1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

goed schema of niet?

Discussie in 'Trainingsschema's en Programma's' gestart door tommuyters, 28 okt 2002.

  1. tommuyters

    tommuyters Novice Topic Starter

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    ik ben iets meer als een maand bezig met een schemake dat ik thuis doe. ik ben 1.85m en 73.5kg ik zou graag een mooi gespierd lichaam krijgen(niet overdreven gespierd)
    op maandag doe ik
    concentration curls 4X15
    lying/incline dumbbell curls 4X15
    one arm triceps 3X15
    dumbbell kickbacks 4X15
    front dumbbell raises 4X12
    shrugs 3X15

    de volgende dag
    dumbbell twists 4X15
    3 part curls 3X7
    standing lateral raises 3X15
    bent over dumbbell laterals 15/12/12
    dit doe ik een hele week dus iedere dag wisselend.
    ik doe ook nog bankdrukken met dumbbells iedere dag 4X15

    dit is mijn thuis schema
    kan ik hierdoor een gespierd lichaam krijgen
    of wat moet ik anders doen om een mooi bovenlichaam te krijgen in het begin deed ik dit met lage gewchten nu niet meer.
    zou ik meer moeten rusten om resultaat te krijgen
    als dit geen goed schema is?
    wat moet ik dan wel doen?kan iemand mij helpen met hoeveel keer per week en welke oefeningen? en hoeveel setjes en repetities?
    ik wil een normaal gespierd bovenlichaam krijgen
    er is misschien iemand die mij een schema kan maken
     
  2. AnaboliC

    AnaboliC Huge Freak Elite Member

    Berichten:
    9.840
    Leuk Bevonden:
    2
    Geslacht:
    Man
    je traint alleen je armen, schouders en borst? Train ook je benen en je rug.

    Van elke dag je borst trainen wordt ie echt niet groter hoor. Train elke spiergroep 1x per week. Je spieren hebben rust nodig om te groeien. Ook zou ik niet meer dan 10 herhalingen doen per oefening (ik doe zelf 6-9 herhalingen met de meeste oefeningen), behalve dan voor de benen. Hoe meer herhalingen je doet, hoe meer je de spieren train op uithoudingsvermogen, dus ik zou het aantal herhalingen maar wat minderen voor meer massa.

    Train 3-4 x per week en train bij iedere keer 2 spiergroepen. Probeer eens zoiets als dit:

    ma:
    Borst en triceps

    wo:
    rug biceps

    vrijdag:
    Benen, schouders

    Zelf doe ik:

    Vr: borst, triceps
    zo: rug, buik
    di: schouders, biceps
    do benen

    om gespierder te worden moet je ook meer eten.

    suc6
     
  3. marcel

    marcel Cool Novice

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Ik heb 1 tip voor je: Ga naar een sportschool! Haal je veel sneller resultaat.
     
  4. -Ma3stro-

    -Ma3stro- Competitive Bodybuilder

    Berichten:
    2.393
    Leuk Bevonden:
    11
    Geslacht:
    Man
    klik hier is voor was goede schema's
     

Deel Deze Pagina