XXL Nutrition

Goed Nederlandstalig boek? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Marter

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
3 jul 2005
Berichten
3.367
Waardering
66
Zoals de titel al zei: Wat is een goed boek over hormonen(insuline, igf,T,progestosteron enz...) (de nadruk moet niet echt op bodybuilding liggen)
. Ik wil liefst een nederlandstalig boek omdat ik zo moe wordt van engels te lezen.
Liefst ook een boek die ik kan lenen in de bib.
 
Zoals de titel al zei: Wat is een goed boek over hormonen(insuline, igf,T,progestosteron enz...) (de nadruk moet niet echt op bodybuilding liggen)
. Ik wil liefst een nederlandstalig boek omdat ik zo moe wordt van engels te lezen.
Liefst ook een boek die ik kan lenen in de bib.

:roflol:
Vergeet het maar, in dat stoffige labyrint zul je nauwelijks bruikbare info vinden over hormoongebruik ter bevordering van de spiermassa, en zeker niet in het Nederlands.

Als je Engels kunt lezen, doe het dan gewoon, je zult merken dat het je steeds gemakkelijker afgaat. Kun je het niet, dan is het misschien nog niet zo'n gek idee om een cursus Engels te gaan volgen.
 
Zoals de titel al zei: Wat is een goed boek over hormonen(insuline, igf,T,progestosteron enz...) (de nadruk moet niet echt op bodybuilding liggen)
. Ik wil liefst een nederlandstalig boek omdat ik zo moe wordt van engels te lezen.
Liefst ook een boek die ik kan lenen in de bib.

Wil je echt up-to-date diepgaande info? Of basisinformatie over het hormonenstelsel, en wat het in je lichaam doet?
 
"Monster spieren in drie weken", een verhalend boek in teletubbievorm met alle anabole steroiden, hun effect en onschadelijkheid. R. Koolman, 2005.
 
Wil je echt up-to-date diepgaande info? Of basisinformatie over het hormonenstelsel, en wat het in je lichaam doet?
Allebei, Maar eerst gemakkelijk beginnen en dan moeilijk. :o (maar over zoveel mogelijk hormonen)
Black Knight bedoel je dan gewone boeken? Maar ja what the hell ik kan ze ook gewoon afprinten.
Dus laat maar komen. :p
 
Ik heb Anabolics 2006 doorgelezen, veel nuttige info, zelfs wat over de basis, maar misschien niet echt wat jij zoekt...
 
hormonen voor dummies


of bestaat die niet?
 
Haha lekker kzal eens kijken.
Haal je die boeken gewoon bij de boekenwinkel? Jizza
 
"Monster spieren in drie weken", een verhalend boek in teletubbievorm met alle anabole steroiden, hun effect en onschadelijkheid. R. Koolman, 2005.

Dit is een bestseller!
 
Ik dacht aan het woordenboek, dat is wel een helder nederlands boek, maar er zal niet veel instaan over AAS.
 
Wil je echt up-to-date diepgaande info? Of basisinformatie over het hormonenstelsel, en wat het in je lichaam doet?

Guillermo wat stel je voor?
 
Waar heb je die besteld? En het "anabole boek" op de site van muscle totaal is dat wat trouwens? Wie kent het?

een vrij bondig boekje. leuk en handig voor mensen die wel s wat meer willen wete over anabolica. gaat beetje in op training, voeding en aas uiteraard. sommige ideeen kun je over discussieren maar verder wel leuk om s door te lezen maar bovenal leerzaam voor een aantal pipos hier die zomaar zonder enige kennis beginnen met kuren:)
 
Back
Naar boven