Fitness Seller

goed kuurtje? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hallo???

2ml?? hoeveel mg??
nakuur??
Liefst wat duidelijkere info.
Welkom trouwens.

Jeof
 
400 mg primo 500 mg testo 8 weken lang
 
Bedoel je dit?
week 1 - 8 : 400mg primo /week
week 1 - 8 : 500mg testo / week

+ nakuur

Wat zijn je stats , trainingervaring , kuurverleden???
 
train nu zon 4 jaar heb al aardig wat massa opgebouwd wil nu in ieder geval goed droog worden en een stuk groter worden 1,68 75 kg biceps 40cm. 20 jaar
heb een jaar geleden een klein pillenkuurtje stromba genomen.
wil het liefst nu echt gaan knallen.
maar dat zal met deze kuur toch wel goed moeten lukken of heeft iemand andere ideen die beter zijn dan wat ik in me hoofd heb zoals deze kuur?
 
20 jaar, 75 Kilo en nu pas gaan knallen! Werd tijd zeg!


chill!.! zei:
train nu zon 4 jaar heb al aardig wat massa opgebouwd wil nu in ieder geval goed droog worden en een stuk groter worden 1,68 75 kg biceps 40cm. 20 jaar
heb een jaar geleden een klein pillenkuurtje stromba genomen.
wil het liefst nu echt gaan knallen.
maar dat zal met deze kuur toch wel goed moeten lukken of heeft iemand andere ideen die beter zijn dan wat ik in me hoofd heb zoals deze kuur?
 
Elmo zei:
20 jaar, 75 Kilo en nu pas gaan knallen! Werd tijd zeg!

:) :roflol:


War mr J zou zeggen = :study:
 
Ik zou 9-10 weken mooier vinden maar kan hier prima mee leven net als Navy.
 
Elmo zei:
20 jaar, 75 Kilo en nu pas gaan knallen! Werd tijd zeg!

Denk niet dat je op zijn gewicht moet oordelen of hij er klaar voor is...tenzij zijn bf 15/16 is :p
75kg droog bij 1.68cm is netjes imo..
 
Ervan uitgaande dat je primo niet fake is vind ik dit zeker geen verkeerd kuurtje. Als je van plan bent om vaker te gaan kuren kan je de test evt nog verlagen naar 250 mg.
 
dezelfde kuur

chill!.! zei:
train nu zon 4 jaar heb al aardig wat massa opgebouwd wil nu in ieder geval goed droog worden en een stuk groter worden 1,68 75 kg biceps 40cm. 20 jaar
heb een jaar geleden een klein pillenkuurtje stromba genomen.
wil het liefst nu echt gaan knallen.
maar dat zal met deze kuur toch wel goed moeten lukken of heeft iemand andere ideen die beter zijn dan wat ik in me hoofd heb zoals deze kuur?

he Chill!.! ik heb precies dezelfde kuur gedaan als die jij gedaan hebt,ben er 15 kilo mee aangekomen waarvan 12 kilo blijvend.Weeg nu 76 kg.
 
@skelator je was dan niet echt dicht bij je natuurlijke grens...grts
 
Waarom moet iemand eerst aan gevallen worden.
Oke hij is jong, maar hij doet het toch wel dus waaom zou je hem dan niet helpen.
Ik ben hier ook al een paarx geholpen en daar had ik meer aan dan aan het trappen
 
Ik zou dan voor een Test. + Deca/Bold. kuurtje gaan ipv Test. + Primo.
 
Deca/Bold en Test vullen elkaar dacht ik veel beter aan dan een Primo en een Test. :)
 
skelector zei:
he Chill!.! ik heb precies dezelfde kuur gedaan als die jij gedaan hebt,ben er 15 kilo mee aangekomen waarvan 12 kilo blijvend.Weeg nu 76 kg.

76kg - 12kg = 64kg :cool:



Dan moet je haast wel 1.20 mtr klein zijn? :D
 
Leviathan zei:
76kg - 12kg = 64kg :cool:



Dan moet je haast wel 1.20 mtr klein zijn? :D
Waarschijnlijk al 3 x wezen trainen in de 6 maanden dat hij contributie betaald aan zijn sportschool. :rolleyes:
 
20 is te jong imo...

niet doen dus.
 
@MrJ: Ik zie altijd alles vanuit de postieve kant...
 
Back
Naar boven