MuscleMeat

Goede eerste kuur?

Bezoekers in dit topic

En wie weet snor je wel een meisje op met je nieuwe beachboy-look en die zijn nou niet bepaald dol op borrelnootjes... ;)
 
Ja dus nu is de vraag.......als ik de deca door 500 mg test enth vervang blijven me ballen dan normaal of wat?
 
Als je niks te melden heb hou dan gelieve u mond dicht, dit is een serieuze thread en de bedoeling is dat mensen die mij serieus kunnen helpen alleen reageren!!!
 
Voor zover ik weet verkleind test. je ballen niet zoveel, feit is dat wanneer deca gebruikt (ook in lage doseringen) dit zeker het geval is.
Ik zelf heb 400 mg/week gebruikt voor 8 weken, en het was zeker goed te merken. Borrelnootjes waren het zeker niet (Mischien omdat k mischien wel olifanten ballen heb :D) maar de grote was zeer zeker merkbaar afgenomen.

je zou ook eens naar boldenone kunnen kijken evt. beetje dezelfde werking als deca (eiwit sparend), alleen dit grote nadeel niet.

grtz, gielhamer
 
Ik zou echt die dbols eruit gooien en een test EQ cycle nemen gewoon normale doseringen dan komt alles goed
 
ik heb een groot probleem ik was ff naar me kamer had me schermen open laten staan en paps en mams hebben alles gezien van dit tot msn :(

Ze zijn wit heet :eek:, zijn bang dat je complete lichamelijke problemen hebt na een kuur

Ik ben ****ed, maar toch ga ik stiekem kuren
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Juriaan
.... ik heb een groot probleem ik was ff naar me kamer had me schermen open laten staan en paps en mams hebben alles gezien van dit tot msn :(

Ze zijn wit heet :eek:, zijn bang dat je complete lichamelijke problemen hebt na een kuur

Ik ben ****ed, maar toch ga ik stiekem kuren ....

Voorzichtigheid is troef Jur .... wees voorzichtig met alles .... blijft moeilijk om dit stiekum te doen zeker als je je doel gaat halen van 72kg naar 85kg dat valt zeker op ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Weten ze wel dat jij het was die het poste? Je hebt niet je eigen naam gemeld in deze thread en er kunnen mensen zijn met toevallig ongeveer jouw stats.
 
Er zijn er niet veel die Juriaan heten :p

En of ze het uitvoerig doorgenomen hebben weet ik niet, ik denk eerder dat ze een msn gesprek gezien hebben ofzo!

Ze vroegen alleen ben je van plan om anabolen te nemen, waarop ik heel eerlijk antwoordde YEP
 
YEP? wat was hun reactie??
 
Zij kijken uiteraard anders tegen AAS aan als wij, zij denken dat je je hele lichaam kapot maakt als je aan de anabolen zit. je kan het ze ook niet uitleggen want ze willen het niet snappen. Me ma zegt altijd, je hebt een gezond lichaam gekregen hou dat zo, al dat overbodig eten is ook zo dom, je hebt al dat eten niet nodig je hebt gezond eten nodig en niet zoveel als jij neemt, bla bla

Omdat ik een keer met ernstike pijn in mij ballen een dag op bed heb gelegen (kwam van de tribulus), zijn ze al helemaal anti supp

Ik heb ze zover weten te krijgen dat ze ervoor zorgen dat er dagelijks 15 sneetjes bruin brood, kipfilet voor op brood, pindakaas, yochurt en noodles voor me zijn!

alleen ze maken zich verdomde druk om me gezondheid, als ik aan de AAS wil dan is hun mening dat ik dat lekker moet doen als ik op mezelf woon

Dat word dus stiekem kuren, of ze proberen om te lullen

:mad:
 
Zou er echt wel eens serieus over praten met je ouders hoor... vanaf nu zullen ze altijd iets vermoeden en zoals eerder gezegd, 10kg. meer spiermassa valt behoorlijk op! Misschien in samenspraak met de huisarts (bloedcontroles enzo)?
 
