XXL Nutrition

Niet meer actief

Bezoekers in dit topic

Als je morgn nog steeds die 3,5 kwijt bent zou ik toch je voeding wat ophogen.
 
Hoezo? 100 gr havermout extra kost je 15 cent en je hebt 350 kcal erbij. Of onsje meer rijst
Lepel meer olie over je avondeten of door je havermout oid
Pindakaas dikker.
Zonnebloempitten 300 gr 1 euro bij action.

Post anders je schema eens. Das makkelijker tips geven.
 
Hoezo? 100 gr havermout extra kost je 15 cent en je hebt 350 kcal erbij. Of onsje meer rijst
Lepel meer olie over je avondeten of door je havermout oid
Pindakaas dikker.
Zonnebloempitten 300 gr 1 euro bij action.

Post anders je schema eens. Das makkelijker tips geven.

ik heb atm geen voedinsschema maar ik eet vooral veel brood en noten en calorie rijk drinken.
 
Hoe weet je da hoeveel je eet? Een boterhm of wat pindas erbij gaat echt je budger niet om zeep helpen....
 
Je bent 16 en moet je eten zelf kopen?

Ja want mijn ouders vinden dat ik veel te veel eet en daarom mag ik alleen tijdens etenstijden eten en ze gaan geen noten ofzo voor mij kopen. Als ik meer dan 6 boterhammen eet gaan ze al zeuren zo van je hebt geen honger je doet dit alleen maar omdat je wil aankomen.... ik word er erg moe van want ik heb 90% gwn echt honger alleen mijn ouders zijn heel onwetend.
 
Ja want mijn ouders vinden dat ik veel te veel eet en daarom mag ik alleen tijdens etenstijden eten en ze gaan geen noten ofzo voor mij kopen. Als ik meer dan 6 boterhammen eet gaan ze al zeuren zo van je hebt geen honger je doet dit alleen maar omdat je wil aankomen.... ik word er erg moe van want ik heb 90% gwn echt honger alleen mijn ouders zijn heel onwetend.
Maximaal 6 boterhammen voor een 16 jarige die hard traint? Dit is bijna kindermishandeling!
Ik at op die leeftijd als ecto 's avonds nog vaak een stapel boterhammen omdat ik trek had...
Als je bij de AH 2 pakken (=1 kilo) basic havermout haalt, heb je voor 1 euro 3750 KCal.
 
Makkelijker voor jou. Als je op jezelf woont hoef je niet meer langs te komen ;). Het excuus wordt dan ja ik heb jullie al veel te veel gezien.

Srs ik heb echt geluk gehad met mijn ouders:o
 
Poeh zeg, dat is wel lastig. Stress over te weinig eten kost ook veel energie. Ruzie met je ouders ook. Misschien de situatie accepteren en de budget tips gaan invoeren.
En iets meer bank hangen.
Je ouders zouden je ook kunnen supporteren, maar niet iedereen kan bodybuilding of sport warderen. Nee, dat snap ik ook niet, succes!
 
wel als je een hele zak cashewnoten per dag eet en een 1l chocomel
gewone simpele pinda's zijn 1,49 per 500 gram en chocolademelk iets van 0,80 per liter.
Dat is toch prima te doen. En anders beleg dikker maken (pindakaas dik smeren)
Wat mayo op de kaas. Extra lepel olie bij je eten. Zak krentebollen kost je 0,59 cent per 6 stuks.
Goedkope oplossingen zijn er wel.

Tellen ze elke dag hoeveel brood je eet? Staan ze de hele dag naast je?
Als je havermout eet kijken ze dan of je er wat meer ingooit?
Scheppen zij je avondeten op?
 
Ja want mijn ouders vinden dat ik veel te veel eet en daarom mag ik alleen tijdens etenstijden eten en ze gaan geen noten ofzo voor mij kopen. Als ik meer dan 6 boterhammen eet gaan ze al zeuren zo van je hebt geen honger je doet dit alleen maar omdat je wil aankomen.... ik word er erg moe van want ik heb 90% gwn echt honger alleen mijn ouders zijn heel onwetend.
Gewoon door blijven buffelen en je muil vol blijven douwe. De aanhouder wint en ze zullen toch ooit gaan opgeven met zeiken. Als je vanaf deze levenstijd al goed met je voeding bezig gaat zijn kan je op je 20ste al een zieke schape neerzetten. En laat jou ouders dat niet van jou afpakken.
 
Gewoon door blijven buffelen en je muil vol blijven douwe. De aanhouder wint en ze zullen toch ooit gaan opgeven met zeiken. Als je vanaf deze levenstijd al goed met je voeding bezig gaat zijn kan je op je 20ste al een zieke schape neerzetten. En laat jou ouders dat niet van jou afpakken.

ik blijf eten. Vooral als mn ouder weg zijn trek ik alles uit de kast waar ik zin in heb.
 
Ja want mijn ouders vinden dat ik veel te veel eet en daarom mag ik alleen tijdens etenstijden eten en ze gaan geen noten ofzo voor mij kopen. Als ik meer dan 6 boterhammen eet gaan ze al zeuren zo van je hebt geen honger je doet dit alleen maar omdat je wil aankomen.... ik word er erg moe van want ik heb 90% gwn echt honger alleen mijn ouders zijn heel onwetend.

Hoe oud ben je als ik vragen mag? als je eenmaal de 18 bent gepasseerd hebben ze niet veel meer te zeggen?
 
Vind t niet echt veel...
Wat zit er op brood? hoeveel doe je erop?
Wat drink je erbij?
Nog iets van zuivel?
Dit zegt niet veel....

Pak eens wat lekkers... kaasbolletjes of mueslibollen met kaas. Een x een reep, stuk chocolade en wat noten, eieren, Melk/chocomelk etc.
Eet een x pizza of friet... Kan allemaal.
Sausje bij je avondeten (satehsaus)
toetje na je avondeten
etc.

Ik vind 7 boterhammen nogal veel hoor, met die andere erbij opgeteld zijn het er in totaal 21 op een dag, dat is toch te veel en hartstikke eenzijdig? weet niet hoe hij dat weg eet, zijn maag zal zich wel erop aanpassen, ik raad hem aan meer vloeibaar voedsel te nuttigen, hij mag er wel ruim 10 broden afhalen en deze gewoon vervangen voor andere dingen, variatie, anders hou je het niet vol.

Ik snap zijn ouders wel, die moeten met dit eetgedrag dagelijks boodschappen doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind 7 boterhammen nogal veel hoor, met die andere erbij opgeteld zijn het er in totaal 21 op een dag, dat is toch te veel en hartstikke eenzijdig? weet niet hoe hij dat weg eet, zijn maag zal zich wel erop aanpassen, ik raad hem aan meer vloeibaar voedsel te nuttigen, hij mag er wel ruim 10 broden afhalen en deze gewoon vervangen voor andere dingen, variatie, anders hou je het niet vol.

ik varieer ook wel. Ik eet elke dag kwark met cruesly, banaan, chocolade. en af en toe ook wat anders. Maar ik eet niks waar ik geen zin in heb. Brood werk ik zo weg dus vind het makkelijk. Heb net 10 boterhammen met kroket op dat maakt het ook weer lekkerder :)
 
Back
Naar boven