Fitness Seller

Goed nieuws voor Nederlandse Google Earth gebruikers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mooi, gelijk even testen.
 
Eerste keer dat ik Google Earth heb geprobeerd. Eigenlijk best cool, maar het beweegt niet? Hoe snel worden die beelden ververst?
 
Eerste keer dat ik Google Earth heb geprobeerd. Eigenlijk best cool, maar het beweegt niet? Hoe snel worden die beelden ververst?

Beweegt :scratch: , het zijn foto's. Het is geen webcam of zo. Weet je hoeveel werk het is om al die beelden bij elkaar te sprokkelen? Dit zijn luchtfoto's en sattelietbeelden van de laatste jaren. Door Google zo verwerkt dat het 1 grote foto lijkt.
 
Oh, ik dacht dat je satellietbeelden kon bekijken realtime.

"Jizza is een noob! Ik wist het wel!"
 
Haha, jezus, zie mn auto op de oprit staan :D
 
Nice , misschien dat ik dan eindelijk me huis kan vinden in een normale resolutie :D
 
max inzoomen zorgt nog voor een blokkerig beeld
 
max inzoomen zorgt nog voor een blokkerig beeld

Dat verschilt per stad en soms per wijk. Maar heel Nederland is nu wel high-res. Nergens meer grote groene vlakken vol met vlekken.

Mijn eigen huis stond er al op de hoogste resolutie op, maar heb nu ook andere steden gezien die er stukken scherper op staan. Amsterdam valt trouwens tegen, straatniveau en niet veel verder.
 
geef jij je coordinaten eens van je huis door dan
 
52° 3'48.88"n
4°14'18.04"e
 
Ok ziet er hetzelfd qua kwaliteit uit als bij mij. Is dat trouwens een sloot wat ernaast ligt? Die mag weleens schoongemaakt worden.
 
Algengroei, dat zie je wel vaker in de zomer. Maar die resolutie is zo'n beetje het hoogste dat je kan inzoomen. Het blijven natuurlijk wel gewoon foto's vanuit de lucht genomen. Vanaf 100 meter en lager ga je blokjes zien in de foto's in mijn straat. Sommige andere delen van Nederland zie je dat al op 300 meter hoogte en bij inzoomen komt er dan geen detail meer bij.
 
Dat bedoel ik. Bij mij in de straat ook. Ik zou graag de kentekens van de auto's in mijn straat willen lezen, maar dat is alleen voor militaire doeleinden te gebruiken en privacy denk ik zo :D
 
Dat bedoel ik. Bij mij in de straat ook. Ik zou graag de kentekens van de auto's in mijn straat willen lezen, maar dat is alleen voor militaire doeleinden te gebruiken en privacy denk ik zo :D

Dit zijn op zijn best 2 meter resolutie beelden. Objecten van 2 meter of meer zijn dus te onderscheiden. Rest worden vlekjes. Er zijn ook 1 meter resolutiebeelden (ook in Google Earth) en militair beeld is waarschijnlijk 10 cm resolutie of misschien nog scherper.
 
52° 1'9.59"N
4° 9'14.94"E

Een racefietser op het pad dat ik gebruik voor mijn trainingsronde.
 
vet man. kan je ook straten invoeren?
 
Niet normaal trouwens hoe ver je kan inzoomen op sommige punten! Bij de ene plaats kan je nl. verder inzoomen dan ergens anders.

Militaire basissen zijn trouwens netjes afgedekt :P
 
Back
Naar boven