MuscleMeat

goed kuurtje voor winter? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bear85

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 mei 2010
Berichten
100
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
83kg
Vetpercentage
8%
hoi

Dit is mijn voorstel voor mijn derde kuur. Mijn eerste kuurtje was brol... mijn tweede zag er gelijkaardig uit als deze maar dan zonder de HCG. Wil weten wat jullie ervan vinden en eventuele suggesties hoe het beter zou kunnen, zou leuk zijn om van jullie te horen.
doel is massa.

week 1-4: 75mg oxy
week 1-10: 2*250mg sust en 1x400mg deca
week 4-13: HCG 2*250iu
week 14-17: nolva 20mg en aromasin 20mg elke dag

Twijfel of ik er winny bij moet nemen om beter te knallen en of ik al dan niet de oxy door dianabol moet vervangen...

Hopend op opbouwende kritiek van jullie

grtjs
 
Ziet er goed uit man, niks op aan te merken.
Ik had wel gewoon test E of C genomen, maar das puur omdat ik maar 1x wil prikken met lange esters.
 
Hey, waarom neem je geen D-bol ipv Oxy? Is beter qua sides en werkt

goed in lichte(re) doses...;)
 
Waarom is je keuze op de Oxy gevallen? En waarom de Sust? :)
 
hoi

Dit is mijn voorstel voor mijn derde kuur. Mijn eerste kuurtje was brol... mijn tweede zag er gelijkaardig uit als deze maar dan zonder de HCG. Wil weten wat jullie ervan vinden en eventuele suggesties hoe het beter zou kunnen, zou leuk zijn om van jullie te horen.
doel is massa.

week 1-4: 75mg oxy
week 1-10: 2*250mg sust en 1x400mg deca
week 4-13: HCG 2*250iu
week 14-17: nolva 20mg en aromasin 20mg elke dag

Twijfel of ik er winny bij moet nemen om beter te knallen en of ik al dan niet de oxy door dianabol moet vervangen...

Hopend op opbouwende kritiek van jullie

grtjs

ik zou test e ipv sust doen,sowieso minder vocht en 1x minder prikken,bovendien heb je al een kickstart
ik zou de oxy op 100 zetten tot week 5
hcg vanaf dag 1,je onderdrukt ook vanaf dag 1
 
Test E minder vocht? Wat een gelul...........hahahah. Waarom zou hij geen sustanon kunnen doen? Halfwaardetijd van de kortste esther in SUst is 3 dagen..........dus ik zou dan elke 3 dagen 1 sustanon dr in knallen?

Of je nou 2 x per week 250 mg sust zet of 1 x per week 500 MG Test E......en die stacked met een ander middel wat dan vaak ook weer verdeeld word over 2 injecties? Haha Wat een pussy's hier "dan hoef je maar 1 x te prikken" :p
 
Waarom is je keuze op de Oxy gevallen? En waarom de Sust? :)

Sust? Juist omdat het een combinatie van esthers is, vond ik het wel interessant om deze vorm eens te proberen. Maar idd, lange esthers is beter ivm prikken maar omdat ik beetje sadomasochistisch ben aangelegd, is dat voor mij geen probleem :-) , en vochtretentie heb ik geen verschil gemerkt dan met gewoon test e. Heb nog deca en sust liggen van vorige keer... Oxy omdat ik daar enorm goed op reageer en niet echt hevige sides van ondervonden.

---------- Post toegevoegd Mon 29 Aug 2011 om 19:25 ----------

bijkomend vraagje; is het nodig (omdat het praktisch dezelfde kuur is als vorige keer) om er winny bij te stacken of ga ik nog steeds goed reageren op deze? of gaat een extra stack weggegooid geld zijn?
 
Test E minder vocht? Wat een gelul...........hahahah. Waarom zou hij geen sustanon kunnen doen? Halfwaardetijd van de kortste esther in SUst is 3 dagen..........dus ik zou dan elke 3 dagen 1 sustanon dr in knallen?

Of je nou 2 x per week 250 mg sust zet of 1 x per week 500 MG Test E......en die stacked met een ander middel wat dan vaak ook weer verdeeld word over 2 injecties? Haha Wat een pussy's hier "dan hoef je maar 1 x te prikken" :p
oh dus jij bent de nieuwe alwetende?
ff dimmen he vriend,wij zijn hier altijd beleefd tegenover elkaar
 
Wat is hier niet beleefd aan?

