MuscleMeat

Goede broodbelegkippenfilet vervanger? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Homer17

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 sep 2003
Berichten
4.783
Waardering
0
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het is echt super lekker van smaak :D En lekker mals...
Wie eet dit nog meer?
 
Dure grap 13,50 per kilo maar geloof best dat het lekker is.
Heb wel eens gerookte kuikenfilet gehad en die was in 1 keer op :D
 
zalm, tarbot, garnalen, kalkoen, u name it
 
roxxe zei:
zalm, tarbot, garnalen, kalkoen, u name it

Mijn vraag was eigenlijk meer of dat een goede "vervanger" was.
 
als broodbeleg? kipfilet kost bij de appie 12.90 de kilo (gebraden), alhoewel ik niet zeker meer ben of dat nou in de aanbieding is. in ieder geval waarschijnlijk duurder, en meer moeite.
 
Homer17 zei:
Mijn vraag was eigenlijk meer of dat een goede "vervanger" was.

Zeker weten. Het is gerookt dus de voedingswaarden zullen prima zijn. Vetarm en geen toegevoegde suiker.
 
Grijpwijk zei:
Zeker weten. Het is gerookt dus de voedingswaarden zullen prima zijn. Vetarm en geen toegevoegde suiker.

All I wanted to know :D thnq
 
Grijpwijk zei:
Dure grap 13,50 per kilo maar geloof best dat het lekker is.
Heb wel eens gerookte kuikenfilet gehad en die was in 1 keer op :D
Voor broodbeleg is dat heus niet zo duur hoor...
 
Echt zalig die gerookte kip. Ik heb het voor de afwisseling ook wel eens gegeten. Er zijn trouwens ook van die machines je kunt gebruiken om je kip zelf te roken. Je kunt er dan ook bijvoorbeeld zalm of zo in knallen.
 
Idd :D

Wel vaag : Op de verpakking staat kipfilet... En op de verpakking van het vleesje zelf (vacuum verpakking) staat kuikenfilet :D

Ik neem aan dat een kuiken niet zo'n ubergrote borst heeft :D Of het was een BB kuiken, met perfecte bruining en wedstrijdklaar (lage vet% ) :D
 
dan moet ik gelijk overuren gaan maken :D
 
Homer17 zei:
Idd :D

Wel vaag : Op de verpakking staat kipfilet... En op de verpakking van het vleesje zelf (vacuum verpakking) staat kuikenfilet :D

Ik neem aan dat een kuiken niet zo'n ubergrote borst heeft :D Of het was een BB kuiken, met perfecte bruining en wedstrijdklaar (lage vet% ) :D

:roflol:
 
Back
Naar boven