Fitness Seller

Goed gespierde armen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
D. zei:
hehe ja wist eigenlijk toch wel dat het geen nut had :D

Hahaha thnx stuiterbal :D Wees blij dat ik zo eerlijk ben tegen iedereen want uiteraard komt er een kuurlogboek en afbeeldingen van de resultaten van mn bloedonderzoek voor en na de kuur en uiteraard pictures van voor en na de kuur.

Ondanks dat mensen het er wel of niet mee eens zijn het is een grote bijdrage voor het board omdat ik alles zo volledig mogelijk zal posten.

Ik zal alles in 1x gaan posten omdat het dan een echte log is geweest en dan kunnen de reacties later komen. Peace to you all !
 
Op je foto's in Salou zijn je benen niet in symmetry met je upper body. Er zullen waarschijnlijk nog meer factoren zijn, maar dit is er 1 van, zo'n context van dingen kan de oorzaak zijn. Geloof me, ik weet zeker als je je benen afbeult 1 keer per week totdat je gilt dit een positieve invloed op je andere spiergroepen heeft. Bovendien loopt je gewichtstoename niet lineair, maar kan je zelfs als je minder snel aankomt qua gewicht nog een enorme progressie boeken qua volume van je spieren. Niet omdat ik wil flamen, maar gewoon iets contructiefs om je meer inzicht te geven. Maar goed, je hebt je keus gemaakt, success met de kuur dan. :thumb:

N.B. Ik vindt het jammer dat Wido gebanned is, ik denk dat wij heel veel kunnen leren van die jongen, iemand die met 50 cm geripte armen rondloopt naturel of niet, heeft verstand van zaken. Zijn attitude daargelaten, maar zonder twijfel zou hij iedereen doordacht advies kunnen geven.
 
ok dan! zal idd een behoorlijke bijdrage zijn. Leuk dat je er zoveel werk van maakt, 4sure. Voor mij is de discussie af, niet omdat ik het ermee eens ben, maar omdat het toch geen zin heeft en ik het wel goed van je vind dat je ons allemaal laat delen...!
keep us informed en alvast succes...
 
nb7 zei:
Op je foto's in Salou zijn je benen niet in symmetry met je upper body. Er zullen waarschijnlijk nog meer factoren zijn, maar dit is er 1 van, zo'n context van dingen kan de oorzaak zijn. Geloof me, ik weet zeker als je je benen afbeult 1 keer per week totdat je gilt dit een positieve invloed op je andere spiergroepen heeft. Bovendien loopt je gewichtstoename niet lineair, maar kan je zelfs als je minder snel aankomt qua gewicht nog een enorme progressie boeken qua volume van je spieren. Niet omdat ik wil flamen, maar gewoon iets contructiefs om je meer inzicht te geven. Maar goed, je hebt je keus gemaakt, success met de kuur dan. :thumb:

N.B. Ik vindt het jammer dat Wido gebanned is, ik denk dat wij heel veel kunnen leren van die jongen, iemand die met 50 cm geripte armen rondloopt naturel of niet, heeft verstand van zaken. Zijn attitude daargelaten, maar zonder twijfel zou hij iedereen doordacht advies kunnen geven.

Daar zijn ook weer twijfels over ... ik sprak gisteren tijdens mn werk iemand op de sportschool die ook uit Hilversum kwam en ik vroeg hem over Wido en wat ik eruit begreep is dat Wido het hele jaar door kuurt .... Als jij dat een goed voorbeeld vind dan kan je hem ook gewoon op je MSN toevoegen.

En om terug te komen op mn benen die train ik 1x in de week en supergoed. Ik kan er ok niets aan doen dat ik niet overal aanleg heb en ik moet ook nog tussen de benen van mijn vriendin passen hoor ... just my 2 cents .. :D

Thnx for your opinion nb7 :thumb:
 
Laatst bewerkt:
@ Smalluser;

tjah Juriaan toch ook!? Die gaat ook beginnen, niets mis mee, maar doe het of niet, als je je zo laat beinvloeden telkens weet je blijkbaar niet wat je wilt.
 
nb7 zei:
N.B. Ik vindt het jammer dat Wido gebanned is, ik denk dat wij heel veel kunnen leren van die jongen, iemand die met 50 cm geripte armen rondloopt naturel of niet, heeft verstand van zaken. Zijn attitude daargelaten, maar zonder twijfel zou hij iedereen doordacht advies kunnen geven.
Waarom jammer? Hij verpeste de sfeer met zijn hele "gang" dus dat was idd jammer. Bannen is nooit jammer, wel vervelend maar een noodzaak, wanneer nodig.

Wat zijn kennis aangaat, die is volgens mij vrij beperkt, hij weet wel waar de naald in moet, en dat je best niet te weinig eet. Maar kennis en eigen progressie gaan niet samen. Ik ken magere ventjes die meer weten dan de hele Olympia top 10 samen :)

Wat het onderwerp aangaat: we hebben hem toen raad gegeven, hij deed ermee wat hij wilt. Onnodig deze thread opnieuw boven te halen. Zijn keuze, en hij gaat het blijkbaar verstandig aanpakken. Dus kan je weinig aan veranderen op dit moment. Thread closed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven