Fitness Seller

goed voedingsschema

Bezoekers in dit topic

Agent Smith

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
het nieuwe schooljaar komt eraan en ik wil er dit jaar eindeljik eens echt tegenaan gaan breder worden ( borst )

kunne jullie mij helpen om een goed voedingsschema in elkaar te steken

mijn trainingsschema dat ik wil (verder) doen

MA
schouders + biceps

DI
benen + buikspeieren

DO
borst + biceps

vrij
rug + triceps

is dit een goed schema om breed te worden ( borst ) en wat biceps te kweken

een voedingsschema heb ik niet maar kunne jullioe er een posten liefst niet een te zwaar maar ik wil wel opbouwen ik ben 17 jaar 1m80 lang en weeg 55kg

=een voedingsschema heb ik niet maar kunne jullioe er een posten

:haha:

Gebruik de zoekfuntie zou ik zeggen!

Als je er 1 hebt kunnen we hem wel tunen.

oei.... en mensen die graag een grote borst en biceps willen hebben... hmm...

dit is het voedingsschema dat ik eens heb gekregen op dit forum op het begin van de vakantie ik was van plan en het begn van het schoojaar mee te beginnen tot een vriend zei dat het mss toch nog een beetje bijgeschaaft moet worden daarom vraag ik jullie hulp

voorma het aantal eiren baart me zorgen

7.15 een bord havermout met melk en plakjes banaan en krenten, 4 eieren waarvan 2 met dooier en een eetlepel lijnzaad (te koop bij refromwinkkel)

-10.10 middagspeeltijd()
twee VOLKOREN/MERGRANEN boterhammen met voldoende kippewit (kipfilet bedoel je? )
twee zelfde botehammen met pindakaas
handje ongezouten noten

12.30u,4 boterhammen 2 met kippewit en 2 met kaas (kaas bevat wel veel vet, maar denk dat jij dat gezien je verhouding gewicht:lengte wel kan hebben. anders voor pindakaas gaan

15.30u 2 boterhammen met kippewit/tonijn/zalmfilet
2 boterhammen met pindakaas +ei+sambal (heerlijk:lick

18.00-19.00 wat de pot schaft ( een vol bord, )

na 19.00 zeker nog wat eteb, later op de avond een bak magere kwark (platte kaas) voor t slapen gaan of kip of tonijn met een eetlepel lijnzaadolie.

Agent Smith zei:
dit is het voedingsschema dat ik eens heb gekregen op dit forum op het begin van de vakantie ik was van plan en het begn van het schoojaar mee te beginnen tot een vriend zei dat het mss toch nog een beetje bijgeschaaft moet worden daarom vraag ik jullie hulp

voorma het aantal eiren baart me zorgen

7.15 een bord havermout met melk en plakjes banaan en krenten, 4 eieren waarvan 2 met dooier en een eetlepel lijnzaad (te koop bij refromwinkkel)

-10.10 middagspeeltijd()
twee VOLKOREN/MERGRANEN boterhammen met voldoende kippewit (kipfilet bedoel je? )
twee zelfde botehammen met pindakaas
handje ongezouten noten

12.30u,4 boterhammen 2 met kippewit en 2 met kaas (kaas bevat wel veel vet, maar denk dat jij dat gezien je verhouding gewicht:lengte wel kan hebben. anders voor pindakaas gaan

15.30u 2 boterhammen met kippewit/tonijn/zalmfilet
2 boterhammen met pindakaas +ei+sambal (heerlijk:lick

18.00-19.00 wat de pot schaft ( een vol bord, )

na 19.00 zeker nog wat eteb, later op de avond een bak magere kwark (platte kaas) voor t slapen gaan of kip of tonijn met een eetlepel lijnzaadolie.

Kippewit is kipfilet neem ik aan.
Kaas kan wel, maar neem dan 20+. Het is niet het vet dat erg is maar het VERZADIGDE vet, dat is slecht voor je. In pinda kaas zit iig ook wat verzadigd vet.

Zou 'sochtends ook wat kwark nemen. Wanneer train je? Wat de pot schaft? Zorg dat je bij die maaltijd voldoende eiwit en kh binnenkrijgt.

Na 19.00 nog wat eten? hoelaat en wat dan?

Back
Naar boven