Fitness Seller

Goed leeftijd om te boksen

Bezoekers in dit topic

zoek eens Quality Sport Centre. prima sportschool om te trainen, doen ook mee aan wedstrijden etc. daarnaast een prima trainer.

Kijk dit is mooi om te horenn! ;) Ik ben hier geweest voor een proefles, maar ik ben nog verder aan het kijken. Deze scholen zijn mij ook op het oog gekomen:
- Bc De Counter --> Vught
-Muscle Fit --> Eindhoven
 
Kijk dit is mooi om te horenn! ;) Ik ben hier geweest voor een proefles, maar ik ben nog verder aan het kijken. Deze scholen zijn mij ook op het oog gekomen:
- Bc De Counter --> Vught
-Muscle Fit --> Eindhoven


Eindhoven : Rovers en v/d Heuvel
 
Kijk dit is mooi om te horenn! ;) Ik ben hier geweest voor een proefles, maar ik ben nog verder aan het kijken. Deze scholen zijn mij ook op het oog gekomen:
- Bc De Counter --> Vught
-Muscle Fit --> Eindhoven

Ik zeg je, ruud van qsc is een prima trainer .
 
16 jaar jong je hebt nog alle tijd om je ambities waar te maken,ook al is boksen niet zo populair in nederland en belgie je hebt het allemaal zelf in de hand zoek een goede trainer investeer in je sport.succes
 
Hoi Taylan, is het nog gelukt met het vinden van een goede boksschool?
 
Hoi Taylan, is het nog gelukt met het vinden van een goede boksschool?
Ik vind het echt heel leuk om dit na 9 jaar te lezen. Ik was mijn thread helemaal vergeten en ben uiteindelijk terecht gekomen bij QSC idd onder Ruud. Nog steeds boks ik daar met een aantal wedstrijden ervaring. Momenteel studeer ik en probeer ik weer wedstrijdfit te worden. Ik kan niet in woorden beschrijven hoe bijzonder het is om dit terug te lezen en terug te denken naar de tijden van toen ik nog twijfelde aan mijn leeftijd, lengte, bouw etc etc.
Long story short. Het is goed gekomen, ik boks nog steeds en wil graag dat andere mensen een dergelijke reis meemaken.
 
Ik vind het echt heel leuk om dit na 9 jaar te lezen. Ik was mijn thread helemaal vergeten en ben uiteindelijk terecht gekomen bij QSC idd onder Ruud. Nog steeds boks ik daar met een aantal wedstrijden ervaring. Momenteel studeer ik en probeer ik weer wedstrijdfit te worden. Ik kan niet in woorden beschrijven hoe bijzonder het is om dit terug te lezen en terug te denken naar de tijden van toen ik nog twijfelde aan mijn leeftijd, lengte, bouw etc etc.
Long story short. Het is goed gekomen, ik boks nog steeds en wil graag dat andere mensen een dergelijke reis meemaken.
We zien je wel binnenkort tegen badr!

Succes 👏
 
Back
Naar boven