AndroidHealthClinic

goede fitness-zaal in gent (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wimmos

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
3 aug 2005
Berichten
7.329
Waardering
197
Ik zoek een fitness in Gent, liefst rond het centrum of het zuid. Ik ken Escape Center maar vanop de foto's die ik zag vanop internet zag het er eerder echt fitness uit, ik zag geen zaal met banken en gewichten enz..
S&S Fitness heb ik iets van gelezen in dit forum dat het goed is.

Goede fitness-zalen zijn voor mij: redelijk goedkope (rond de 250 per jaar voor studenten), makkelijk bereikbare, en met het materiaal dat ik nodig heb (extra losse gewichten, banken, ..).

Bedankt voor jullie input :o
 
Ik train bij S&S. Apart zaaltje met power-rack, oly-lifting platform, diverse banken, 10-tal olympische baren, magnesium, en genoeg schijven om de dingen interessant te maken. Er wordt al eens een stevig potje gedeadlift. Eigenaar trok 292kg bij de Masters. Who needs more ?
 
je kan ook eens kijken bij bloso aan de watersportbaan (vooral interessant als je student bent)

Topsporthal Vlaanderen

nadeel is wel dat het er druk kan zijn
 
S&S in Merelbeke of Elite-Gym. Ik ga vanaf oktober aan de slag in S&S, hoor er alleen maar goeie dingen over.
 
Het gaat daar druk worden in S&S :D .
 
Jacky Secke in gent
aan groene vallei

hardcore gym , geen vrouwen zelfs :) , alleen veel grote mensen ;)
hij is zelf nog belgisch kampioen geweest op ifbb
iedereen helpt iedereen , familiale sfeer , iedereen kent iedereen.
je mag zohard roepen en vloeken als je wilt :) dan komen ze zelfs meedoen :D

gym nu is nog tamelijk hardcore , ook van size
in oktober verhuizen ze, maar een paar 100 meter verder , word heel groot daar
600m² voor de gym alleen al, maar het blijft hardcore.

350 eur voor jaar.

:)
 
nazgul zei:
je kan ook eens kijken bij bloso aan de watersportbaan (vooral interessant als je student bent)

Topsporthal Vlaanderen

nadeel is wel dat het er druk kan zijn
En lijkt me meer een doorsnee fitnesscenter... ??? Heb jij er ervaring mee?

Raistlin zei:
Het gaat daar druk worden in S&S :D .
Ik ben de jongste, ik mag overal het eerst op! :cool:
 
Samu zei:
En lijkt me meer een doorsnee fitnesscenter... ??? Heb jij er ervaring mee?


als ik me niet vergis is dit toch die nieuwe topsporthal die dicht bij de passage ligt zeker ? of hoe noemt die zeer dure gym daar nu weer :D

ik heb daar in het begin effe getraind , hebben niet veel losse dumbbells , of halters , meestal machines , maar dan was het zo'n kooi achtig geval van 10 op 5 m.dus als je je thuis voelt in een WWE sfeer ga daar :D
het is goedkoop dat wel , maar je hebt die gym sfeer niet , er lopen daar allemaal janetten te stretchen omdat er een track rond loopt etc ...

niets voor mij :)
 
Bedankt voor de raad so far :) Geen reviews over Escape?
 
Ik heb helemaal in het begin bij Escape getraind. En als je ook maar een beetje BB of PL of whatever in gedachten hebt, forget it. Tenzij ze erg veranderd zijn. Niet goedkoop tenzij voor studenten (die alleen overdag mochten trainen) en echte fitness. Geen squatrek, lichte dumbbells, technogym materiaal en bankdruk bankje, veel cardio-toestellen, ...

Een grote no no.
 
Thanks Raistlin, ik vermoedde al zoiets!
 
first class gym in de zwijnaardsesteenweg(aan U.Z)zeer hardcore en 25 euro per maand maar
 
En dan de bedenken dat ik als student steeds in van die halfslachtige fitness centra zat, in de veronderstelling dat er toch niks beters te vinden was :D .
 
Raistlin zei:
En dan de bedenken dat ik als student steeds in van die halfslachtige fitness centra zat, in de veronderstelling dat er toch niks beters te vinden was :D .
tsss :D


mijn gym ist 29eur per maand
 
dream warrior zei:
first class gym in de zwijnaardsesteenweg(aan U.Z)zeer hardcore en 25 euro per maand maar
Is daar ook de mogelijkheid om wat overhead lifts te doen enzo? Dat ze niet janken als je de barbell van 2m hoog laat vallen... :o Ik zit vanaf oktober namelijk knal aan het UZ.
 
Samu zei:
Is daar ook de mogelijkheid om wat overhead lifts te doen enzo? Dat ze niet janken als je de barbell van 2m hoog laat vallen... :o Ik zit vanaf oktober namelijk knal aan het UZ.
Koekoek? ???
 
Back
Naar boven