MuscleMeat

goed of niet?

Bezoekers in dit topic

Zizona

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 aug 2006
Berichten
28
Waardering
0
hallo,
ik ben van plan om op mijn kot (niet zo groot) een fitnesstoestel te zeggen. dus omdat het niet zo groot is moet deze compact zijn.
Ik heb mijn dembells en bar mee en gewichten, maar ik zocht nog een bankje, die je kon opklappen.
en toen zag ik deze.

afmeting: 159cm x 116cm x 109cm (l x b x h)
gewicht: 26kg
max gewicht: +/- 110kg

maar dat gewicht dat is toch zonder de persoon erbijgerekend?

iemand tips, goed slecht?
thx

clip_image001.jpg
 
Denk dat je er wel 100kg op kan drukken als je al zo sterk bent .:)
 
aa merci guys
kga hem es gaan bekijken en dan mss bestellen.

thx
 
Wil je groot worden?
 
ja tuurlijk wie niet
 
voorstel voor een toestel mss?
 
Het kan wel voor een tijdje, maar ik denk dat als je groter word en sterker , dat het dan te zwak word en je toch naar iets anders zal moeten zoeken...
 
Hoeveel ruimte heb je?
 
kheb iets van 2 m op 4 meter, rekeing met de kasten en bed enzo, dus je ziet kheb echt niet zo veel plaats.
Ja idd ik weet het het is tijdelijk, kan er een eindje zoet mee zijn, maar dan ga ik naar de gym of iets nieuws kopen voor thuis.

tips welkom
 
kheb iets van 2 m op 4 meter, rekeing met de kasten en bed enzo, dus je ziet kheb echt niet zo veel plaats.
Ja idd ik weet het het is tijdelijk, kan er een eindje zoet mee zijn, maar dan ga ik naar de gym of iets nieuws kopen voor thuis.

tips welkom
 
hoi, ik heb ook nog gedacht aan [Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik weet niet als deze goed is of niet, kan wel maar maxium persoon aan 110, en dan max belasing van 110 op het rek zelf.
Wil dit nu zeggen dat hij 220 kg aan kan of 110 kg in het totaal?
 
Ik zou mss eerder eens zoeken naar een gym in de buurt. Het zal wel duurder worden op lange termijn. Maar je zal er meer baat bij hebben.
 
Back
Naar boven