed Eetschema?...Commentaar Welkom!

Bezoekers in dit topic

KorpsMariniers

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 mrt 2009
Berichten
88
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
Hallo,

Ik ben nu 2 weken met Creatine, Whey en Dextro bezig en ben benieuwd of mijn eet schema een beetje goed is.

Mijn werk in de vakantie's zoals nu is stratenmaker en de opstaan tijden zijn verschillen. ivm met rijden naar bouw en aantal km'ers.

05:30/06:30 : 3 bruine broodjes met pindakaas, 40gr Whey en 5gr Creatine en 40 Dextro met 350ml water.

07:00 : Bak Koffie (schaft keet)

09:00 : 2/4 bruine broodjes met kaas,kipfilet,pindakaas en krentenbol + bak koffie en glas melk of fruitsap + stuk fruit.

11:00 : bak koffie

12:30 : 4/5 bruine broodjes met kaas,kipfilet,pindakaas en krentenbol + bak koffie en glas melk of fruitsap + stuk fruit.

17:30 : avond eten. verschilt altijd maar vaak aardappelen met groenten en vlees. pastas eten we ook vaak.

19:30 : trainen met bij de training zeker 1L water.

21:15 : 40gr Whey + 40gr Dextro met 350ml water

22:00 : meestal kwark

23:00/23:30 : slapen.

Smorgens begint het hele liedje weer opnieuw.
Mijn doel is spieren optebouwen in me bovenlichaam.
Commentaar is welkom en misschien hebben jullie nog wel wat tips voor mij.

later..:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ikzelf eet havermout 's morgens, je eet nogal redelijk veel brood. 's avonds zeker 500gr kwark met eventueel wat noten, lijnzaad,...

Zou tussen 12:30 en 17:30 nog een maaltijd plaatsen als dat mogelijk is.
 
jaa ik eet nog wel is smorgens brinta maar dat duurd allemaal lang enzo :P en dat gaat niet helemaal met de crea samen dusja.....

jaa okee dan lijmzaad wat is dat precies?
 
koffie is GEEN maaltijd...
en ik zou 's morgens voor complexe carbs in de vorm van brinta/havermout kiezen ipv vetten als pindakaas...
 
okee dan jaa snap ik maar die koffie is pauze op de bouw :P

uhm is levertraan pillen iets voor de vetten?? want ze staan toch in de kast voor me broertje :P haha alleen niet voor de massa :P
 
die waren goed zeiden ze op de keuring...(keuring mariniers)
drukte 212kilo omhoog en dat was goed zeiden ze. boven lichaam was ook helemaal perfect! meer als perfect qua kracht... maar vind wel wijs om wat gespierder uit tezien.
 
zorg dan maar dat je benen ook gespierder worden of je word een boomstam op tandenstokers...
 
haha ja okee daar heb je gelijk in! jaa train me benen niet echt maar afentoe me kuiten. maar zowiezo ik train ze met me opleiding..veel lopen enz..
 
met lopen bouw je geen spiermassa op, laat je niet door die mythe vangen...
Beenmassa bouw je met FULLsquats
 
me opleiding...van de mariniers;) en voor opleiding die ik nu doe.. maar het is nu vakantie dus werken :P en als straten maker heb je het zwaar ;) daar bouw je zeker wel wat mee op ;)
 
me opleiding...van de mariniers;) en voor opleiding die ik nu doe.. maar het is nu vakantie dus werken :P en als straten maker heb je het zwaar ;) daar bouw je zeker wel wat mee op ;)

zelf ondernomen.
 
Haal je dextro in de ochtend eruit.Nergens voor nodig in die hoeveelheden.Neem dan beter wat meer complexe koolhydraten.Probeer verder in de loop van de ochtend wat eiwitten binnen te krijgen zodat je de hele dag een aanvoer hebt voor je lichaam.Magere kwark is makkelijk,snel en goed imo.
 
die waren goed zeiden ze op de keuring...(keuring mariniers)
drukte 212kilo omhoog en dat was goed zeiden ze. boven lichaam was ook helemaal perfect! meer als perfect qua kracht... maar vind wel wijs om wat gespierder uit tezien.

Die test is 'n beetje nep, mijn maatje drukte zogenaamd 269 kilo omhoog, maar in 't echt squat ie maar 90 hoor :P

Edit: oops, (onbewuste) bump :|
 
Laatst bewerkt:
nou dat lijkt me niet ;)

doe zovaak sqauts met mij pa;) 115kg...
 
Back
Naar boven