MuscleMeat

Goede eerste kuur? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
Oke ik ga me nu maar wat meer verdiepen in de AAS. Ik word in mei 20 en in oktober train ik 2 jaar en wil ik samen met een vriend van me een kuur nemen. We gaan samen kuren omdat we allebij wel watv meer willen aankomen in massa.

De bedoeling is een niet te zware kuur maar toch wel een kuur waarvan je aardig wat blijvende massa overhoud
Ik heb eens zitten kijken en zoeken naar een goede massa kuur maar toch niet te zwaar.
Ik dacht zelf iets als:



Week 1 t/m 5 D-boll 30 mg/dag
Week 1 t/m 10 Deca 400 mg/week
Week12t/m 15 Nolva 40 mg/dag
Wanneer nodig Nolva 20 mg/dag
 
Laatst bewerkt:
9-10-11 nog HCG erbij , die deca is nogal suppresief aan 400mgx10wk.
Dbol zit wel goed, misschien verdelen 10 mg x 3 over de dag om de 4 u.
Idd zeker die nolva bij de hand hebben want als je gevoelig bent voor oestro dan zal je er bij deze kuur zeker last van hebben.
Kan je wel een kilootje of 7-8 mee halen als je het goed doet. (blijvende wel te verstaan)
 
Thanx T,

Waar kan ik hier meer info vinden over HCG, ik wil namelijk als de tijd zover is, precies weten waar ik mee bezig ben!
 
Hoorde laatst uit een studie dat HCG de kans op gyno flink verhoogd. 2e punt is dat HCG weinig positiefs doet. beter is gewoon 3 weken wachten na je kuur en dan nolva of clomid.
 
HCG laat je ballen weer groeien wanneer ze gekrompen zijn na en zware kuur. (deca is het ergst in dit geval)
Dat je gyno krijgt is teken dat de dossering te hoog ligt, dan moet je minder gebruiken. (Natuurlijke verhoogde test aromatiseerd in oestro door invloed van HCG)
Het is gewoon belangrijk dat je dus niet te lang en niet te hoog doseert en dat je HCG nakuur altijd gevolgd word door clomid of nolvadex maar nooit tegelijkertijd bij de hcg.
 
Originally posted by Juriaan
Thanx T,

Waar kan ik hier meer info vinden over HCG, ik wil namelijk als de tijd zover is, precies weten waar ik mee bezig ben!
Week 9 start je met 3000IU, 5 dagen later nog eens 3000IU 5 dagen daarna 1500IU event. 6 dagen later nog eens 1500IU
Zorg dat je stopt met de HCG wanneer je nolva postcycle start. (liefst 1-2 weken tussentijd)

Dus

Week 1-10 deca durabolin @ 400mg/wk
Week 1-5 d-bol @ 30mg/dag (verspreid)
Week 9-11 pregnyl @ 3000IU/3000IU/1500IU/1500IU E 5 dagen
Week 13-16 nolvadex @ 40mg/D


Presentation and Administration of HCG
Synthetic HCG is often known as Pregnyl (generic name) and is available in 2500iu and 5000iu (not ideal for the above doses!). Administration of the compound is either by intra-muscular or subcutaneous injection. It comes as a powder which needs to be mixed with the sterile water. The powder is temperature-sensitive prior to mixing and should not be exposed to direct heat. After mixing, it should be kept refrigerated and used within a few weeks - though there are sterility issues which need to be considered after mixing.


Die HCG zou je event. door een arts kunnen laten doen.
 
Die dosis IU wat zijn dat precies voor maten? en het is dus poeder die je moet mixen?

en nog een vraagje waar kan ik recente prijzen vinden over AAS!
Het is nog een beetje vroeg maar als de tijd zover is wil ik er klaar voor zijn!
 
Originally posted by Diver2000
.... Hoorde laatst uit een studie dat HCG de kans op gyno flink verhoogd. 2e punt is dat HCG weinig positiefs doet. beter is gewoon 3 weken wachten na je kuur en dan nolva of clomid ....

