Fitness Seller

Goed upper / lower boddy schema? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geen nieuws is goed nieuws in dit geval?:P
 
Geen nieuws is goed nieuws in dit geval?:P

Ziet er wat mij betreft netjes uit, [Link niet meer beschikbaar]houlder press zou je nog kunnen afwisselen of vervangen voor militairy press. Zo ontwikkelt de schouder zich volledig. en een beetje afwisseling is ook niet verkeerd.

Ook zou je ervoor kunnen kiezen om de incline bench press en de dips om te wisselen met flat bench en incline dumbbell press. Heb ik persoonlijk voorkeur voor.. :)
 
Goed idee, thanks.

Maar t zijn dus niet te weinig oefeningen voor borst volgens jou?
 
ja wel aan de lage kant, je zou er evt. nog een incline flys bij kunnen gooien.
maar 3 oefeningen per spiergroep is zat bij een ub/lb, je pakt alles namelijk 2x per week. (bij maximale belasting is 3 oefeningen genoeg)
 
Als er nou een week is dat ik maar 3x kan, is t dan goed om met bij lower body de reps te verhogen naar 3/4 ipv 2??
 
Geen goed schema. Vind het niks
 
Zie dit schema ook niet zo zitten. Ik raad de Generic Bulking Routine aan van Lyle McDonald.
 
wel beetje raar schema zou er zelf ook niet voor kiezen, maar gaf de opties als je hem dan toch echt wil doen. Heb het idee dat het schema een beetje onvolledig is.
 
Vergeet niet dat je VP voornamelijk van je voeding af hangt en niet je trainingschema
 
nee precies, en je VP zal heus niet drastisch veranderen binnen 4 weken
 
20 reps. Dit slaat natuurlijk ook weer lekker nergens op.
 
ben al langer bezig dan 4 weken, vermoed dat ik nog 4 weken nodig heb op me mijn gewenste VP uit te komen.
Trainings schema switch is puur omdat ik al 10 weken met hetzelfde schema bezig ben.


En meaantje, waarom slaan die 20 reps nergens op, onderbouw het even dan waarom je dat denkt
 
omdat je dan op veel te lage intensiteit traint. Wellicht kan je wel wat isolatie oefeningen op 20 reps doet als je dat leuk vind. Maar het overgrote deel van je training op 20 reps, nee
 
Ging je nog vooruit op je oude schema? Zo ja, niet veranderen. In een cut hoef je niet anders te trainen hoor. Van 20 reps wordt je echt niet sneller droog, het zou zelfs kunnen dat je spiermassa minder wordt omdat de intensiteit minder is.
 
compound oefeningen sowieso lekker lage reps blijven, denk aan 4x6 oid.
isolatie zou je (als je wilt) richting de 15 kunnen gaan) maar ik zou ze rond de 12 houden.
 
Thnx voor de onberbouwing mannen.

Ben soiweso niet echt vooruit gegaan in me cut, beetje op hetzelfde blijven hangen. Maar in een cut is dat niet echt slecht natuurlijk.
Vond het eigenlijk alleen tijd voor verandering omdat ik al ruim 10 weken met hetzelfde schema bezig ben en het tijd voor verandering vond.

Echter kan ik ook prima een ander schema pakken met normale reps als dat beter is:)
 
Back
Naar boven