Ik zou zeker aanhalen dat je van plan bent er verantwoordelijk mee om te gaan en dat er een heleboel mensen zijn die je daarmee kunnen helpen waaronder je huisdokter en wij.
Je kan ook het argument geven dat niet alle as even schadelijk zijn, dat er grote verschillen zijn en dat jij niet van plan bent om de echt ongezonde te nemen.
De reactie van je ouders is natuurlijk heel normaal dus geef ze ook geen ongelijk, daar bereik je dus niets mee.
Het beste is duidelijke en aannemelijke argumenten geven die je situatie verduidelijken.

Maar als je gaat kuren, dan zullen ze dat altijd zien, je zal namelijk een acne toename merken en natuurlijk extra gewicht winnen.
verder zal je tijdens de kuur hel veel moeten gaan eten, wat naturlijk ook opvalt.
Dus geheimhouden kan je vergeten.
 
Zucht, dan word het moeilijk ze zullen er hoe veilig het ook is 1000% tegen zijn dat hun kind aan de steroiden gaat.

Dan ga ik gewoon de komende tijd lekker hier info opdoen over AAS en over kuren je kan nooit uitgeleerd zijn!

Thanx voor de info bro's
 
ga anders gewoon een maand aan de proviron......not. Mijn moeder wil het ook niet weten, dus ga ik het haar ook niet vertellen. Zij vind, en stiekum ben ik het daar wel mee-eens, anabolen gebruiken net zo slecht als het gebruik van diverse recreatieve drugs. beide zijn illegaal.

ag,we zien wel. ze moet wel wat gewend zijn van me, ze heeft me toch vaak zat met pupillen op nachtkijker-stand zondagochtend binnen zien strompelen. en ik leef nog steeds, dus.... Ik zou der niet over liegen, maar dat heb je ook niet gedaan dus das wel netjes......
 
Originally posted by Floyd
Zij vind, en stiekum ben ik het daar wel mee-eens, anabolen gebruiken net zo slecht als het gebruik van diverse recreatieve drugs. beide zijn illegaal.
Illegaal als ze niet op voorschrift genomen worden ja.
Zowel anadrol als cocaïne worden gebruikt in ziekenhuizen etc.
Verder is harddrugs in sommige gevallen veel schadelijker dan as in dezelfde dossering. hangt allemaal van de soort en dossering en nog heel wat andere factoren af.
 
Het si heel simpel ik heb eens gedacht en floyd zoals je ziet aan mijn handtekening is dat hetgene wat is heel erg veel voor mijn ouders heb!!

Ze zorgen goed voor me en zijn echt TOP ze laten me drinken en weten wat ik doe. toen ik laatst ver weg was met stappen zat ik verrot in de garderobe te k*tsen en me pa ging mooi wel een uur rijden om me te komen halen. zei hebben respect en kunnen dat van mij ook verwachten!
 
Perfecte karakter eigenschap Juriaan RESPECT voor je ouders !!!

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by Juriaan
Het si heel simpel ik heb eens gedacht en floyd zoals je ziet aan mijn handtekening is dat hetgene wat is heel erg veel voor mijn ouders heb!!

Ze zorgen goed voor me en zijn echt TOP ze laten me drinken en weten wat ik doe. toen ik laatst ver weg was met stappen zat ik verrot in de garderobe te k*tsen en me pa ging mooi wel een uur rijden om me te komen halen. zei hebben respect en kunnen dat van mij ook verwachten!

Kan je wel straks de dicipline opbrengen om niet te drinken en na je kuur ook niet te drinken, als je blijft drinken sloop je je lichaam, en als je drinkt na je kuur zal je massa snel verdwijnen.

Verder gewoon eerlijk zijn, ze zien het meteen en als je eerlijk bent zullen ze het makkelijker accepteren.

succes Bro
 
Juriaan, je doet net alsof ik een gebrek aan respect voor mijn ouders heb?! Ik neem aan dat ik dit verkeerd begrijp. Ik heb zeker respect voor m'n moeder zij heeft 10jr lang in der eentje voor mij gezorgd. Dan krijg je dus echt een sterke band.

Ik vind juist wel dat ik respect had voor mijn moeder door haar gewoon eerlijk te zeggen dat ik weleens xtc slikte op een feestje etc etc. Kan ook niet anders, want een beetje bijtijdse moeder ziet meteen dat haar kroost er 'vreemd' uitziet. Maar ik toonde geen respect voor haar, door terwijl ik thuis woonde, toch drugs te gebruiken. En voor aas geldt dat precies hetzelfde vind ik.
 
Back
Naar boven