Fitness Seller

Goed supplement voor meer massa? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by sosa
Iemand die mij een goed supplement kan adviseren voor meer massa? Ik wil een goed supplement mag duur zijn is geen probleem. Ik wil echt iets dat werkt, graag als dat kan bijvoorbeeld link erbij zetten waar ik het product eventueel kan bestellen.

Bedankt:)

Ik weet iets revolutionairs, sterker dan anabole steroiden nog. Compleet legaal en 100% gezond :


K noem het : Meer eten
 
Originally posted by Zwier


ZMA Is goede testo booster en het proberen waard.

Hey zwier, die zma is al eerder besproken. Heb hem vandaag in mijn handen gehad. Vond hem toch wat prijzig.
Vraagje: Zink kun je overal kopen, van magnesium durf ik het niet te zeggen, maar ben je niet goedkoper uit als je die 2 stoffen los koopt bij de doorsnee vita-zaak?
Of is het juist die uitgebalanceerde verhouding die je test een boost geeft?
Er zit ook wat vita b6 in. Die zit ook in mijn multi en mijn extra mineralen v sporters.

Vertel,vertel.....
 
Originally posted by CrocoDillon
BC, hij wilt er nog een link bij :p

www.aldi.nl :o

Is wel zo... Moet je eens een weekje extreem bulken. Ik ben dan zelf altijd een stuk krachtiger, en zie er ook voller uit.(Ja pens ook :D)

Helaas ben ik endo-meso achtig, als ik extreem bulk, wordt ik ook extreem vet :(

En naast de standaard supplementen (lijnzaadolie, wei, dextrose, multi, vitc)
vind ik creatine toch het best werken van alles. Evt met een transporter.

Verder kan je alles wel proberen, als je geld zat hebt, maar ik zou op de standaard dingen na lekker al m'n geld in voeding steken.

Prohormonen zijn toch weer een stap verder, en imo niet echt nuttig. Natuurlijk kun je er goede gains meehalen, maar ze zijn reteduur, zeker gezien hetgeen wat je ermee wint. Dat geld kan je dan beter in goede voeding steken.
 
Bij ZMA zijn de ketens van verschillende "ingredienten"op een speciale manier aan elkaar gekoppelt. Zijn niet drie losse, die samen in een caps. zitten. Het is één stof geworden.
 
Re: Re: Goed supplement voor meer massa?

Originally posted by Big Cat


Ik weet iets revolutionairs, sterker dan anabole steroiden nog. Compleet legaal en 100% gezond :


K noem het : Meer eten

:roflol:
 
Originally posted by sosa
Oke bestaat er ook een non hormoon supplement voor wat massa? Bestaat er ook iets anders dan WG.

ja... ETEN!
 
Back
Naar boven