AndroidHealthClinic

Goed trainingsschema voor in de cut? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bobby37

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
11 nov 2021
Berichten
409
Waardering
971
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
15%
Hi,

Ik kwam op muscle and strength dit schema tegen wat we wel heel leuk leek om te doen. Vooral omdat de pull-ups en dips in m'n huidige schema ontbraken en dat vind ik altijd wel lekkere oefeningen.
Vroeg me alleen af of het niet teveel volume is voor in de cut?
Ik zit nu in een phul-schema, waarbij je op de powerdagen vooral in de 3-5 reprange zit.
En ik las pas dat je in de cut niet meer volume moet gaan doen, maar zoveel mogelijk je schema hetzelfde houden. Dus qua contrast is het best groot, 1 trainingsdag extra en veel meer herhalingen per set.
Gr Bob
 

Bijlagen

  • thorworkout.pdf
    133,8 KB · Weergaven: 63
Hi,

Ik kwam op muscle and strength dit schema tegen wat we wel heel leuk leek om te doen. Vooral omdat de pull-ups en dips in m'n huidige schema ontbraken en dat vind ik altijd wel lekkere oefeningen.
Vroeg me alleen af of het niet teveel volume is voor in de cut?
Ik zit nu in een phul-schema, waarbij je op de powerdagen vooral in de 3-5 reprange zit.
En ik las pas dat je in de cut niet meer volume moet gaan doen, maar zoveel mogelijk je schema hetzelfde houden. Dus qua contrast is het best groot, 1 trainingsdag extra en veel meer herhalingen per set.
Gr Bob
Ik heb geleerd dat je tijdens het cutten in eerste instantie je schema niet verandert. Pas als je schema te zwaar wordt vanwege het cutten ga je minder volume draaien. Intensiteit hou je zo hoog mogelijk.
Dus zou ik wachten met je nieuwe schema tot je nieuwe bulkcyclus.
 
Back
Naar boven