XXL Nutrition

Goed volgorde? UB/LB (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

magiczny

Novice
Lid geworden
30 mrt 2022
Berichten
17
Waardering
4
Lengte
1m74
Massa
62kg
Hoi, als jullie mij kunnen helpen met volgorde van oefeningen en of iets te veranderen is?
UB/LB
Nbb0QDH.png

zDoXhJr.png

DnNy4kL.png

pV45koz.png
 
Hoi, als jullie mij kunnen helpen met volgorde van oefeningen en of iets te veranderen is?
UB/LB
Nbb0QDH.png

zDoXhJr.png

DnNy4kL.png

pV45koz.png
Misscien de ene keer Deadlifts en Frontsquats en andere dag Squats en Romanian DL's?
 
Kuiten…..
 
Hoi, als jullie mij kunnen helpen met volgorde van oefeningen en of iets te veranderen is?
UB/LB
Nbb0QDH.png

zDoXhJr.png

DnNy4kL.png

pV45koz.png
Je doet nu bijna alles 8-12 reps. Ik zou iedere dag beginnen met een of twee zware compounds voor bv 5 reps, de rest bv 10-12 reps en lager in gewicht.
Deadlift en squat op tweede dag in omgekeerde volgorde, persoonlijk zou ik dan bv op lb1 squat+sldl en op lb2 deadlift+frontsquat(of lichtere squats meer reps).
En kuiten op lb dag! Ziet er verder goed uit.
 
Je doet nu bijna alles 8-12 reps. Ik zou iedere dag beginnen met een of twee zware compounds voor bv 5 reps, de rest bv 10-12 reps en lager in gewicht.
Deadlift en squat op tweede dag in omgekeerde volgorde, persoonlijk zou ik dan bv op lb1 squat+sldl en op lb2 deadlift+frontsquat(of lichtere squats meer reps).
En kuiten op lb dag! Ziet er verder goed uit.
Kuiten gang. (Train ze vanaf vandaag weer;))
 
Je doet nu bijna alles 8-12 reps. Ik zou iedere dag beginnen met een of twee zware compounds voor bv 5 reps, de rest bv 10-12 reps en lager in gewicht.
Deadlift en squat op tweede dag in omgekeerde volgorde, persoonlijk zou ik dan bv op lb1 squat+sldl en op lb2 deadlift+frontsquat(of lichtere squats meer reps).
En kuiten op lb dag! Ziet er verder goed uit.
Dus op maandag (ub1) beginnen met incline bench en dumbbell fly van 5 reps met hoger gewicht? of is er betere compound in mijn schema?

En op Donderdag (ub2) beginnen met lat pull down en barbbell row 5 reps
 
Fly nooit zwaar doen! Is ook geen compound he;).
Ik denk dat je er slim aan doet om het ub/lb uit de stickies letterlijk over te nemen. Op de accesoires/isolatie kun je dan naar eigen invulling variëren.
(Compound zijn de grote oefeningen waarmee je een groot deel of zelfs je hele lichaam traint, denk aan squat, deadlift, benchpress. Isolatie is gericht op een specifieke spier, bv bicep curl, calf raise)
 
Je schema vind ik maar raar en onevenwichtig, neem liever die uit de stickies.

Je eerste UB dag is bijna volledig push en heel veel borst. Volgens mij mis ik iets van een legcurl of andere hamstring beweging, neem liever die uit de stickies.

Dit is meer een bro-split met wat verdwaalde oefeningen dan UB/LB, neem liever die uit de stickies.

De volgorde van oefeningen en gekozen rep-ranges zijn ook niet de meest voor de hand liggende, neem liever die uit de stickies.

TLDR: Gebruik liever het UB/LB schema uit de stickies.

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Je schema vind ik maar raar en onevenwichtig, neem liever dat uit de stickies.

Je eerste UB dag is bijna volledig push en heel veel borst. Volgens mij mis ik iets van een legcurl of andere hamstring beweging, neem liever die uit de stickies.

Dit is meer een bro-split met wat verdwaalde oefeningen dan UB/LB, neem liever die uit se stickies.

De volgorde van oefeningen en gekozen rep-ranges zijn ook niet de meest voor de hand liggende, neem liever die uit de stickies.

TLDR: Gebruik het UB/LB schema uit de stickies.

Succes!
Oh ja nog aanvullend op Mentat, gebruik het UB/LB schema uit de stickies.
 
Back
Naar boven