AndroidHealthClinic

Goede beginner Kuur.

Bezoekers in dit topic

richard2003

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 feb 2003
Berichten
286
Waardering
0
Ik ben al 2 maanden actief op deze site en heb veel geleerd.

Dankzij de info op deze site ben ik zonder kuur al 4 kilo aangekomen in 2 maanden en ben een beetje droger geworden.

Ik ben 67Kg, 6% vet ik train bijna 2 jaar.

Mijn voedings schema ga ik niet helemaal op de site zetten, want ik eet niet elke dag hetzelfde, maar ik probeer per dag 250G Eiwit, 450G Koolh. en 75G Vet binnen te krijgen en zit tussen 3500 en 4000 Kcal per dag.

Ik train 3x per week en 1x per week doe ik aan conditie training.

Ik merkt dat ik niet meer (snel) aankom. Toen ik 2 maanden terug mij voeding aanpasten om gigantisch veel eiwit en koolh. binnen te krijgen, kwam ik in de eerste 4 weken 3Kilo aan en in de laaste 5 weken maar 1Kilo.

Ik zit al bijna 1 jaar aan een kuur te denken en ik heb eindelijk besloten om het echt te doen.

Ik heb veel research gedaan en bij de eene site adviseeren ze een Deca-Dbol kuur als beginners kuur, bij de andere Sustanon, weer een andere zegt dat Deca te mild is en Test.E better gebruik kan worden. Iemand anders zegt dat Test.E te veel bijwerkingen heeft. Op dit moment zijn er te veel verschillende "onderzoeken" en "meningen" op verschillende AS info sites.

Wie heeft een goede beginners kuur voor mij en heeft goede ervaring mee. Dus niet wat je ergens hebt gelezen op een info site, maar voornamelijk eigen ervaring.

Mijn doel voor deze eerste kuur is 5 a 6 kilo blijvend harde/droge spiermassa. Met een minimaal van side effects.
 
Zou toch eerst wat meer gaan eten, krik je vet% iets omhoog. Spieren kweken met een vetpercentage van 6% gaat niet makkelijk. Je train pas 2 jaar en je zit al een jaar te denken wat voor kuur je gaat doen???

zet eens een voorbeeldje neer wat je eet op een dag. Je zegt dat je 3000-4000 calorieen per dag binnenkrijgt en dat je een weightgainer gebruikt. Dan haal je dus ca. 2000-3000 calorieen uit 'vast' voedsel, vind ik toch echt weinig voor een ecto, zoals ik uit je stats lees. Eet 6-8 maaltijden per dag en neem een WG-shake na 3 van deze maaltijden. Je moet je niet aangevallen voelen hoor, maar ik denk niet dat je zonder kuur NIET meer vooruit kan gaan, wil je alleen helpen...
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by f*cking ecto
Eet 6-8 maaltijden per dag en neem een WG-shake na 3 van deze maaltijden.

Hoezo, dat moet je tijdens een kuurtje toch ook doen?? Of sla ik de bal mis?
 
hij zegt dat ie niet meer groeit na 2 jaar trainen, dat ie zijn limiet heeft bereikt, maar daar geloof ik nix van... Doe maar eerst meer moeite met je voeding, dan praten we wel verder...
 
mister f*cking ecto

Dat zeg ik niet!

Wat is het maximaal natuurlijk limit wat ik kan bereiken?
Hoe weet ik of ik op me limit zit?

maar dat is een andere topic.
 
Sustanon

Week 1 250Mg/Week
Week 2-5 500Mg/Week
Week 6 250Mg/Week

Clomid

Week 8 100Mg/Dag
Week 9-10 50Mg/Dag

Is die een goede beginners kuur?

Mijn doel is 5-6 Kilo Massa toename.
 
Goeie kuur, doe er 300-400 mg Deca (Nandrolone decanoaat) bij en je hebt de kuur die ik momenteel doe (na 5 weken 7 kg aangekomen). Succes!

NB: tijdens de kuur wel veel eten!
 
toch sluit ik me bij ecto aan..ik denk idd dat je na 2 jaar nog niet moet gaan kuren..het lijkt me niet dat je naar 2 jaar al aan je top zit.. ik kan je niet vertellen wanneer je wel aan je top zit, maar 6% is ook wel weinig om spiermassa te winnen ik zou eerst zorgen dat ik tussen de 12 a 15 procent kom...en dan zal je zien dat het winnen van spiermassa al een stuk beter gaat suc6 in iedergeval..
 
spiermassa win je pas met een vet percentage van ongeveer 12 %, daarvoor gaat het allemaal een stuk trager. Als je de eerste weken zoveel kan aankomen zit je zeker niet op je gen max. Wissel veel van voeding, je lichaam heeft de nare eigenschap om heel snel aan bepaalde situaties te wennen. Laat het regelmatig schrikken. Na 2 jaar trainen ben je zeker niet klaar voor een kuur. Als ik lees dat je bijna 2 jaar traint en al 1 jaar aan een kuur denkt ben je naar mijn mening iemand die ff snel met weinig inzet groot wil worden.

succes met eten
 
Originally posted by f*cking ecto
hij zegt dat ie niet meer groeit na 2 jaar trainen, dat ie zijn limiet heeft bereikt, maar daar geloof ik nix van... Doe maar eerst meer moeite met je voeding, dan praten we wel verder...

Dan praat ik liever niet met jouw :p
 
kuur

mij hebben ze aangeraden deca en winstrol te nemen voor de eerste kuur ik train nu anderhalf jaar en voor wat wachten als het makkelijk kan
 
Re: kuur

Originally posted by big
mij hebben ze aangeraden deca en winstrol te nemen voor de eerste kuur ik train nu anderhalf jaar en voor wat wachten als het makkelijk kan


het nadeel van te vroeg kuren (na 1 of 2 jaar trainen dus) is dat je nog geen stevige solide basis hebt.
je zult dan vaak weinig tot niets van de kuur overhouden,zonde van je geld en moeite dus...
volgende nadeel is dat je eigen groei niet erg optimaal meer is dus na je kuur op de natuurlijke manier niet veel meer op gaat bouwen.... ook jammer dus.
groeten martin77
 
a ja dat kan ze hebben tegen mij gezegt dat ik maar 4 maanden moest trainen en dan kon beginnen train nu anderhalf jaar en ben het nogaltijd van plan maar moet eerst goed materiaal vinden
 
Als je vet% 10 - 15% moet zijn om te grooien, hoe kan het dat ik al ruim 11 Kilo ben aangekomen is de laast jaar met een vet% tussen 4% en 7%?
 
vet%

Hi jonges

hoe zit dat met die bf % waarom op 12% ? Is veel lager of hoger slecht ? Stel dat je bf % nu 20% zit .... Wat dan ?

xerxes
 
Originally posted by richard2003
Als je vet% 10 - 15% moet zijn om te grooien, hoe kan het dat ik al ruim 11 Kilo ben aangekomen is de laast jaar met een vet% tussen 4% en 7%?

Waarom wil je met zo'n goede vooruitgang dan al aan de as gaan zitten. Ik ben nog nooit ruim 11 kg aangekomen in een jaar.
 
Back
Naar boven