XXL Nutrition

Goed schema / spiergroepen HULP NODIG

Bezoekers in dit topic

Shook Ones

Novice
10 jaar lid
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
88kg
19 - 1,89 - 83 kg

Hoelang je traint
Ik fitness nu 2,5 jaar. Wel veel getraind, maar ben me de laatste tijd toch meer gaan verdiepen in de fitnesswereld, en vind dat het wel eens tijd word voor een goed fitnesschema, de juiste spiergroepen pakken en er allemaal wat meer routine in krijgen om meer te groeien.

Wat je doel is
Massa

Waar je prioriteiten liggen
Fullbody

Beschikbare apparatuur
Thuis: Bankdruk stel, squat, losse gewichten en nog 2 kleinere stangen met lichtere gewichten(op het moment wel handig voor bijv. skull crushers etc.
Ook fitness ik 1x per week(Nogal duur hier, vandaar spul aangeschaft voor thuis) Niet enorm veel materiaal, rek met gewichten, en en stuk of 15/20 apparaten. (Voor de rest veel cardio apparaten, fietsen, lopen etc.)

Beschikbare tijd
Ik zou als ik wou elke avond kunnen trainen. Maar ik ben zelf van plan om; Maandag, woensdag en vrijdag te pakken.

Hallo mensen,

Ik ben bezig met een trainingsschema in elkaar zetten in excel.

Maar zit nog met een aantal vragen.
Ik wil op maandag, woensdag en vrijdag gaan trainen. (en per dag een andere spiergroep pakken natuurlijk)

Ik maak nu sinds dik een maand gebruik van Supersets.(2 oefeningen back-to-back zonder rust ertussen) Traint ook erg lekker en is zeker efficiënt. Met supersets combineer je meestal biceps met een triceps oefening, quads & hamstrings etc.

Maar daarnaast wil ik dus per dag een spiergroep pakken. (Ma,Wo,Vrij)

Heeft iemand een idee hoe je dat doet met supersets?

Of andere tips om me verder te helpen? Loop behoorlijk vast met het maken van een goed schema waar ik dus gebruik maak van supersets, maar ook de spiergroepen goed verdeel.

Alle hulp is welkom!

Niet zelf een schema in elkaar flansen maar, gewoon een bestaand schema pakken.
Zorg dat je sterker wordt op de basis oefeningen squat, bench, deadlift, overhead press, bent over row enz. Daarbij voldoende eten en rusten, dan komt de massa wel.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Wat voor schema zou je aanraden?

Ik zal dan wel dat schema moeten aanpassen, of er moet een goed bestaand schema zijn met supersets.

Edit: Het hoeft overigens niet volledig uit supersets te bestaan, maar wil het er wel graag in verwerken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven