Fitness Seller

goed nieuws voor sterkste man atleten amsterdam e.o. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hmm, zal eens Alex vragen over een tractorband, aangezien de Osdorperweg de weg is van sloopjes en er ook een eigenaar van een sloop traint. Ik meen mij te herinneren dat er wel tractorbanden liggen, hoe zwaar weet ik niet.
 
kijk dat is zaken doen ;)

zou mooi zijn als t lukt!

:thumbs:

t is misschien wel handig om verschillende zwaartes te regelen voor de niveau verschillen ;)

1 van 200 en 1 van 300/350 of zo 350 is ook nog erg licht dus miss 400/450

kijk maar ff wat er tussen ligt!
 
een harnasje is er wel,het meest handige is dat iemand een boompje kan lassen.
en zal de tekening van de powerstairs die ik had ff naar lex mailen.
 
Hmm, zal eens Alex vragen over een tractorband, aangezien de Osdorperweg de weg is van sloopjes en er ook een eigenaar van een sloop traint. Ik meen mij te herinneren dat er wel tractorbanden liggen, hoe zwaar weet ik niet.

Volgens mij zit er aan de Osdorperweg zelfs een autobanden-handelaar. Vanaf Osdorp richting Halfweg ergens rechts.....
 
een harnasje is er wel,het meest handige is dat iemand een boompje kan lassen.
en zal de tekening van de powerstairs die ik had ff naar lex mailen.

als iedereen het ermee eens is en mee betaald zou ik persoonlijk liever die ifsa boom kopen op internet!300 pond ongeveer!dacht ik :P kan ook 800 zijn!

ik heb geen kennisen die dingen kunnen lassen voor me dus das ook lastig!
 
nou ik ga als t goed is binnen 2 weken trainen bij joel's gym met mn trainingsmaatje op maandag woensdag en zaterdag!

er liggen al timbers en een touw had ik vernomen en mn steentje moet ik er ff naartoe brengen!

ik hoop dat alle andere geintresseerde nog spullen kunnen regelen zodat we volwaardige strongman trainingen kunnen doen!
tot die tijd zal ik gijsie wel ff laten zien wat trainen is hahaha j/k

tot binnenkort mensjes :thumbs:
 
heb je de locatie nog steeds niet naar eindhoven of best kunnen verplaatsen? :P
 
nou ik ga als t goed is binnen 2 weken trainen bij joel's gym met mn trainingsmaatje op maandag woensdag en zaterdag!

er liggen al timbers en een touw had ik vernomen en mn steentje moet ik er ff naartoe brengen!

ik hoop dat alle andere geintresseerde nog spullen kunnen regelen zodat we volwaardige strongman trainingen kunnen doen!
tot die tijd zal ik gijsie wel ff laten zien wat trainen is hahaha j/k

tot binnenkort mensjes

Supervet!

Update:

een tractorband heb ik al gespot gewicht weet ik niet maar is denk ik geen 300. Ga er morgen eens naar vragen.

Dit weekend ben ik bij m'n broertje en zal ik eens de opties voor een Yoke lassen doornemen.

Er is bij Alex ook nog aanwezig
-Bierfust (65kg)
-Laadkar (hoogte zal een meter of meer zijn)
-Stapels palletten die we kunnen gebruiken voor op de laadkar voor hoogte stenen.

Samen met de Farmers, steen van TMOS en harnasje van Jack voor truckpull komen we al weer een stuk verder. Boom en zware stones blijven nog belangrijk!
Minder goed nieuws er was een auto voor car flip maar die heeft een of andere idioot weg laten halen!! Er staan nog wel wat kapotte brikken dus we bekijken de mogelijkheden.
 
2 bouwtekeningen mee gegeven aan mijn schoonvader voor Yoke en voor sled voor sledpulling. Materiaal wordt verzameld dan ga ik ze lassen. Planning is de komende 2 weken af te hebben:)
 
vette shit ouwe!!!

zou mooi zijn want ik en mn neef komen aankomende zaterdag trainen bij joel's fvanaf dan elke maandag woensdag en zaterdag!

wel makkelijk als je zelf kan lassen!kan je een hoop mee maken!
 
Verschillend materiaal is beschikbaar volgens mijn schoonvader die vandaag heeft geinventariseerd bij bedrijf waar hij af en toe werkt.

Steigerpijp voor de bovenbalk van de Yoke, 6 cm vierkante buis voor de zijkanten (2,5mm wanddikte) en 5 cm die daar precies in past om de hoogte te stellen. Ook had ie nog iets van zwaluwstaartjes met al een opstaande rand waar we perfect een sled van kunnen lassen.
Dit gaat dus wel in orde komen:)
 
helemaal top kerel dit gaat goed komen zo te zien!
ik zat ook te denken aan zo een gegalvaniseerde steiger pijp maar heb wel een beetje mn twijfels eigenlijk of die het gewicht wel kan houden!!!

wat denk jij?
 
Volgens mijn broertje moet zo'n 5cm diameter makkelijk 400 kg aankunnen, maar ik denk dat ik voor 7cm ga!! Heb wat yokes bekeken op verschillende strongman afbeeldingen en lijkt eerder 7cm dik zo'n Yoke.

Ach hoeveel kg gaan wij nou helemaal gebruiken in het begin?? Zal geen 400 zijn denk.
 
hoi mensen, jan haaring kun je eventueel vragen voor de kogels(ballen) timbers kun je zeer eenvoudig zelf maken van H-balken, even een handvaat aanlassen en twee staven waar je eventueel gewichten op kunt leggen. banden voor de wheel-flip zijn bij verschillende autobanden zaken wel te krijge vaak voor nog geen 50 euro. een biervat kost ook weinig helaas zit daar wel een avondje werk aan om hem te vullen met bijv. zand of iets dergelijks. dus het hoeft helemaal niet veel te kosten, even met zijn allen om de tafel en overleggen wie wat kan en wil maken en/of doen.
de onderdelen hebben wij ook allemaal zelf gemaakt dus het is te doen.
groetjes het vrouwtje van energypop;)
 
ik hoop t man en het is idd beter om voor dikker te gaan natuurlijk ietsies meer zekerheid!
en nee denk niet dat we meteen met 400 gaan lopen maar we moeten wel vooruit denken natuurlijk want denk niet dat het lang zal duren voordat we dat doen!

rond de 300 zal wel snel te halen zijn denk ik toch!
 
als er bij jullie in de buurt een landbouw voertuigen zaak zit vraag dan daar eens
meestal kost het verwerken ervan veel geld bij ons in de buurt zit een hele grote daar heb ik mijn band van 350kg gehaald 2 stuks 50.euri!!!!!!
hij had verschillende maten zelfs 1 van over de 375kg
heb ze allebei later door verkocht
kan eventueel voor geintereseerden informeren maar dan zal je hem wel moeten halen!!!!
 
en waar zullen we die dan op moeten komen halen??
 
ik snap zelf eigenlijk ook niet waarom ik steeds zulke dingen vraag als ik toch niet weet waar alles ligt hahaha!

maja waar ligt meppel???
 
mannen!mijn timbers en steen liggen er klaar voor!

binnenkort vast nog wel meer onderdelen!

kusje
 
Back
Naar boven