MuscleMeat

Belangrijk Nieuws Goed nieuws! Vanaf vandaag verzenden wij tot 20:00 uur!

Bezoekers in dit topic

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
15 jaar lid
Lid geworden
14 jun 2004
Berichten
20.483
Waardering
4.093
Goed nieuws voor onze klanten! Vanaf vandaag verruimen wij onze verzendtijd van 18.00 naar 20:00 uur! Dit geldt voor zowel onze Nederlandse als Belgische klanten.

In het onderstaande schema kan je zien wanneer je na het bestellen je pakket kan verwachten.

Nederland.png
 
Gaaf, complimenten. Leuk dat jullie ook mee kunnen doen met de grote jongens :) Beetje bij beetje komt het wel.
 
Niceee! Goed bezig!
 
Ik zat er gisteren nog aan te denken toen ik mijn bestelling na 18u plaatste. Goed nieuws!
 
Sensationeel :cool:
 
Super! Dat doen jullie goed!

-Ralf
 
Toppertje !
 
Goed bezig weer, zo doorgaan!
 
Het wordt nog wel eens wat hier :woot:
 
Kom op niet spannend!!
Had je al jaren eerder kunnen doen!
Pfffff
 
Kom op niet spannend!!
Had je al jaren eerder kunnen doen!
Pfffff

Hadden we ook maar wilde we niet, het is nu ook meer noodzaak want we krijgen de pakketten niet ingepakt allemaal binnen de huidige werktijden. Dus noodzakelijk om langer door te werken ;).

Verder is het ook helemaal niet spannend maar wel even het vermelden waard voor de klanten die bij ons bestellen, mensen die niet bestellen hoeven ook verder niet te reageren :wave:
 
Dus eigenlijk een luxe probleem, omdat er teveel bestellingen binnen komen.
 
Dus eigenlijk een luxe probleem, omdat er teveel bestellingen binnen komen.

Deels inderdaad omdat het te druk wordt overdag, maar het is ook meteen een mooie verbetering van de service en zeker voor de Belgen waar er nu ook op zaterdag wordt geleverd en we ook voor België op zondag verzenden zodat deze maandag geleverd worden.
 
Nieuwe openingstijden werken goed. Gisteren 19:55 besteld vanochtend netjes in huis!
 
Topservice! :cool:
 
Back
Naar boven