AndroidHealthClinic

Goed voedingsschema?

Bezoekers in dit topic

DiGiT4L

Cool Novice
Lid geworden
7 aug 2011
Berichten
37
Waardering
1
Lengte
1m87
Massa
79kg
Vetpercentage
17%
Veel moeite met vergroten spiermassa, vooral de borstspieren. Zou dit een beter voedingsschema zijn? Feedback is welkom.

Dag iedereen,

Ik heb veel moeite met aankomen spiermassa, vooral rond de borst.

Ik heb zonet mijn voedingsschema herzien.
Is dit een goed voedingsschema? Kunnen jullie aub feedback geven op de huidige versie?
Wanneer ik dit schema bijv. 3 a 4 mnd hanteer, en terug zou gaan naar eerder partoon. Is dat een No of een keuze?
Welke nootjes zou ik kunnen nemen als alternatief op amandelen (nu in het schema)? Zodat ik kan varieren.
En is het belangrijk dat ik zoveel kwark per dag nuttig? Kan het evt. naar 250gr?

En ik denk dat nu de grootste moeilijkheid zal zijn om te varieren in het avondeten. Ik zou namelijk niet willen dat een alternatief niet goed in het 'straatje past' met de rest. Zodat het avondeten dus nog steeds in lijn is met de gedachte achter 'kracht'-voeding. Tips, zijn welkom.

Alvast bedankt voor alle feedback.
 

Bijlagen

  • 1e) voedingsschema.xls
    27 KB · Weergaven: 63
Laatst bewerkt:
3 a 4 mnd en dan weer terug naar weinig eten?

als jij het leuk vind de progressie van die 4 mnd weer vrijwel helemaal kwijt te raken, vooral doen.

ten tweede ga jij binnen 4mnd niet zoveel progressie maken dat je ineens buffel bent hoor... dat kost je minimaal een jaar. half jaar heb je net een beetje de vorm erin getraind man... (bij wijze van spreken dan)
 
Back
Naar boven