XXL Nutrition

Goed resultaat? (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

Jesse Tanis

Cool Novice
Lid geworden
10 aug 2019
Waardering
3
Lengte
1m63
Massa
55kg
Nee, maar als ik tot last ben hier en jullie tijd verpest omdat ik het niet goed kan tonen hoe en wat dan kan ik beter weggaan en dan kunnen jullie je weer op serieuzere dingen gaan richten.

chrash

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Waardering
2.843
Lengte
1m85
Massa
96kg
Vetpercentage
11%

chrash

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Waardering
2.843
Lengte
1m85
Massa
96kg
Vetpercentage
11%
Nee, maar als ik tot last ben hier en jullie tijd verpest omdat ik het niet goed kan tonen hoe en wat dan kan ik beter weggaan en dan kunnen jullie je weer op serieuzere dingen gaan richten.
Je bent nog Jong, ik heb rond je leeftijd hier veel dommere vragen gesteld en nog fellere antwoorden gekregen. Dat maakt in principe ook niet veel uit, dat zet je wat aan het denken en kan je op de goeie weg helpen als je er interesse hebt.
Als je eerlijk bent lijkt dit wel een topic oorspronkelijk gestart om je sixpack te showen.

Robin_

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
14 feb 2019
Waardering
825
Lengte
1m78
Je bent nog Jong, ik heb rond je leeftijd hier veel dommere vragen gesteld en nog fellere antwoorden gekregen. Dat maakt in principe ook niet veel uit, dat zet je wat aan het denken en kan je op de goeie weg helpen als je er interesse hebt.
Als je eerlijk bent lijkt dit wel een topic oorspronkelijk gestart om je sixpack te showen.
+1 ik moet zeggen dat ik op dit forum al tering veel heb geleerd alhoewel ik nog niet eens op 10% zit van de basis. Dus naar de TS: blijf hier lekker topics doorlezen, dan kom je er vanzelf wel.

Jesse Tanis

Cool Novice
Lid geworden
10 aug 2019
Waardering
3
Lengte
1m63
Massa
55kg
Deze topic is 300% niet gestart om mn sixpack te showen.. waarom
Zou ik mn sixpack showen als er alleen maar bodybuilders zitten met 10x zoveel spieren. Deze foto”s had ik gwn in mn gallerij. Ik heb de foto”s niet specifiek hiervoor gemaakt. Maar ik zou nooit op internet foto”s zetten om mezelf te showen.

chrash

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Waardering
2.843
Lengte
1m85
Massa
96kg
Vetpercentage
11%
Deze topic is 300% niet gestart om mn sixpack te showen.. waarom
Zou ik mn sixpack showen als er alleen maar bodybuilders zitten met 10x zoveel spieren. Deze foto”s had ik gwn in mn gallerij. Ik heb de foto”s niet specifiek hiervoor gemaakt. Maar ik zou nooit op internet foto”s zetten om mezelf te showen.
Omdat er 3 foto’s staan met enkel je sixpack zichtbaar. Dit was niet aanvallend bedoeld hoor, je hebt een goede basis om te beginnen.

Spambod

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
Waardering
2.610
"Maar ik zou nooit op internet foto's zetten om mezelf te showen"

Dat is een goeie

Brutushakt

Ripped Bodybuilder
Karmaslet
Most annoying
Lid geworden
10 nov 2016
Waardering
2.374
Lengte
1m81
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Kom op zeg jongens.. Hebben jullie thuis echt niets te vertellen?

Bovenaan