Fitness Seller

Goed voeding/trainingsschema?

Bezoekers in dit topic

Groentje97

Novice
Lid geworden
9 mrt 2017
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m98
Massa
110kg
Beste dbb'ers,

Na een tijdje dit forum gevolgd te hebben, maar een account aangemaakt.

Ik ben een rugbyer van 1.98 en 110 kg, met weinig ervaring in de sportschool. Toch heb ik aardig wat spiermassa, dat zal wel iets in de familie zijn, aangezien iedereen hier ''last'' van heeft.

Nu wil ik graag vet verliezen en zoveel mogelijk spiermassa behouden, daarom heb ik bijgevoegd voedingsschema gemaakt (met dank aan Marina1975).

Ook heb ik hierbij een trainingsschema toegevoegd.


upload_2017-3-14_12-54-10.png


Nu heb ik een paar vragen:

- Wat vinden jullie van mijn voedingsschema/trainingsschema?

- Full Body of Split?

- Is cardio nodig? (Buiten mijn rugbytrainingen/wedstrijden om)


Evt aanpassingen kunnen jullie gewoon doorgeven, dan pas ik dit aan in mijn schema's.



Mijn doel is om zoveel mogelijk vet te verliezen in 4,5 maand (vakantie vanaf 1 augustus:P)


Alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • Mijn voedingsschema.xlsx
    115,7 KB · Weergaven: 78
Flink ontbijtje man!
Gezien je onderhoudsbehoefte zou ik beginnen met iets meer kcal. Je begint nu met 3000, terwijl je onderhoud tegen de 3800 zit. Ik zou beginnen op 3300 en kijken wat dat met je gewicht doet.

Je kunt in 3 dagen zowel split als full body doen. Kijk wat je zelf het fijnste vind.
Cardio is niet persee nodig.
 
Flink ontbijtje man!
Gezien je onderhoudsbehoefte zou ik beginnen met iets meer kcal. Je begint nu met 3000, terwijl je onderhoud tegen de 3800 zit. Ik zou beginnen op 3300 en kijken wat dat met je gewicht doet.

Je kunt in 3 dagen zowel split als full body doen. Kijk wat je zelf het fijnste vind.
Cardio is niet persee nodig.

Oke, thanks! Denk dat het split wordt ivm rustdagen. Wat vind je verder van het voedingsschema? KEV verhouding goed genoeg?
 
Back
Naar boven