Ik zat hier al op dit forum toen jij nog in de poepluiers zat vriend, dus je hoeft mij niet uit te leggen hoe het er hier aan toegaat :)

"Van test E hou je veel vocht vast" is gewoon ronduit gelul, en dat vond ik best beleefd om te zeggen :D

EN nee ik weet niet alles............maar wel bovenstaande ;)
 
Wat is hier niet beleefd aan?

Ik zat hier al op dit forum toen jij nog in de poepluiers zat vriend, dus je hoeft mij niet uit te leggen hoe het er hier aan toegaat :)

"Van test E hou je veel vocht vast" is gewoon ronduit gelul, en dat vond ik best beleefd om te zeggen :D

EN nee ik weet niet alles............maar wel bovenstaande ;)

volgens mij hadden we het over sust mbt vocht,juist niet over test e
je moet wel een hele ouwe dementerende man zijn,als je dit door elkaar haalt en dat terwijl je al op dit forum zat terwijl ik mijn broek nog vol scheet.
laten we on topic blijven opa,als je wilt bekvechten pm je maar.
 
lol, bekvechten op een forum. Ik begin dr niet aan.
As je n beetje brains hebt weet je dat die opmerking van SUST ( Ik was ff in de war met Enanthaat idd) over vocht vasthouden kant nog wal slaat :) Dat is zo relatief als iets maar zijn kan :)

Kap eens met die redbull joh :P:P:P

Back ontopic idd.
 
Krijgen we weer die sust vs test e discussie.. Sust EOD zetten btw! Want er zit ook prop in.. Reden dat veel mensen beter gainen met sust is omdat ze hoger doseren. 1ml eod .. reken maar uit. En vocht = voeding. (punt)
 
Voeding en genetics idd.......

De gemiddelde ecto als mij misstaat een beetje vocht niet ;)

Pak je een monsterlijke meso heb je wel een probleempje denk ik :)
 
oh dus jij bent de nieuwe alwetende?
ff dimmen he vriend,wij zijn hier altijd beleefd tegenover elkaar

volgens mij hadden we het over sust mbt vocht,juist niet over test e
je moet wel een hele ouwe dementerende man zijn,als je dit door elkaar haalt en dat terwijl je al op dit forum zat terwijl ik mijn broek nog vol scheet.
laten we on topic blijven opa,als je wilt bekvechten pm je maar.

lol, bekvechten op een forum. Ik begin dr niet aan.
As je n beetje brains hebt weet je dat die opmerking van SUST ( Ik was ff in de war met Enanthaat idd) over vocht vasthouden kant nog wal slaat :) Dat is zo relatief als iets maar zijn kan :)

Kap eens met die redbull joh :P:P:P

Back ontopic idd.

bedankt e mannen om ff in mijn topic te klooien... :P
Nu weet ik nog niet of ik al dan niet winny moet bijstacken of beter niet
 
Ik zou zeggen Tuurlijk. Hoe meer hoe beter :P:P:P


ALs je gewoon af en toe kuurt doe het dan goed, of kuur niet is mijn mening.
 
Tuurlijk. Hoe meer hoe beter :P:P:P

met winny nog geen ervaringen of vrienden die er ervarinen mee hebben, kan je mss de juist dosering zeggen? (ff de sides opzoeken, 4-stack is al wel de moeite ivm sides denk ik...)
 
Ach welnee.....sides? Hier is nog nooit iemand wat mee overkomen hoor :).....tabs 40-50 MG/dag en de injects ook, dus elke dag injecteren :)
Ik zou gaan voor injects trouwens. Prikken is sowieso leuker om te doen? :P:P:P
 
dus elke dag injecteren :)
Ik zou gaan voor injects trouwens. Prikken is sowieso leuker om te doen? :P:P:P

hmm, als ik goed tel is dat dus 10*prikken per week... lijkt me iets teveel van het goede ivm plaats vinden om te blijven injecteren enzo. Langs de andere kant, orals is voor pussys e :-) gezwegen over mij kickstarts natuurlijk...
 
Als je nog een oral erbij wil moet die oxy toch omlaag imo.

50mg oxy + 30mg dbol of winny kan je doen als je ervaring met elk middel hebt.

Kan dit wel niet aanraden, moet je zelf even afwegen of je je lever dat aan wil doen.

Wil je zo nodig stacken zet er dan evt nog een inject langs, denk aan high dose primo of mast voor propere massa.
 
Back
Naar boven