AndroidHealthClinic

Goed voedingsschema icm AAS?

Bezoekers in dit topic

FreakJacobs

Novice
Lid geworden
31 dec 2012
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Ik ben me nu aan het verdiepen in het gebruik van AAS en ben nu bij voeding beland. Natuurlijk heb ik eerst zelf geprobeerd de antwoorden te vinden op dit forum maar het is me toch niet gelukt.

Ik heb hier een schema gemaakt en ik vroeg me af wat jullie van mijn schema vinden en wat jullie eventueel anders zouden doen of misschien nog tips hebben. Let wel op dat er bij avondeten geen voedingswaarde staat ingevuld; dit omdat ik meestal samen met me huisgenoten eet. Aangezien ik veel eet reken ik daar ongeveer 800 calorieën voor, maar dat zal natuurlijk steeds verschillen per maaltijd.

Voedingsschema:
T8WLV.png


Mvg,

Freek
 
Laatst bewerkt:
Met alle respect, als je niet weet hoe je moet eten dan moet je al helemaal niet gaan kuren. Je pas druk maken om voeding omdat er een kuurtje op komst is getuigd ervan dat je vrij onervaren bent. Ga eerst wat jaartjes trainen met een degelijk voedingsschema alvorens je deze stap gaat zetten.

Je voedingsschema kan ik niet openen.
 
Ik zie geen schema...
 
Dat is niet waar. Ik ben al 2 jaar met voeding bezig. Maar voeding icm met aas weet ik gewoon niet zo veel van. Om het maximale rendement er uit te halen vraag ik me dus af of iemand nog tips heeft of het anders zou doen. http://i.imgur.com/T8WLV.png Hier is een link, misschien dat dat wel werkt.
 
:roflol: ik fix de link wel even voor je:

4g2r0k.png

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dat is niet waar. Ik ben al 2 jaar met voeding bezig. Maar voeding icm met aas weet ik gewoon niet zo veel van. Om het maximale rendement er uit te halen vraag ik me dus af of iemand nog tips heeft of het anders zou doen. http://i.imgur.com/T8WLV.png Hier is een link, misschien dat dat wel werkt.

Als ik dat moet geloven dan vind ik 2 jaar nog aan de krappe kant. Maar die keuze ligt bij jezelf natuurlijk.
AAS is breed, wat heb je op de planning? Wel een hoop zout in je schema, met wat test erbij ga je een mooie vochtkop gainen!
 
Het plan was 1-10 testosteron enanthate 500mg per week 12-15 nolvadex 20mg per dag. Ik ga nog even puzzelen met dat zout dan. Bedankt voor de tip.
 
Laatst bewerkt:
Het plan was 1-10 testosteron enanthate 500mg per week 12-15 nolvadex 20mg per dag. Ik ga nog even puzzelen met dat zout dan. Bedankt voor de tip.

post je beginpics meteen, volgens je stats ben je cm langer 4 kg lichter en paar procentjes droger..heb ook nog vergelijkbaar materiaal liggen, altijd leuk om te vergelijken :D
 
Back
Naar boven