Fitness Seller

Goede cut schema?

Bezoekers in dit topic

Hateme

Novice
Lid geworden
22 nov 2016
Berichten
20
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
79kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal,

Ik wil graag weten of dit een goed eetschema is om vet te verbranden.
Ik ben 16 jaar ( ja er staat in mem bio 26 omdat ik dacht dat je 18 moest zijn) maar ik ben 76 kilo en beweeg niet super veel ik werk soms 2/3 dagen per week maar ik eet 1900 calorieën per dag.

Sochtends om 08:30 drink ik een bakje groene thee ( ik las dat dat je organen reinigde en het goed hoor je was dus why not) als ik naar de gym ga dat is 09:00 drink ik ondertussen op de fiets een half om half Shake met weightgainer van body en fit en whey perfection van body em fit

Als ik klaar ben met sporten en half uur cardio dat is 12:00 ongv. Eet ik 3 gekookte eitjes met 3 witte bolletjes en een glas verse appelsap

Om 15:00 eet ik 100 gram reist met 50 gram rundvlees gehakt

Rond ongv. 17:30/18:00 eet ik warm dat is verschillend maar eet niet veel je kan het vergelijken met een vrouw

Na het eten rust ik even en laat ik me eten zakken dan ga ik om 19:00 ongeveer naar de gym voor half uur cardio lopen gewoon rustig tempo en calves trainen

Als im terug kom van gym is het ongv rond 20:00/21:30 dan eet ik 250 gram Franse volle kwark met een beetje rangja erbij voor vitamines wel zonder suiker natuurlijk.

Dit is mijn dagelijkse voeding is dit goed of niet ik heb het maar onder deze topic geplaats alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Je gaat je macros en kcals moeten vermelden en hoeveel je onderhoud is. Anders kunnen we met de opsomming van wat je eet niks.
 
Je gaat je macros en kcals moeten vermelden en hoeveel je onderhoud is. Anders kunnen we met de opsomming van wat je eet niks.

Me onder houd is rond de 2300 kcal 2400
Zit rond 180 gram eiwitten in en miss 100/150 koolhydraten
 
Me onder houd is rond de 2300 kcal 2400
Zit rond 180 gram eiwitten in en miss 100/150 koolhydraten

en je vetten?

Als je diet zoals je zegt 1900 kcals is en je onderhoud 2300 a 2400 is zal je moeten afvallen.

Waarom wil je cutten? Als je op 11% zit en je 73kg weegt op 175 zou ik bulken.
 
Back
Naar boven