MuscleMeat

Goed tussendoortje

Bezoekers in dit topic

Phunikz

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
18 okt 2002
Berichten
82
Waardering
0
Ik heb een nieuw recept voor goed wat eiwitten en carbo's... In 1 drinkbare massa :D

Neem een maatbeker van een halve liter ofzo, doe er 1 banaan in (in stukjes) een goeie hoeveelheid brinta, niet teveel want dan wordt het te dik. Twee hele grote eetlepels kwark, en een goeie scheut melk. Varieer het met roosvice erbij en of ananassap... dit even mixen met je mixer (hopen dat je die hebt, anders koop je er 1, zijn niet zo duur meer tegenwoordig!) en voila!

dit is echt super lekker en gezond!

probeer maar es... Succes
 
Hoorde eigenlijk bij "Gezonde recepten" :rocker:
 
Originally posted by Phunikz
Ik heb een nieuw recept voor goed wat eiwitten en carbo's... In 1 drinkbare massa :D

Neem een maatbeker van een halve liter ofzo, doe er 1 banaan in (in stukjes) een goeie hoeveelheid brinta, niet teveel want dan wordt het te dik. Twee hele grote eetlepels kwark, en een goeie scheut melk. Varieer het met roosvice erbij en of ananassap... dit even mixen met je mixer (hopen dat je die hebt, anders koop je er 1, zijn niet zo duur meer tegenwoordig!) en voila!

dit is echt super lekker en gezond!

probeer maar es... Succes

Ik zelf maak ongeveer hetzelfde maar ik gooi er nog een eetlepel lijnzaadolie doorheen. Niet voor de smaak maar voor de gezondheid :D je kan er ook nog 2 of meer eieren door heen gooien, (rauw alleen eiwit).
 
Lijkt ook op mijn avondshake: 500 ml melk, 50 gram brinta, banaan, 250 ml water, 50 gram wg-poeder :thumb:
 
Ik vind banaan zo verschrikkelijk smerig door zo'n shake! Ik weet nie hoe het komt maar het is echt ranzig :(
 
hmmmmmmmm lijkt me lekker !!!!

gaat t vanaaf proberen :P thnx
 
Originally posted by -PEOPLES-
Ik vind banaan zo verschrikkelijk smerig door zo'n shake! Ik weet nie hoe het komt maar het is echt ranzig :(

dan doe je die nt door een shake, eet em gewoon op???
 
Back
Naar boven