1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie

Goede bokszak?

Discussie in '(Mixed) Martial Arts' gestart door BramR, 8 aug 2017.

Tags:

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. BramR

BramR Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m75
    Massa:
    62kg
    Is dit ([Link niet meer beschikbaar]) een goede bokszak? Of is deze (Victory Sports Bokszak 180 cm) beter?

Ik weeg 62 kilo en ben een beginner, maar wil hem een aantal jaar blijven gebruiken, dus ook als ik meer gevorderd ben. Ik ben 17 jaar. Het plafond in de kamer waar ik de bokszak op wil hangen is iets minder dan 30 cm boven mijn hoofd.

Bedankt alvast!

Laatst bewerkt door een moderator: 7 okt 2017
  2. grenzlooz

grenzlooz Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    552
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    90kg
    Vetpercentage:
    15%
    Besef je dat je plafond erg sterk moet zijn en eventuele buren er veel last van kunnen hebben. Ook kan er beneden wel eens wat naar beneden donderen, zeker in stadshuizen. Bij mij in huis zou het bijv. niet kunnen.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie