AndroidHealthClinic

Goed supplement voor meer massa? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sosa

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
24 mrt 2003
Berichten
17
Waardering
0
Iemand die mij een goed supplement kan adviseren voor meer massa? Ik wil een goed supplement mag duur zijn is geen probleem. Ik wil echt iets dat werkt, graag als dat kan bijvoorbeeld link erbij zetten waar ik het product eventueel kan bestellen.

Bedankt:)
 
And on the eight day, god created prohormones!

check deze site: www.athletes-nutrition.com
Merken zoals bv: ergo-pharm met 1-ad

De prijsjes van dit snoepgoed liggen toch over het algemeen tussen de 90 en 100 euro....
 
Kan 1-ad door iedereen gebruikt worden ik bedoel ik ben nu 18 jaar en train al iets van anderhalf jaar intensief, maar ben gewoon op zoek naar wat meer massa en ben nu bereid en wil gewoon een goed product hebben. Zou dit product bij me passen. Reacties zijn welkom.
 
Originally posted by sosa
Kan 1-ad door iedereen gebruikt worden ik bedoel ik ben nu 18 jaar en train al iets van anderhalf jaar intensief, maar ben gewoon op zoek naar wat meer massa en ben nu bereid en wil gewoon een goed product hebben. Zou dit product bij me passen. Reacties zijn welkom.

Ik zou als ik 18 was zeker niet met homonen gaan kloten. Wil je het toch gaan gebruiken ga je er dan meer in verdiepen en maak dan je keuze.
 
Wat zijn je stats? Hoevaak train je? Wat eet je zoal?

Mijn favorite supplementen zijn brinta en kwark! Gegarandeerd massa! :)
 
Oke bestaat er ook een non hormoon supplement voor wat massa? Bestaat er ook iets anders dan WG.
 
Als ik aan prohormonen denk, dan denk ik toch eerder aan 1-TU. Dat is veel nieuwer en veel beter als 1-AD!

Non prhormonen voor massa? Neem een goede weightgainer en/of proteine een goede pot creatine en je gaat echt goed vooruit!

Wil je betrouwbaar bestellen? Klik hier. of vraag of je via deze site mag bestellen.

Suc6!
 
Wat slik je op dit moment ?

Als basis begin je met multi
extra x
lijnzaad
whey dextrose

dan kan je eventueel creatine proberen en als je het goed wil doen met alpha liponzuur erbij.
 
Op dit moment gebruik ik Whey proteine, en V12 fuel injection van Sann,dat is een soort creatine en is te vergelijken met Cell Tech creatine heel goed product en het bevalt me erg goed maar ben gewoon op onderzoek uit voor wat nieuwe supplementen.
 
Zwier, wat doet alpha liponzuur eigenlijk precies? Kan het niet vinden in de verklarende woordenlijst. Thnx
 
Is een insuline booster in hoge doseringen zet het je spiercel meer open waardoor al je voeding en andere stoffen beter worden opgenomen,

Sosa slik je ook een multi en extra c ?

tevens neem je die whey met dextrose ?

ZMA Is goede testo booster en het proberen waard.
 
als ik aan massa denk denk ik maar aan 1 ding:

ETEN!!!!!!!!!!!

Rijst met kip, pasta met kip, vreten vreten vreten, zo bouw je massa.. massa haal je uit eten, niet uit een potje..
 
Originally posted by I.R.O.N.
And on the eight day, god created prohormones!

check deze site: www.athletes-nutrition.com
Merken zoals bv: ergo-pharm met 1-ad

De prijsjes van dit snoepgoed liggen toch over het algemeen tussen de 90 en 100 euro....


Heb je zelf al eens van dat snoepgoed gesnoept I.R.O.N. ?

Of zijn er andere mensen die 1-AD geprobeerd hebben ?
Zet er dan ook ff bij hoelang je kuur duurde, hoeveel caps per dag je nam en hoeveel massa je er aan hebt over gehouden.

Ik hoor er namelijk veel verschillende verhalen over de 1 zegt dat het troep is, de ander zegt dat je alleen maar kracht vooruit gaat en weer een ander beweerd weer dat je zowel op massa als kracht vooruit gaat ?!
Ik weet niet meer wat of wie ik moet geloven !
 
Geloof een ouderwetse botherham met pindakaas!!! Staat garant voor massa en kracht!!
 
Er zijn hele grote topics geweest over 1 testo. Zoek ff in supplementen.
 
Ja ik neem multivitamine gebruik nu Poolplus, en vitamine C 500 mg dacht ik. Heb 4 weken creatine gebruikt, ben ik zeker mee vooruitgegaan plus nog me whey shakes elke dag. En ik ga nu iets anders proberen. Ik weet dat er een heleboel supplementen bestaan maar wat kies je? En de vraag is dan zal het wel bij je effect hebben? Ik neem aan dat er wat merken bestaan die vooroplopen en ook bekende goede producten in huis hebben, daar probeer ik ook naar te vragen. Iemand enig idee of ervaring met een goed supplement?

Alvast bedankt!
 
Net zoals Soulraever zegt, zou ik mijn geld aan eten spenderen.
Toen ik pas begon heb ik massa's geld uitgegeven aan supplementen...
Ik at niet goed , en de supplementen werkten niet.

Nu mijn voeding en training meer dan ok zijn, nu merk ik het verschil met supplementen.

glutamine/creatine/multivitamine/whey
 
Laatst bewerkt:
Als je goed kijkt is beste oplossing gewoon trainen en goed eten dan bereik je meer dan wat dan ook.
 
U've Got It!! :thumb:
 
Back
Naar boven