AndroidHealthClinic

Goed schema?

Bezoekers in dit topic

mattijs89

Novice
Lid sinds
5 okt 2021
Berichten
24
Waardering
2
Lengte
1m75
Massa
65kg
Begin augustus begonnen met trainen. Geen idee of dit echt goede start is.
  • Hoelang je traint 8 weken
  • Wat je doel is kracht/massa
  • Waar je prioriteiten liggen fullbody
  • Beschikbare apparatuur gebruik alleen apparaten maar sport in sportschool alles aanwezig.
  • Beschikbare tijd train om de dag.

Roeien 5 / 10 m

Leg press
seated leg curl
Leg extension

Seated Row
Overhand latt pull down
Chest press
Shoulder press

Machine Reverse fly
Nog een oefening op bovenstaand apparaat (fly) weet naam niet..
Machine abb crunch
Back extension
ADDUCTOR
ABDUCTOR MACHINES

Heel benieuwd naar jullie mening

Doe alles 3x 10 met 20 seconden er tussen.

Probeer om de 3/4 weken zwaarder te trainen
 
Laatst bewerkt:
Te weinig effort dude. Dik gedrukt, ik mis een - of een : en boven alles zie ik geen schema.....
 
Er mist nog wat info, bijvoorbeeld je lengte, gewicht en/of VP. Hoeveel aandacht besteed je aan voeding?

Om te beginnen het volgende:
  1. Drie dagen per week;
  2. Fullbody of UB/LB of FB/LB/UB,
  3. Schema's vind je op het forum, denk aan beginnersschema topic of A user B;
  4. Suggestie is om ook oefeningen met vrije gewichten te doen of om eens uit te leggen waarom je dat niet kunt/wilt/durft.
Welkom en succes!
 
Te weinig effort dude. Dik gedrukt, ik mis een - of een : en boven alles zie ik geen schema.....
Klopt, moest even alle namen van de apparaten uitzoeken. excuses hopelijk zo meer volledig.
 
Er mist nog wat info, bijvoorbeeld je lengte, gewicht en/of VP. Hoeveel aandacht besteed je aan voeding?

Om te beginnen het volgende:
  1. Drie dagen per week;
  2. Fullbody of UB/LB of FB/LB/UB,
  3. Schema's vind je op het forum, denk aan beginnersschema topic of A user B;
  4. Suggestie is om ook oefeningen met vrije gewichten te doen of om eens uit te leggen waarom je dat niet kunt/wilt/durft.
Welkom en succes!
Vrije gewichten, nog niet mee begonnen. Geen ervaring mee, en apparaten soort van veilige start. Kan ik gecontroleerd opbouwen dacht ik.
 
Vrije gewichten zo snel mogelijk mee beginnen, ga je heel veel voordeel uit halen. Als echte beginner wil je zo snel mogelijk een stevige core ontwikkelen, van waaruit je verder gaat in een richting naar jouw keus (bodybuilding, powerliften, strongman). Je zult zien dat als je je strict aan een fb beginnersprogramma houdt, je heel snel zult groeien zowel in kracht als massa. Succes!
Vergeet nog bijna het belangrijkst: voeding!
 
  • Like
Waarderingen: MDC
Vrije gewichten zo snel mogelijk mee beginnen, ga je heel veel voordeel uit halen. Als echte beginner wil je zo snel mogelijk een stevige core ontwikkelen, van waaruit je verder gaat in een richting naar jouw keus (bodybuilding, powerliften, strongman). Je zult zien dat als je je strict aan een fb beginnersprogramma houdt, je heel snel zult groeien zowel in kracht als massa. Succes!
Vergeet nog bijna het belangrijkst: voeding!
Klopt bij machines en zeker de klassieke zit je vaak vast aan 1 beweging waardoor je techniek ook afhankelijk wordt van de machine, free weights/cables kan je alle kanten mee uit. Voor de modernste toestellen hebben de meeste gyms zelfs geen budget.
 
Back
Naar boven