Mijn idee zou idd voor alleen de Nolva of Clomid gaan in de gebruikelijke dosage :

Voor Clomid start met 150 mg/dag voor 2 weken en dan 100 mg/dag voor nog eens 2 weken.
Voor Nolvadex start met 40 mg/dag voor 2 weken en dan 20 mg/dag voor nog eens 2 weken.
In beide gevallen dus 4 weken.

Groet Smalluser :thumb:
 
Kan ik die deca niet vervangen door een andere injectable? test? de bedoeling blijft een niet te zware kuur maar wel een goede massa kuur.
 
Originally posted by Juriaan
Kan ik die deca niet vervangen door een andere injectable? test? de bedoeling blijft een niet te zware kuur maar wel een goede massa kuur.

Je kan er ook gewoon test bij gooien en een standaard bread n butter cycle doen.

Of de test nemen en dan de deca vervangen door EQ Helpt ook een beetje je eetlust omhoog te gooien en het is niet zo suppresief als deca
 
Ik wil de kuur niet te zwaar maken, dus geen 2 injectables, gewoon 5 weken d-boll en 1 injectable erbij.
 
Originally posted by Juriaan
Kan ik die deca niet vervangen door een andere injectable? test? de bedoeling blijft een niet te zware kuur maar wel een goede massa kuur.
Je kan gewoon de 400mg deca vervangen met 500mg test enth of sust.
Je hoeft de twee laatste weken geen 40mg nolva te doen kan je halveren.
Zou een goed beginnerskuurtje zijn IMO
 
Originally posted by smalluser


Mijn idee zou idd voor alleen de Nolva of Clomid gaan in de gebruikelijke dosage...

Groet Smalluser :thumb:
10 weken deca 400mg dan moet je je ballen eens bekijken, kleiner dan borrelnootjes.
HCG is hier geen overbodige luxe imo. Ingeval van test zou ik het niet doen, zie ik het nut niet van in.
 
He T, is dat feitelijk? ballen zo klein als borrelnootjes?

Hmz hoe zit het met je ballen als je de deca voor test vervangt!
 
Originally posted by Juriaan
.... is dat feitelijk? ballen zo klein als borrelnootjes?
Hmz hoe zit het met je ballen als je de deca voor test vervangt! ....

Dan zijn de borrelnootjes vervangen door tijgernootjes :D :D :D

Oke Pregnyl zal wel meehelpen je ballen terug snel op grote te krijgen maar t'is niet ABSOLUUT nodig.

Groet Smalluser :thumb:
 
kan je ook clomid en nolva allebei gebruiken om na te kuren en wat voor dosering zal je dan gebruiken?
 
Waarom zou je dat doen? Tenzij je beiden de helft liggen hebt.
Je moet ervan uitgaan dat clomid 3 x zwakker is dan nolva en enkele nare bijwerkingen heeft andere kant is het wel vrij goedkoop.
 
Way heb je aan grote ballen dan?.... Hoezo ga je perse voor de Dbol juriaan, misschien kun je ook aan de deca/test, die ene spuit meer of minder in de week...(klinkt wel heel erg stoer dit;) ).... Is dat misschien niet te overwegen dan!?
 
Originally posted by Juriaan
He T, is dat feitelijk? ballen zo klein als borrelnootjes?

Hmz hoe zit het met je ballen als je de deca voor test vervangt!
Ja zeker weten, heb nu 2 mensen gekend die met deca dit hebben meegemaakt...
Doe je test erbij hoor je toch dat mensen geiler worden en de deca side effects verminderd worden.
 
Dus ipc knal ik die deca eruit die vervang ik door 500 mg test/wk, blijven je ballen normaal en je gains zullen gelijk zijn!
Als je ballen borrelnootjes zijn en je gaat verkeerd zitten blijft er denk niet veel van over!!!

thanx bro
 
Back
Naar boven